Kuituhamppu

Vapaa kuvaus
Hyväntahtoisuus, rehellisyys ja terve oikeudentunto, niistä on rakastava ihminen rakennettu.
Aloituksia
8
Kommenttia
98
- Ehdotan palstan moderaattoreille roimaa palkankorotustaNiin ovat nopeita toimissaan :))))8151
- Sammen kutu eilen ja tänään keskustan kontekstissaGlobaalin markkinatalouden uhon ja tuhon synkkä varjo kiteytyy maalaisidylleissämme tähän Jani Kuuselan ansiokkaaseen pa13157
- Eläköön oikeamielisin rauhannobelistiJos hän on yhteisö, niin YK. Jos hän on eräs sotaministeriönkin perustanut oman arvaamattoman kauhukabinettinsa jyrä, ni7155
- Pohdittavaksi keskustan palstalleJos minä olen ratapölkystä valmistettu hammastikku, niin on selvää, että ratapölkky on äitini ja tikkusorvi on luojani.7116
- Päätän palstavierailuni tältä erää viisaan miehen viisaisiin sanoihin:"Monilla poliitikoilla tuntuu olevan terroristien iskuihin vain kaksi vastausta: kosto ja kansalaisten tiukennettu valvo67411
- Ukrainan tulevaisuusSe mistä Putin ja Trump todellisuudessa keskenään turisevat on se, että miten raato jaetaan kunhan se ensin on saatu tap9178
- Tiedoksi kaikille yli koko Suomen keskustaenemmistöisen maankamaranAluksi kerron, että olen vain sanansaattaja, älkää minua huitoko. Nyt se on viimein tapahtunut, littumaan lopullinen se5188
- Käykö Nato sotaa venäjää vastaan ? Mitä mieltä on keskustan väki ?Trump sanoi toimittavansa kauaskantoisia tehokkaita asejärjestelmiä Ukrainalle mutta että Nato maksaa, ei USA. Tämä on r24376