Hallitus ei hallitse Työttömyyden hallintaa

Anonyymi-ap

Opettele pyyhkimään oma perseesi. Lähihoitajien työttömyys on kasvussa, samoin palvelualojen työttömyys ja vauhti kiihtyy.
400 000 työtöntä, joista ainakin 200 000 pitäisi muuttaa ulkomaille työn perässä. Valtion talous ei kestä tuollaista työttömien armeijaa. 15 MRD mennyt kaiken kaikkiaan

11

138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En varmasti opettele, jos ei taata vakituista oman perseen pyyhkimispaikkaa kuuden tonnin kuukausituloilla.

Kapitalisti riistää!

• Anonyymi

Mä en pyyhi omaa persettä, edes rahaa vastaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en pyyhi omaa persettä, edes rahaa vastaan!

Lääkärit on koulutettu yhteiskunnan varoin, ne pitää pakottaa pyyhkimään mun pesrse!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lääkärit on koulutettu yhteiskunnan varoin, ne pitää pakottaa pyyhkimään mun pesrse!

Orpon hallitus työnsi työttömyyden hallinnan kunnille, joten kysy heiltä mitä he aikovat tehdä työttömille.
        Ja nyt Orpo arvostelee kuntia työttömyyden hoidosta!

• Anonyymi

Mitä järkeä on opiskella, jos ei taata työpaikkaa?

• Anonyymi

Perustuslaki takaa, ettei tarviutse itse pyyhkiä omaa persettä!

Suomen sosiaaliturvasta on valitettu Brysseliin asti ja nyt pitäisi omaa persettä alkaa itse pyyhkimään.

Ei meillä Kalliossa!

• Anonyymi

Perustuslaki takaa, ettei tarvitse...

Kirjoita mihin perustuslain pykälään viittaat, ettei tarvitse itse pyyhkiä omaa takapuolta eli perhettä?

Jos joku on niin sairas, ettei kykene huolehtimaan omasta intimihygieniastaan, ja tarvitsee siinäkin toisen apua, niin ilman muuta hänen on saatava yhteiskunnan tukea, ellei itse kykene palkkaamaan hoitajaa tai ellei ole varaa maksaa yksityisille hoivafirmoille jopa 4 000-5 000 euron kk-maksuja.

• Anonyymi

63 vuotiaat pitäsi päästää eläkkeelle oman perseen pyyhinnästä, niin nuoret pääsee tekemään sen.

• Anonyymi

Aikuiskoulutustuki on lopetettu enkä pysty enää oppimaan oman perseen pyyhkimistä.

• Anonyymi

Hakeudu hommaan, eli kysy persujen Hommafoorumista neuvoja, ellet pysty aikuiskoulutustuen leikkaamisen vuoksi edes takapuoltasi pyyhkimään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hakeudu hommaan, eli kysy persujen Hommafoorumista neuvoja, ellet pysty aikuiskoulutustuen leikkaamisen vuoksi edes takapuoltasi pyyhkimään.

En ole persu, elän sosiaalituella ja kannatan vasemmistoliittoa ja joskus käyn vielä äänestämässä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      66
      5180
    2. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      57
      4617
    3. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      123
      4569
    4. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      338
      1897
    5. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      85
      1523
    6. 92
      1484
    7. Sulla on mies

Aivan liikaa naisia.
      Ikävä
      235
      1370
    8. 323
      1097
    9. Kadutko mitään?

Minä kadun ikävässä kirjoittamista, mutta en saa sitä tekemättömäksi.
      Sinkut
      200
      971
    10. Pääsit koskettamaan

Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.
      Ikävä
      51
      903
    Aihe