Olen opettaja jolla ei makseta kesälomapalkkaa

Anonyymi-ap

Kotiseuduillani Kainuusta kun olin kotousikin sieltäpäin törmäsin sattumalta ilmoitukseen kun kotisivujani luin: Maatilalle haetaan kahvinkeittäjää kesäksi.

Tartuin tilaisuukseen ja siellähän ne kolme äijää olivat vastassa - melkein jo haistoin....
Alkuhämmennkseni oli kamala, ei ollut alunperinkään kuin yhdestä poikamiehestä ja heidän äiteensä avuttamisesta.
Aittaan sitten lähdin yöpymään, vanhat patjat haisivat tunkkaisilta, kunnes..

7

1054

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olin juuri nukkuut ja kuulin aitan ovelta kopiaa, kukas siellä, kysyin.
      Avasin varovasti aitan oven joka narahti; sinä se oli aivan simieni edessä iso kuin sonnin kuli hmmennytin täysinja vetäydyin taaksekkpäin, kaaduin sänkyyni ja kuin vaistomaisesti levitin jalkani katsellessani kuinka se lähestyy sykien ja ...

• Anonyymi

Tajuan heti, että koputellaanki tosissaan, avaan varovasti aitan oveani, näen vain kiimaisen miehen ja kun katsoin alaspäin - ei hemmetti, ei tuollaistakaan voi olla, kamalaa.
      Vetäydyin pakonomaisesti taakse ja kuulin vain kuinka aitan ovi pamahti kiinni.Seuraavani muisto alkaakin, kuinkaa mies edelleen työntelee sisälläni elintänså
      Olin saanut perätysten niin montaorgasmia, että melkein taju meni ja siiähän se viel jatkoi, puuskuttaen.

• Anonyymi

Aamula tunsin selkääni vasten kovana seisovn kulli ja vatustustelil sitä tietty, mutta kun en edellisenkään jälkeen edes pessyt - liukkautta oli - tunsin kuika vanhempi verljeksistä laskee sisäåni

• Anonyymi

Aamulla vain kaurapuuroa oli vanhaemäntä tehnyt panukaffrrn keraq.
      Pilluni oli yöstä edelleen arkan levätesäni aitassani, mutta, ei saatana ....
      Muut veljekset olivat mitä missäkin hommissa ja nyt niistä tulee aittaani kulli tydessä seisokissaan terska siisenä.
      "Nyt opettaja neito saa kunnolla kulia, työntyen samalla rajusti sääni - en voi kieltää, aloin samantien saamaan orgasmia tilanteeollessa aivan outo.
      Pilluni vain maiskahti, kun tatti vetäytyi sisältäni, mutta kun aitan ovi narahti näin aamuaurinkoa vasten toisen kullin joka oli valmiina sieenntämään ...

• Anonyymi
        UUSI

Koitahan spede rajoittaa nyt menee yli hilseen buaahaa

• Anonyymi

En tosiaan alunalkaen ollut tänne pantavalsi, vaikkakin aloin siitätykkäämään ja olin kuullut että metsää oli myyty satoja hehtaareja - päätin, vaikkakin mun opettajani vastoin.
      Aloin tykkäämään siitä, kun jokin veljeksistä kynti kaukana vakoa, toinen kynsi mun vakoa himokkaasti, mutta sitten päätin ja sanoin - se on sitten 100e , per laaki.
      Kyän apteekissa kävin uusimassa pillerini ja vanha apteekkari katsoerssaan nielaisi kun katsoi tisseejäi.
      Satasiahan kertyi useitakin matkalaukkuun ja kun olin viimeistä viikoa "maatöissä"- pilluni oli pikkusen arka ja käytetty - mutta eihn se siitä kulunut.

Syksyllä palasin taasen opettamaan alaasteelle,

• Anonyymi
      UUSI

Opettajaksi oli kyllä paljon kirjoitusvirheitä. Tais olla miehen kirjoittama.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      40
      3067
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      80
      2831
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      186
      2444
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      36
      2165
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      19
      1483
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      23
      1403
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1396
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10
      1274
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13