Mitä isompi ja kookkaampi, paksumpi nokka naisella on, sitä ylväämpi ja kauniimpi näky se on! Jos tuo asia on linnuilla seksuaalivalintaan vaikuttava asia, niin miksei ihmisilläkin? Olen kuullut, että kookas nokka yritetään poistaa yhteiskunnassa kalliilla leikkauksilla, mistä johtuu moinen typeryys. Kautta aikojen on isoja neniä palvottu kauneuden symbolina, mutta toisen maailmansodan jälkeen jokin muuttui, kenties länsimaiden propaganda koneisto päätti lypsää rahat epävarmoilta, propagandansa avulla. Pitäisi varmaan perustaa isonenäisten naisten ja miesten puolustus järjestö, kaikki kuitenkin tietää, että iso nenä on kaunis näky.
Jos linnut valitsee kumppanin nokan pituuden ja komeuden perusteella niin miksei ihmisetkin vois
22
262
Vastaukset
- Anonyymi
Minä kyllä valitsen miehen ihan jonkin muun mitan perusteella
- Anonyymi
Naispuolinen Pinokkio ihanteena.
- Anonyymi
Ei, ei. Laittaa vaan kysyyn, mistä moinen fetissi. Nenä voi olla ihan normaalin kokoinen. Tää pinnallisuus on jo ihan sairasta, ulkonäkö ei ole se mikä merkkaa sitten ollenkaan, kunhan on normaalipainoinen ja ei ihan petolinnun peestä revitty.
- Anonyymi
Mulla on excel taulukko johon merkkaan naisten mittoja nenästä lähtien.
- Anonyymi
Ehkä sulle ei merkkaa, mulle merkkaa - AP
- Anonyymi
Iltaa t paksunokkainen
- Anonyymi
Nenä apina 🤣
- Anonyymi
iltaa ihanalle <3
- Anonyymi
No se naaraslintu valitsee sen nokan perusteella. Uroslintu taas valitsee pyrstön pituuden perusteella...
- Anonyymi
Voiko se nenä suurentua iän karttuessa?
- Anonyymi
Käänny ympäri niin kokeillaan yhtä toista asentoa 🤭🤗❤️
- Anonyymi
EWS.
- Anonyymi
Iso on komeampi miehellä kuin pieni. On meitä, jotka tykkää.
- Anonyymi
Oishan se kamalaa jos miehellä on pieni…. nenä
🤗🤭❤️
- Anonyymi
Mä en vieläkään oo selvillä nenäni koosta. Katon nykyään kaikkia suoraan nenään enkä silmiin. Joku fetissi jäänyt palstalta🤭
Pitäisköhän mun venyttää nokkaa että ois sulle mieluinen ❤️🤗 - Anonyymi
Jos tykkää kotkista.
- Anonyymi
Sun pitää syntyä varmaan seuraavassa elämässä linnuksi 🐦
- Anonyymi
jos oikein pahasti mokaa tämän elämän niin on hyvät mahdollisuudet päästä seuraavassa vaikka harakaksi....
- Anonyymi
Riippuu mitä lintulajia tarkoitetaan mutta esiintymällä ne kiinnittää huomion ja useimmat ihmiset suorittaa kosioretkensä samoin kuin riikinkukot ja muuhun niistä ei si olekkaan
- Anonyymi
Onhan historiassa palvottu liikalihavuuttakin, onko nykyinen salipelleily siis vain epävarmuudella rahastamista?
Suurinosa ihmisistä muodostaa kauneusihanteensa muiden mielipiteen varaan, oletko sinä siis lammas vai itsenäinen ajattelija, itse olen jälkimäinen ja ei kiinnosta yhteiskunnan yleinen mielipide jos nainen on minusta todella kaunis.
- Anonyymi
Toi on jo liikaa 😳
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1234293
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413223- 2372932
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?432502- 361744
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?271545Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411516- 221401
- 151398
- 221291