Jos linnut valitsee kumppanin nokan pituuden ja komeuden perusteella niin miksei ihmisetkin vois

Anonyymi-ap

Mitä isompi ja kookkaampi, paksumpi nokka naisella on, sitä ylväämpi ja kauniimpi näky se on! Jos tuo asia on linnuilla seksuaalivalintaan vaikuttava asia, niin miksei ihmisilläkin? Olen kuullut, että kookas nokka yritetään poistaa yhteiskunnassa kalliilla leikkauksilla, mistä johtuu moinen typeryys. Kautta aikojen on isoja neniä palvottu kauneuden symbolina, mutta toisen maailmansodan jälkeen jokin muuttui, kenties länsimaiden propaganda koneisto päätti lypsää rahat epävarmoilta, propagandansa avulla. Pitäisi varmaan perustaa isonenäisten naisten ja miesten puolustus järjestö, kaikki kuitenkin tietää, että iso nenä on kaunis näky.

22

262

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä kyllä valitsen miehen ihan jonkin muun mitan perusteella

• Anonyymi

Naispuolinen Pinokkio ihanteena.

• Anonyymi

Ei, ei. Laittaa vaan kysyyn, mistä moinen fetissi. Nenä voi olla ihan normaalin kokoinen. Tää pinnallisuus on jo ihan sairasta, ulkonäkö ei ole se mikä merkkaa sitten ollenkaan, kunhan on normaalipainoinen ja ei ihan petolinnun peestä revitty.

• Anonyymi

Mulla on excel taulukko johon merkkaan naisten mittoja nenästä lähtien.

• Anonyymi

Ehkä sulle ei merkkaa, mulle merkkaa - AP

• Anonyymi

Iltaa t paksunokkainen

• Anonyymi

Nenä apina 🤣

• Anonyymi

iltaa ihanalle <3

• Anonyymi

No se naaraslintu valitsee sen nokan perusteella. Uroslintu taas valitsee pyrstön pituuden perusteella...

• Anonyymi

Voiko se nenä suurentua iän karttuessa?

• Anonyymi

Käänny ympäri niin kokeillaan yhtä toista asentoa 🤭🤗❤️

• Anonyymi

EWS.

• Anonyymi

Iso on komeampi miehellä kuin pieni. On meitä, jotka tykkää.

• Anonyymi

Oishan se kamalaa jos miehellä on pieni…. nenä

🤗🤭❤️

• Anonyymi

Mä en vieläkään oo selvillä nenäni koosta. Katon nykyään kaikkia suoraan nenään enkä silmiin. Joku fetissi jäänyt palstalta🤭
      Pitäisköhän mun venyttää nokkaa että ois sulle mieluinen ❤️🤗

• Anonyymi

Jos tykkää kotkista.

• Anonyymi

Sun pitää syntyä varmaan seuraavassa elämässä linnuksi 🐦

• Anonyymi

jos oikein pahasti mokaa tämän elämän niin on hyvät mahdollisuudet päästä seuraavassa vaikka harakaksi....

• Anonyymi

Riippuu mitä lintulajia tarkoitetaan mutta esiintymällä ne kiinnittää huomion ja useimmat ihmiset suorittaa kosioretkensä samoin kuin riikinkukot ja muuhun niistä ei si olekkaan

• Anonyymi

Onhan historiassa palvottu liikalihavuuttakin, onko nykyinen salipelleily siis vain epävarmuudella rahastamista?

• Suurinosa ihmisistä muodostaa kauneusihanteensa muiden mielipiteen varaan, oletko sinä siis lammas vai itsenäinen ajattelija, itse olen jälkimäinen ja ei kiinnosta yhteiskunnan yleinen mielipide jos nainen on minusta todella kaunis.

• Anonyymi

Toi on jo liikaa 😳

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      123
      4293
    2. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      41
      3223
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      237
      2932
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      43
      2502
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      1744
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      27
      1545
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1516
    8. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      22
      1401
    9. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      15