Olen opettaja jolla ei makseta kesälomapalkkaa

Anonyymi-ap

Kotiseuduillani Kainuusta kun olin kotousikin sieltäpäin törmäsin sattumalta ilmoitukseen kun kotisivujani luin: Maatilalle haetaan kahvinkeittäjää kesäksi.

Tartuin tilaisuukseen ja siellähän ne kolme äijää olivat vastassa - melkein jo haistoin....
Alkuhämmennkseni oli kamala, ei ollut alunperinkään kuin yhdestä poikamiehestä ja heidän äiteensä avuttamisesta.
Aittaan sitten lähdin yöpymään, vanhat patjat haisivat tunkkaisilta, kunnes..

7

2029

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olin juuri nukkuut ja kuulin aitan ovelta kopiaa, kukas siellä, kysyin.
      Avasin varovasti aitan oven joka narahti; sinä se oli aivan simieni edessä iso kuin sonnin kuli hmmennytin täysinja vetäydyin taaksekkpäin, kaaduin sänkyyni ja kuin vaistomaisesti levitin jalkani katsellessani kuinka se lähestyy sykien ja ...

• Anonyymi

Tajuan heti, että koputellaanki tosissaan, avaan varovasti aitan oveani, näen vain kiimaisen miehen ja kun katsoin alaspäin - ei hemmetti, ei tuollaistakaan voi olla, kamalaa.
      Vetäydyin pakonomaisesti taakse ja kuulin vain kuinka aitan ovi pamahti kiinni.Seuraavani muisto alkaakin, kuinkaa mies edelleen työntelee sisälläni elintänså
      Olin saanut perätysten niin montaorgasmia, että melkein taju meni ja siiähän se viel jatkoi, puuskuttaen.

• Anonyymi

Aamula tunsin selkääni vasten kovana seisovn kulli ja vatustustelil sitä tietty, mutta kun en edellisenkään jälkeen edes pessyt - liukkautta oli - tunsin kuika vanhempi verljeksistä laskee sisäåni

• Anonyymi

Aamulla vain kaurapuuroa oli vanhaemäntä tehnyt panukaffrrn keraq.
      Pilluni oli yöstä edelleen arkan levätesäni aitassani, mutta, ei saatana ....
      Muut veljekset olivat mitä missäkin hommissa ja nyt niistä tulee aittaani kulli tydessä seisokissaan terska siisenä.
      "Nyt opettaja neito saa kunnolla kulia, työntyen samalla rajusti sääni - en voi kieltää, aloin samantien saamaan orgasmia tilanteeollessa aivan outo.
      Pilluni vain maiskahti, kun tatti vetäytyi sisältäni, mutta kun aitan ovi narahti näin aamuaurinkoa vasten toisen kullin joka oli valmiina sieenntämään ...

• Anonyymi

Koitahan spede rajoittaa nyt menee yli hilseen buaahaa

• Anonyymi

En tosiaan alunalkaen ollut tänne pantavalsi, vaikkakin aloin siitätykkäämään ja olin kuullut että metsää oli myyty satoja hehtaareja - päätin, vaikkakin mun opettajani vastoin.
      Aloin tykkäämään siitä, kun jokin veljeksistä kynti kaukana vakoa, toinen kynsi mun vakoa himokkaasti, mutta sitten päätin ja sanoin - se on sitten 100e , per laaki.
      Kyän apteekissa kävin uusimassa pillerini ja vanha apteekkari katsoerssaan nielaisi kun katsoi tisseejäi.
      Satasiahan kertyi useitakin matkalaukkuun ja kun olin viimeistä viikoa "maatöissä"- pilluni oli pikkusen arka ja käytetty - mutta eihn se siitä kulunut.

Syksyllä palasin taasen opettamaan alaasteelle,

• Anonyymi

Opettajaksi oli kyllä paljon kirjoitusvirheitä. Tais olla miehen kirjoittama.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      206
      2429
    2. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      41
      1597
    3. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      138
      1251
    4. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      287
      1043
    5. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      56
      992
    6. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      303
      975
    7. Kääminsä polttanut taksi suomussalmella

Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen
      Suomussalmi
      20
      932
    8. olisit voinut mies edes

Pyytää anteeksi 🙏🫶
      Ikävä
      55
      916
    9. Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."

Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S
      Tanssii tähtien kanssa
      19
      794
    10. Aina ku nään sun kuvan

Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭
      Ikävä
      58
      763
    Aihe