Vai ainoastaan sinä?
Onko kaivatustasi kiinnostunut kukaan toinen
64
846
Vastaukset
- Anonyymi
On hänestä moni kiinnostunut kunnes oppii tuntemaan paremmin
- Anonyymi
Olipa alentavasti kirjoitettu
- Anonyymi
Joo, sama 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipa alentavasti kirjoitettu
Uli Uli. Jotkut vaan osoittautuu aika ikäviksi ihmisiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selvä
- Anonyymi
Ja sinulla itselläsi pysynyt tilanne ”kaikesta huolimatta” ns ennallaan? Lol
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä puhut tässä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On pysynyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti kaivattunne kiertävät teidät kaukaa.
- Anonyymi
Ei varmastikaan.
- Anonyymi
On ja oli tiesin sen aina .
- Anonyymi
Mistä mä sen tietäisin 🤣
- Anonyymi
Luulen että on useampikin
- Anonyymi
En tiedä. On hän aikanaan parisuhteessa ollut, mutta se oli ennen kun me edes tunsimme toisemme. Ei hänellä ainakaan jonoa ovensa takana ole.
- Anonyymi
Varmasti ja miksi ei olisi? Fiksu, viisas ja komea mies.
Jos olen käsittänyt oikein tolnenkin nainen haluaisi hänet. Iysekin tahtoisin, mutta jos mies haluaa toisen niin sitten asia on niin.
Enpä mi asialle mitään sitten voi.- Anonyymi
Hyi!
- Anonyymi
Jospa syyskuus alkaa kuumottaa.. poskia
- Anonyymi
Mitä tuokin nyt tarkoitti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tuokin nyt tarkoitti
Vidduilen
- Anonyymi
Sulla joo ku muutat paahteesee
Ei käy kateeksi kyllä
Terve menoa!
- Anonyymi
Ihan varmasti monikin. Jos hän löytää miehen jonka kanssa on onnellinen, niin kaikki on hyvin, vaikka se sattuu kyllä. Voin vaan kannustaa häntä eteenpäin valitsemallaan polulla.
- Anonyymi
Kiitos, tämä on mulle tärkeää vaikka jossain syvällä toive meistä elääkin vaikka hyväksyn tilanteen
- Anonyymi
Aivan varmasti. Voin ja haluan kuitenkin tukea häntä niin kuin ennenkin jos vaan pääsen tunteista eroon.
- Anonyymi
Monikin. Jätän kilpailut toisille. 👋
- Anonyymi
Varmasti monikin nainen. En voi olla ainut joka häneen on ihastunut/rakastunut.
- Anonyymi
Hän on varmaan valinnut jo haluamansa naisen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinkku on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin vain toivoa, että valitsisi minut. Minä olen jo hänet valinnut aikoja sitten.
16:30:15
- Anonyymi
Monikin mies kävisi häntä polkaisemassa, mutta ei hän varsinaisesti ole vaimomatskua kellekään.
- Anonyymi
Olet ikävä ihminen.
- Anonyymi
Itse et kuitenkaan saanut?
- Anonyymi
Niin
En ookkaan vaimo materiaalii
Hyvin sä mies tiedät 😅
Naiselta - Anonyymi
Mutta sinulle on kun palstasetä vastasit tähän omaan monologiisi varsin ristiriitaisesti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin
En ookkaan vaimo materiaalii
Hyvin sä mies tiedät 😅
NaiseltaOikein hyvä ja älykäs bumbersticker itsellesi taas palstaäijä
- Anonyymi
Eihän hänestä nyt kukaan oke kiinnostunut. Yöks.
- Anonyymi
Onko mies niin yöks ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko mies niin yöks ?
Naiselle
- Anonyymi
Vain sinä? Hyvät mahkut sitten sinulla.
- Anonyymi
On varmasti. Mut niin ei kandee
miettiä jos pitää joku unohtaa..
noin ikävästi ja rumasti ajatellen pääsee kyllä existä irti
Sivusta
- Anonyymi
Eipä sellainen kiinnosta, satuttaa vaan. Minua kiinnostaa se, voisiko hän olla kultani, koska minua ja häntä on vain yksi maailmassa..
- Anonyymi
Kuulemieni juttujen perusteella kukaan ei ole kiinostunut.
m- Anonyymi
Jatka sä vain niitä juoruiluja ja älä puutu toisen asioihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatka sä vain niitä juoruiluja ja älä puutu toisen asioihin.
Gubbe pitäis lähettää sinne mistä o tullutkin,ei ton kaa pärjää kukaan,on todella näppärä varastamaan,moni on menettänyt melkein koko omaisuuden tuolle varkaalle,eikö tuolle hepulle vois jo jotain tehdä ja tuoda sen varastamat tavarat omistajilleen! Ku menee jonnekin,tyhjentää varmaan jokapaikan ja joku vois tarkistaa tän tilit,mistä rahat tullu,vainoaa,satuttaa,varastaa.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Gubbe pitäis lähettää sinne mistä o tullutkin,ei ton kaa pärjää kukaan,on todella näppärä varastamaan,moni on menettänyt melkein koko omaisuuden tuolle varkaalle,eikö tuolle hepulle vois jo jotain tehdä ja tuoda sen varastamat tavarat omistajilleen! Ku menee jonnekin,tyhjentää varmaan jokapaikan ja joku vois tarkistaa tän tilit,mistä rahat tullu,vainoaa,satuttaa,varastaa.....
Ihan kauheaa tyyppi!stalkkeri!On hyvä muuttumaan esim ,naisesta mieheksi on erilaisia hahmoja ja ihmisiä,ketä matkii..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan kauheaa tyyppi!stalkkeri!On hyvä muuttumaan esim ,naisesta mieheksi on erilaisia hahmoja ja ihmisiä,ketä matkii..
Kauhea kriminaali,ei tiedä mikä on oikein ja mikä väärin,lieneekö käynyt mitään kouluja edes??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhutko nyt itsestäsi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhutko nyt itsestäsi?
Kyllä olet siinä mielessä oikeassa että tämä palstasetä trollaa välillä jopa itseään. Oliko sulla jokin muu ajatus asiasta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika nopeaan vaihtaa siis sukupuolta ja vielä ilman leikkausta? Ohhoh, siinä jää sammakotkin toiseksi sukupuolen vaihtoprosessin nopeudessa.
- Anonyymi
Vaikee sanoa kun hän on aloitteellinen yleensä. Vanhemmat varakkaat herrasmiehet mielessä joita sitten moittii että koriste-esineenä pitävät. Sitä saa mitä tilaa..
- Anonyymi
Sitäpä en voi tietää. Voi hyvinkin olla ja miksei olisi. Hänenlaisestaan fiksusta miehestä on helppo pitää.
- Anonyymi
En vielä kunnolla tunne häntä.
- Anonyymi
On varmaan monikin mu mä voin järkätä sen jonon kotioven taaksekin ni ei tarvi kokea ettäkö tarvis muhun tyytyä sitä en tie ovatko mistään muusta kiinnostuneet kun pillusta ei liene mun ongelma oppivat jo kauan si et juurikaan muuta ei ole mahdollista saada
- Anonyymi
On hänellä haaremi, jota viihdyttää. Paljon on ollut naisia, pitäähän viriilillä miehellä olla rakastajattaria. Töissä on mukavampaa, kun saa hurmata naisia.
- Anonyymi
Mitä edemmäs tai ns alemmas palstasetä tätä monologiasi menee sitä enemmän alkaa huvittaa
- Anonyymi
Kuulostaa joka miehen unelma elämältä
- Anonyymi
Ei hän tarvitse yhtä tiettyä naista kun on haaremi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa joka miehen unelma elämältä
Se on hienoa elämää se.
- Anonyymi
Elämäni kaikista ihastuksista on aina ollut muitakin kiinnostunut, ja aina on joku toinen vienyt ihastukseni. Siis ihan aina. Meitä kaikkia ei ole komeudella siunattu.
- Anonyymi
Varmasti ja pitääkin niin olla👍
- Anonyymi
Nainen on vaan haaveideni kohde, siis rakkaushaaveiden. En ole kiinnostunut sillä tavalla, että yrittäisin hänen lähelleen ym, kun en usko olevani tarpeeksi kiva ja puhuminen on minulle niin vaikeaa.
- Anonyymi
Lopeta jo toi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta jo toi.
Mikä minun pitää lopettaa? Tarkenna vähän. Sille en voi mitään, että en voi itsekseni tuntea oloani kaivatuksi ja tärkeäksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä minun pitää lopettaa? Tarkenna vähän. Sille en voi mitään, että en voi itsekseni tuntea oloani kaivatuksi ja tärkeäksi.
vaikuttaa siltä ettet edes yritä kasvaa ihmisenä. kuukaudesta toiseen valitat vain miten riittämätön olet
- Anonyymi
En usko. Ei ole näkynyt jollei sitten ole joku nettisuhde hällä 🧐
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1716011
- 2653364
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä423334Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?442778- 361904
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?291668Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411616- 161497
- 231478
- 241367