Hei,
minulle on sanottu, että on hyvä intuitio, herkkyyttä, aistin energioita (esim. jos on ristiriitaa), näen enneunia joskus.
Minua kiinnostaa selvänäkeminen. Huom! En ole menossa minnekään 0700-linjalle töihin! Vaan haluaisin omissa asioissa kehittyä ja muutenkin yleisesti (tarkoitan esim Suomen talouden tilaa, onko oikea hetki ihmisille myydä asuntoa, onko työllisyys kohenemassa, mikä on jonkin kaupungin kohtalo, siis autioituuko).
Kertokaa te, jotka näette ja te, jotka tunnette hyvin jonkun, joka näkee. Millainen hän oli lapsena? Miten ja missä tilanteessa kyvyt aktivoituivat?
Jos meditoim 60-90 min joka päivä, aukeaako siitä jotain? Vinkkejä? Tietoa?
Toimiiko se vaikka kaupassa? Näet ihmisen ja koet, että hänellä on huolia?
Voinko oppia selvänäkökyvyn? Vai onko se luonnostaan?
5
199
Vastaukset
- Anonyymi
"Jos olisit näkijä, tietäisit sen varmasti. Ei ne kyvyt mitenkään "aktivoidu", ne tulee syntymässä ja jokainen jolla ne on, tietää kyllä."
Näin vastasi mulle Sastamalan noitanaisenakin tunnettu näkijä Naomi, kun kyselin häneltä samankaltaista joitakin vuosia sitten. Ja oikeassa oli. Mulla on kyllä vahva intuitio, joskus joku enneunikin, mutta siinä se.
Naomin kirjoja olen lukenut, ja niistäkin ymmärsin, millaista se on kun ne kyvyt on. Olen ollut asiakkaansa ja kyllä se ihan uskomatonta on, miten se tapahtuu. Hän sanoi sitäkin, että ns "tavisihminen" ei kestäisi. Että ne mitä nousee, on välillä tosi rankkoja.- Anonyymi
On todella monia näkijöitä, joille kyvyt ovat "avautuneet" esim. jonkun elämän kriisin, tai kuolemanrajakokemuksen jälkeen.
Ja piti Naomi tähänkin ketjuun saada. - Anonyymi
Kokeiles kaukokatselua, omalla vastuulla, tietenkin.
Toimii.
https://www.kuudesaisti.net/mystiikka/ingo-swann-ufoihin-laheisesti-tutustunut-kaukokatselija - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On todella monia näkijöitä, joille kyvyt ovat "avautuneet" esim. jonkun elämän kriisin, tai kuolemanrajakokemuksen jälkeen.
Ja piti Naomi tähänkin ketjuun saada.Sellinen voi olla joku hetkellinen tapaus, missä jotain "aukeaa" ei se kestäkään näkijää tee. Kriisitilanteet on kriisitilanteita.
- Anonyymi
Useita vanhoja hyviä kirjoja on Pohjoismaissa eläneistä selvänäkijöistä. Kannattaa etsiä vaikka netistä antikvariaatti kirjakaupoista, jos kiinnostaa elämäntarinat sellaisilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2266596- 1711745
Vihjeitä kaivatusta
Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)661527- 701094
- 1051010
Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?6957Lieksa missä syy?
Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte126891Martina Jeopardyssa
Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy203873- 100836
En olisi uskonut et
Suhun tutustuminen toisi elämään näin synkän varjon. Surullista kun luulee löytävänsä rakkautta ja saa vain pahaa.66799