Kotiseuduillani Kainuusta kun olin kotousikin sieltäpäin törmäsin sattumalta ilmoitukseen kun kotisivujani luin: Maatilalle haetaan kahvinkeittäjää kesäksi.
Tartuin tilaisuukseen ja siellähän ne kolme äijää olivat vastassa - melkein jo haistoin....
Alkuhämmennkseni oli kamala, ei ollut alunperinkään kuin yhdestä poikamiehestä ja heidän äiteensä avuttamisesta.
Aittaan sitten lähdin yöpymään, vanhat patjat haisivat tunkkaisilta, kunnes..
Olen opettaja jolla ei makseta kesälomapalkkaa
7
1054
Vastaukset
- Anonyymi
Olin juuri nukkuut ja kuulin aitan ovelta kopiaa, kukas siellä, kysyin.
Avasin varovasti aitan oven joka narahti; sinä se oli aivan simieni edessä iso kuin sonnin kuli hmmennytin täysinja vetäydyin taaksekkpäin, kaaduin sänkyyni ja kuin vaistomaisesti levitin jalkani katsellessani kuinka se lähestyy sykien ja ... - Anonyymi
Tajuan heti, että koputellaanki tosissaan, avaan varovasti aitan oveani, näen vain kiimaisen miehen ja kun katsoin alaspäin - ei hemmetti, ei tuollaistakaan voi olla, kamalaa.
Vetäydyin pakonomaisesti taakse ja kuulin vain kuinka aitan ovi pamahti kiinni.Seuraavani muisto alkaakin, kuinkaa mies edelleen työntelee sisälläni elintänså
Olin saanut perätysten niin montaorgasmia, että melkein taju meni ja siiähän se viel jatkoi, puuskuttaen. - Anonyymi
Aamula tunsin selkääni vasten kovana seisovn kulli ja vatustustelil sitä tietty, mutta kun en edellisenkään jälkeen edes pessyt - liukkautta oli - tunsin kuika vanhempi verljeksistä laskee sisäåni
- Anonyymi
Aamulla vain kaurapuuroa oli vanhaemäntä tehnyt panukaffrrn keraq.
Pilluni oli yöstä edelleen arkan levätesäni aitassani, mutta, ei saatana ....
Muut veljekset olivat mitä missäkin hommissa ja nyt niistä tulee aittaani kulli tydessä seisokissaan terska siisenä.
"Nyt opettaja neito saa kunnolla kulia, työntyen samalla rajusti sääni - en voi kieltää, aloin samantien saamaan orgasmia tilanteeollessa aivan outo.
Pilluni vain maiskahti, kun tatti vetäytyi sisältäni, mutta kun aitan ovi narahti näin aamuaurinkoa vasten toisen kullin joka oli valmiina sieenntämään ...- AnonyymiUUSI
Koitahan spede rajoittaa nyt menee yli hilseen buaahaa
- Anonyymi
En tosiaan alunalkaen ollut tänne pantavalsi, vaikkakin aloin siitätykkäämään ja olin kuullut että metsää oli myyty satoja hehtaareja - päätin, vaikkakin mun opettajani vastoin.
Aloin tykkäämään siitä, kun jokin veljeksistä kynti kaukana vakoa, toinen kynsi mun vakoa himokkaasti, mutta sitten päätin ja sanoin - se on sitten 100e , per laaki.
Kyän apteekissa kävin uusimassa pillerini ja vanha apteekkari katsoerssaan nielaisi kun katsoi tisseejäi.
Satasiahan kertyi useitakin matkalaukkuun ja kun olin viimeistä viikoa "maatöissä"- pilluni oli pikkusen arka ja käytetty - mutta eihn se siitä kulunut.
Syksyllä palasin taasen opettamaan alaasteelle, - AnonyymiUUSI
Opettajaksi oli kyllä paljon kirjoitusvirheitä. Tais olla miehen kirjoittama.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403067- 802831
- 1862444
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362165- 191483
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411396- 101274
- 131269
- 221241