Globaalin markkinatalouden uhon ja tuhon synkkä varjo kiteytyy maalaisidylleissämme tähän Jani Kuuselan ansiokkaaseen pamflettiin kunhan katsantokantaa hieman laajennetaan ja tarkennetaan, mutta jääköön se lukijoiden te…
Jos hän on yhteisö, niin YK. Jos hän on eräs sotaministeriönkin perustanut oman arvaamattoman kauhukabinettinsa jyrä, niin sitten onkin "rauha" vallitseva yli koko maan piirin ikuisesti, tai sitten ei. On se huisia kun …
Jos minä olen ratapölkystä valmistettu hammastikku, niin on selvää, että ratapölkky on äitini ja tikkusorvi on luojani. Mutta onko minun vikani hammastikkuna että ahkera hampaankaivelija sairastuu ratapölkyn kyllästysai…
"Monilla poliitikoilla tuntuu olevan terroristien iskuihin vain kaksi vastausta: kosto ja kansalaisten tiukennettu valvonta kaikkialla. Jokaisen pitäisi kuitenkin ymmärtää, että ainoa keino terrorismia vastaan on syrjin…
Se mistä Putin ja Trump todellisuudessa keskenään turisevat on se, että miten raato jaetaan kunhan se ensin on saatu tapettua. Marssijärjestys on seuraava: Putin ja Trump sopivat keskenään alueluovutuksista ja rauhanehd…
Aluksi kerron, että olen vain sanansaattaja, älkää minua huitoko. Nyt se on viimein tapahtunut, littumaan lopullinen seisahtuminen. Pankkopaitulin toimittamat akselin liukulaakerit lentelivät pitkin Nauvon kauniita rant…
Trump sanoi toimittavansa kauaskantoisia tehokkaita asejärjestelmiä Ukrainalle mutta että Nato maksaa, ei USA. Tämä on ristiriidassa Naton perimmäisten doktriinien kanssa. Nato on puolustusliitto. Ei se sodi jollei joho…