Onko tsi Skodassa ns ikiöljyt joita ei koskaan vaihhdeta?
Joku väitti niin! Taru
Ikiöljytkö Skodassa?
9
237
Vastaukset
- Anonyymi
Onko sulla taas paha pää ja ahdistus päällä?
- Anonyymi
Kun Skodan ikiöljyt kuivahtavat, on apu lähellä.
"Škoda Ajoturvaan sisältyy
• 24 min tiepalvelu
• Autosi romutus sekä sinun ja matkaseurueesi muilutus pois vikapaikalta, mikäli autosi kuntoon saattaminen on mahdotonta, tai jopa toivottavaa. - Anonyymi
Voi ressukkaa!
- Anonyymi
Öljynvaihtovälillä kuluu kuulemma 45 litraa Teboil Silveriä! Naapuri käyttääkin Taavinsa siksi vain suodattimenvaihtohuollossa. Rahaa säästyy ja Simply Clever? Kiitos! Tero
- Anonyymi
Vinkkaapa naapuriasi, että Teboilin moniaste 15w-40 öljyllä kulutus voisi pienentyä useilla litroilla. Näin ainakin minun Kodiaqissa kävi.
- Anonyymi
Tero. Minä istun Škodassani. Istun ja pompin.
- Anonyymi
Taru on kuullut taruja.
- Anonyymi
Hea küsimus, Taru! Neil on igavesed õlid! Pole paha! Öige
- Anonyymi
Noi skodan long life öljyt ovat aivan naurettavia. Vaihdettava joko kerran vuodessa tai huoltoilmaisimen mukaan. No huoltoilmaisinhan näyttää mitä sattuu joten öljyjä on vaihdettu hyvin vähällä käytöllä nykyään olevalle 2013 octavialle pahimmillaan kahdesti vuodessa: maaliskuussa ja marraskuussa. Ja uudestaan taas maaliskuussa kun tuli se vuosikin taas kerran täyteen.
Mistä se long life tulee? Normaaleissa autoissa se on 30-40 tuhatta kilometriä tai kerran vuodessa ja niihin voi laittaa normaalia öljyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.855422Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.453608Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j612975Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin462191Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611956Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2941793- 471606
- 961461
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441376Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.91333