Pidetään se salaisuutena, eks niin...?
v.h
Älä sitten kerro sille äijälles, viime viikon jutusta mitään ...
25
1007
Vastaukset
- Anonyymi
Älä ole huolissaan , minun ukko kuuluu Pyhäjärven Keskustaan ja antaa minun pitää myös poikaystävää . Se on yleistä meillä homopareilla . Siksi liputimme viime vaaleissa sateenkaari yhteisön värejä . Ihanaa että nautit yhteisestä yöstämme
- Anonyymi
Ei sulle🙄
- Anonyymi
Oikein Siikajelta haki poikakaverin.
- Anonyymi
Onko tämä puolueen mies?
- Anonyymi
joo💕
- Anonyymi
Kuka oot??? Jos olet mun muijjan kanssa selän takana harrastellut jotan niin tiedät harrastaneesi!
- Anonyymi
Et tiedä kuka olen.
- Anonyymi
Muijallasi oli tommoset lateksi pikkarit , , , kuin tossa Temu postimyynti luettolossa juurikin nuo mustat kiiltävt lateksi pikkarit.
- Anonyymi
Juha elä ole mustis….
- Anonyymi
Selviääkö salaisuus 9kk päästä.
- Anonyymi
Ajattelen sua jatkuvasti…
- Anonyymi
Minäkin ajattelen sinua.
- Anonyymi
Persumiehillä on keskinäisiä salaisuuksia.
- Anonyymi
Oi että ootko pettänyt omaasi :(
- Anonyymi
Naapurin emännällä on hyvät tiramisut.
- Anonyymi
Huvittelin vain…
- Anonyymi
10 lastaa vaatii useita isiä.
- Anonyymi
Mitäs tulevana vklp…?
- Anonyymi
Mitä ihmettä täällä tapahtuu.Toinen härnää tahallaan toista.Mitähän nuissa viidessä poistetussa kommentissa mahtoi lukea?Eikö teillä oo pokkaa naamatusten jauhaa näistä asioista.Vielä nimillä täällä keskustellaan,ihan sairasta touhua.2mielipuolta tappelee naisesta.Miksi?
- Anonyymi
Odota kunnes emoji Kepuvittuilija herää niin taas alkaa kaikkien lukioiden härnääminen."narsistin maailmaan ei mahdu muuta kuin hän itse ja oman maineen suojeleminen." "aina kun narsisti syyttää toista ihmistä jostain ,hän oikeasti puhuu itsestään"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Odota kunnes emoji Kepuvittuilija herää niin taas alkaa kaikkien lukioiden härnääminen."narsistin maailmaan ei mahdu muuta kuin hän itse ja oman maineen suojeleminen." "aina kun narsisti syyttää toista ihmistä jostain ,hän oikeasti puhuu itsestään"
Hannun kissa on käynyt lukion. Ihmettelen
- Anonyymi
Minä en heitä
- Anonyymi
Ethän kertonut??
- Anonyymi
Majoneesia,,
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4686646Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1983978Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112543Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit262080Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1441491Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?791356Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861188- 681186
- 631115
- 481099