"Viljelijöitä jätetty pulaan: Unelma kuituhampusta ränsistyy käsiin
Pioneeriyritys Hemkan talousvaikeudet ovat pakottaneet sopimusviljelijöitä kulottamaan satoaan."
https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/maatalous/d481c2d3-1f38-45c2-86db-f2d873f7a65c
Vaikuttaa siltä, että ainoastaan Bryyken Hampuusi puolustaa täällä maanviljelijöiden asemaa? Vasemmistoliitto puolustaa tukiaispolitiikkaa Keskusta vaikuttaa olevan aika hiljaa tässä asiassa, jossa oikeistohallitus vei maajusseilta härskillä tavalla kesken kasvukauden kuituhampun viljelyn tukirahat.
Onko Keskustalla ja Vasemmistoliitolla löydettävissä yhteisiä tavoitteita maatalospolitiikan saralla? Mitä vastaa itse Hampuusi?
Vasemmistoliitto, tulevaisuuden maajussipuolue kuituhamppu edellä?
8
171
Vastaukset
Ensin leiriydymme kuituhamppupellolle ja pidämme pitkän hamppupowwow session. Tiipiimme katon yläaukko toimii laajojen kansanjoukkojen katseenvangitsijana. Arviolta kuukauden päivät kun olemme ääneti ringissä istuneet ja poltelleet satoa, on äänestyksen aika. Äänestyksessä minä, Hampuusi, nousen rollaattoriltani seisomaan ja julistan pitkän pohdintani tuloksen. Julistus on sikälikin merkityksellinen, että siinä koko Powwow poppoo kuulee ensi kertaa oman mielipiteensä ja se jos mikä on demokratiaa. Kuten kysyjä huomaa, toimenpiteisiin ollaan jo ryhtymässä. Olkoon hamppu kanssamme. Ugh !
- Anonyymi
Rauhanpiippuako on polteltu? Kuuluuko Vasemmiston tai hamppupuolueen ohjelmaan siis oman hamppureservaatin perustaminen?
Anonyymi kirjoitti:
Rauhanpiippuako on polteltu? Kuuluuko Vasemmiston tai hamppupuolueen ohjelmaan siis oman hamppureservaatin perustaminen?
Se on perustettu. Vielä kun saamme kela-taksien aikataulut synkronoitua niin sitten pääsemme kaikki saapumaan samaan aikaan reservaattiimme. Rauhanpiipusta en nyt ehdi puhua, on kiire yöpuulle.
- Anonyymi
Keskustalla ja vasemmistoliitolla on tietysti yhteinen kommunistinen aate ja syvä kommunistitovereidemme kunnioittaminen.
Mikä se kommunisti oikein on ? Ai niin ne Nauvostoliiton kommunistinuoret, no niinpä tietenkin.
- Anonyymi
Kuituhamppu kirjoitti:
Mikä se kommunisti oikein on ? Ai niin ne Nauvostoliiton kommunistinuoret, no niinpä tietenkin.
Hapsumattoileva mattopilotti ei saa unta ellei Hrutsevin ja Brezhnevin kuvat ole yöpöydällään?
- Anonyymi
Kaameeta puppua.
- Anonyymi
Mikä on puppua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen765844Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,2745130Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk453254Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1052673Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään82552Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t41625Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.151575Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät291428Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211360Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei130925