Ensimmäisen kerran. Yli kymmenen vuotta jo. Tarviin sun apua mies, jos vielä haluat.
Vuonna 2015 tavattiin
17
273
Vastaukset
- Anonyymi
Jos on vastavuoroista. Kerro.
- Anonyymi
Tuttu turvallinen kaveri pientä reissua
- Anonyymi
Mikä tilanne oli kun tavattiin?
- Anonyymi
(Haluan varmistua että oot mun tyyppi)
- Anonyymi
Libido?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
(Haluan varmistua että oot mun tyyppi)
Työkuviot👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työkuviot👍
Eikä ollut 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä ollut 😂
Pistin merkille vyön kuviot. Tanssija.
- Anonyymi
Leffa ruoka illan istujais hotelli
- Anonyymi
Harmi!
- Anonyymi
Tämä ei sitten minulta. En tarvitse kenenkään miehen apua.
- Anonyymi
Nyt tuittuilet siellä.
- Anonyymi
Mä ihmettelin mistä nää tulee nää vieraat mun elämään mutta se oletkin sinä. Ootko ihan varma?
- Anonyymi
Femnisti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Femnisti
Jos aivan tarkkoja ollaan niin feministinen nainen osaa ja haluaa vastaanottaa apua maskuliiniselta mieheltä.
Jos ei kyseessä on todella Maskuliininen nainen. Siitä on feminiinisyys kaukana - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos aivan tarkkoja ollaan niin feministinen nainen osaa ja haluaa vastaanottaa apua maskuliiniselta mieheltä.
Jos ei kyseessä on todella Maskuliininen nainen. Siitä on feminiinisyys kaukanaKoulut on erotellu sukupuolet keskenään joten paineensietokyky laskee ihmisellä sama kuin rengaspaineet bareina. Normaali on kai joku 2 baria ihmisellä, huiput menee jossain 16 kieppeillä.
Paineensietokyky, ei edes punttaus niin. Mukavuusalueella se ei nouse.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä392955- 642359
- 1742304
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?331998- 171375
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411346Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221343- 101224
- 131208
- 221201