Ottaa yhteyttä kaivattuusi, mies.
Miksi pelkäät
93
846
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Mietin kans että ei kai se oo hukkunut kännissä 😬
- AnonyymiUUSI
Kosks sanoin jättäväni hänet rauhaan. Mielestäni hänestä paistoi "ahdistus" kun molemmat tahoillaan parisuhteessa.
Olin se k.pää jotta hän sais rauhan elämäänsä.
Eikä ollut ensimmäinen kerta meillä...- AnonyymiUUSI
Ehkä se "rauhaan" jättäminen satuttikin enemmän, vaikka tarkoituksesi olikin hyvä.. tosi kivasti tehty 👌👏 toivottavasti edes kerroit ihan kasvotusten
- AnonyymiUUSI
En usko, että välittää minusta senttiäkään. Varmaan veeituttaa edes nähdä minua, mutta pakko välillä kohdatessa hymyillä silkkaa kohteliaisuuttaan.
- AnonyymiUUSI
Samaa mietin mä...
- AnonyymiUUSI
Koska uhkasi lähestymiskiellolla, jätin rauhaan.
- AnonyymiUUSI
Haluan tietää tunnisteet.Oliko iso mies vai pieni mies kuka sai kiellon?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Haluan tietää tunnisteet.Oliko iso mies vai pieni mies kuka sai kiellon?
Et ole sinä ei puhu suomea hän.
- AnonyymiUUSI
Enpäs pelkää, vaan teen rohkeasti aloitteen kasvotusten jos olen jostain kiinnostunut ja haluan oikeasti alkaa tutustumaan. Sitten se miten siihen aloitteeseen vastataan määrittää miten siitä mennään eteenpäin.
Eli jos vastaus on vähänkään epävarma, tai kieltävä, niin totean vain "eipä siinä mitään" ja jatkan matkaani. Pallo on silloin naisella ja jos se ei liiku mihinkään, niin sielläpäs olkoot naisen hallussa sitten. Tiedän ainakin ettei kannata vaivautua ja siirryn seuraavaan joka kiinnostaa.- AnonyymiUUSI
Olipas vaikeat pelisäännöt❣️
En vaihda tohon lajiin. Pitäydyn ⚽️🥅
🤗🤭❤️ - AnonyymiUUSI
Et esim yritä tuhota hänen karaktääriään ym mikä varmasti on omiaan vahvistamaan tätä näkemystä, että on se hyvä ettei?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olipas vaikeat pelisäännöt❣️
En vaihda tohon lajiin. Pitäydyn ⚽️🥅
🤗🤭❤️No jos se on niin vaikeaa pelata samaa peliä mitä mieskin, eli askel askeleelta kohti tutustumista, niin ehkä se vaan on sitten parempi pysyä potkupallossa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et esim yritä tuhota hänen karaktääriään ym mikä varmasti on omiaan vahvistamaan tätä näkemystä, että on se hyvä ettei?
Kirjoitappa uudestaan mitä yritit viestiä tuolla kirjoituksellas. Ei viitsisi pentagonin kautta käyttää murrettavana tuota, että saisi jotain tolkkua koko viestistä.
- AnonyymiUUSI
"Siirryn seuraavaan🤣."
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Siirryn seuraavaan🤣."
Puhelin hymiöiden käyttö kertoo sinusta kaiken tarpeellisen. Joillakin on vaihtoehtoja, ei tarvitse roikkua epätoivoisesti yhdessä, joka selvästi osoittaa ettei kiinnosta, tai pelkää liikaa jolloin ei kannata vaivautua, sillä pelot on aina merkki siitä että jotain on pielessä ja pahasti.
- AnonyymiUUSI
Eiköhän jokainen jolla on suurta kiinnostusta ottaa yhteyksiä.
- AnonyymiUUSI
Jos mies pelkää naisia? Rakastunut nainen on hyvin epästabiili ja mies ei tiedä tai osaa kohdata tälläistä naista. Myös naisen käytös muutenkin saattaa aiheuttaa uskon puutetta, jos nainen ei olemuksellaan näytä, että mies on tervetullut juttelemaan. Ei kaikki miehet kohtaa naista aina reippaasti ja hymyillen, suhtaudu kuin helposti käsiteltävään, silloin kun miehellä tunteita naista kohtaan, saattaa mies hiljentyä ja katsella hyvin tarkasti naista, mutta aristellen. Niitä samoja oireita kuin naisilla, niin kuin rakkaudesta.
- AnonyymiUUSI
Miehen kannattaa myös tehdä tilaa sille naiselle, että voi näyttää niitä tunteita. Pitää niin sanotusti väylä auki, ilman muita naisia.
Miten mulle nyt tällaista tuli mieleen 🤔 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miehen kannattaa myös tehdä tilaa sille naiselle, että voi näyttää niitä tunteita. Pitää niin sanotusti väylä auki, ilman muita naisia.
Miten mulle nyt tällaista tuli mieleen 🤔Osta nessuja valmiiksi... Rekkakuormallinen, kiitos 😌 Siis silmien pyyhkimistä varten, pervo! 😁
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten mulle nyt tällaista tuli mieleen 🤔Lisäys. Pussailu, halailu, kutittelu ym. Kyöhnääminen toisen naisen kanssa ei myöskään edistä lähentymistä.
Saattaa jopa antaa aika typerän ja keskenkasvuisen kuvan ja työntää naisen pois.
Jos tämä nyt jollekin on epäselvää. - AnonyymiUUSI
Silmien pyyhkimiseen joo, mutta miksi?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Silmien pyyhkimiseen joo, mutta miksi?
No saattaa joskus itkettääkin 🤷🏼♀️
- AnonyymiUUSI
Sivusta - hyvin ymmärrettävää ja kuvaa monelta osin tilannettamme. Tunnistan sinut tuosta kuvailemastasi miehen käytöksestä kun miehellä on tunteita. Tosin olethan minulle myös kertonut kasvotusten että sinulla on tunteita. Toivoisin että lukisit rohkeasti sen eilisen viestini vaikka eiliseen tulikin muutoksia ja nyt ehkä olet ahdistunut mahdollisista seurauksista. Kyllä kaikki jotenkin saadaan järjestymään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No saattaa joskus itkettääkin 🤷🏼♀️
Joo, aika usein.
Eiköhän tämä ole taas jollekin muulle kuitenkin. Tsemppiä sinulle 🫂 - AnonyymiUUSI
Väitteletkö aiheesta tohtoriksi ?😂
🤗🤭❤️ - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta - hyvin ymmärrettävää ja kuvaa monelta osin tilannettamme. Tunnistan sinut tuosta kuvailemastasi miehen käytöksestä kun miehellä on tunteita. Tosin olethan minulle myös kertonut kasvotusten että sinulla on tunteita. Toivoisin että lukisit rohkeasti sen eilisen viestini vaikka eiliseen tulikin muutoksia ja nyt ehkä olet ahdistunut mahdollisista seurauksista. Kyllä kaikki jotenkin saadaan järjestymään.
Tää kommentti hyppäsi oudosti väärään kohtaan.oli tarkoitettu mies-vastaajalle joka kirjoitti 23.09
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lisäys. Pussailu, halailu, kutittelu ym. Kyöhnääminen toisen naisen kanssa ei myöskään edistä lähentymistä.
Saattaa jopa antaa aika typerän ja keskenkasvuisen kuvan ja työntää naisen pois.
Jos tämä nyt jollekin on epäselvää.Ompas sika mies!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Salamyhkäistä.Mikähän mummo oli taasen tiellä poikittain😆
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämäkin feikkidialogi itsesi kanssa on erittäin vakuuttava, palstasetä. Täällähän sitä juuri kysellään vastauksia esim eiliseen direct messageen tms. Get real, lukijat
- AnonyymiUUSI
Koska en tiedä naisen elämäntilannetta. Olen aina pelännyt mitä muut ajattelee minusta ja erityisesti pelottaa mitä nainen ajattelee minusta tai että mitä ei ajattele.
- AnonyymiUUSI
Kummallista, minä taas en ole edes miettinyt tuollaisia asioita, en mitään noista. En taida tuntea pelkoa. Ja jos vaan olisin löytänyt sen naisen puhelinnumeron niin olisin samantien soittanut sille. Ihan sama sen elämäntilanne... ei väliä...
mies - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kummallista, minä taas en ole edes miettinyt tuollaisia asioita, en mitään noista. En taida tuntea pelkoa. Ja jos vaan olisin löytänyt sen naisen puhelinnumeron niin olisin samantien soittanut sille. Ihan sama sen elämäntilanne... ei väliä...
miesPelle Peloton? Taidan tuntea sinut jos asut Ankkalinnassa😂
🤗🤭❤️ - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pelle Peloton? Taidan tuntea sinut jos asut Ankkalinnassa😂
🤗🤭❤️Ehkä paremminkin voisin ulkonäöllisesti olla yksi karhukoplan jäsen, mutta henkisesti olisin ehkä mustakaapu... Hän kun on huippuälykäs ja etevä monella alalla.
mies - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
miesJes!Kerrankin aitoa ja rehellistä puhetta.Hyvä näin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
miesTarkoitin lähinnä että jos on esimerkiksi varattu, tuolla elämäntilanteella. Ihminen joka ei välitä tuosta, on mielestäni niljakas.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
miesSinähän arvaat sen jos olette niitä kaksoisliäkkejä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä paremminkin voisin ulkonäöllisesti olla yksi karhukoplan jäsen, mutta henkisesti olisin ehkä mustakaapu... Hän kun on huippuälykäs ja etevä monella alalla.
miesMilla Magia sekoitti näppinsä tähänkin soppaan
🍵 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Milla Magia sekoitti näppinsä tähänkin soppaan
🍵🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Milla Magia sekoitti näppinsä tähänkin soppaan
🍵Milla magia on aika kuuman näköinen typy.... Se olisi just sitä sorttia mistä olen kiinnostunut, muutenkin kuin vain ulkonäön puolesta..
mies - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitin lähinnä että jos on esimerkiksi varattu, tuolla elämäntilanteella. Ihminen joka ei välitä tuosta, on mielestäni niljakas.
En ihan oikeasti välitä onko se varattu vai ei. Ei se ole minun ongelma.
Ajattelitko että se ihminen "kuuluu" jollekin toiselle vai, että joku muu omistaa sen?
mies
- AnonyymiUUSI
Pelkään että satutan tai ahdistan häntä. Yritin jo aikaisemmin ottaa häneen yhteyttä ja hän ei vastannut viesteihin tai pyyntöihin. Epäilen, että tämä on vain yksipuolista rakkautta. Jotenkin se toivo silti vuodesta vuoteen elää. Ehkä tapaamme joskus ja pääsen kasvoikkain selittämään oman näkökulmani.
- AnonyymiUUSI
Oletko varma, että yhteystiedot on ajantasalla?
- AnonyymiUUSI
Otan yhteyttä henkilöihin joiden tiedän vastaavan viesteihin.
- AnonyymiUUSI
Koska sain pakit. Ja ystävyyttä en halua.
- AnonyymiUUSI
Palstah¤roilla on omat p¤norinkinsä joten he eivät vastaa.
- AnonyymiUUSI
Ei voi vastata kun on pa…pahasti kesken 🛌
🤗🤭❤️ - AnonyymiUUSI
Odota vuoroasi....
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Odota vuoroasi....
2 thaikkua netissä..eikö siis petissä😱
- AnonyymiUUSI
Onko tässä naisena esiintymisessä ja esim tämän tyyppisten tarinallisuuksien kehystämisessä ollut aina kyse siitä, että jännätyypit ehdollistuusi uskomaan jotain tämän tyyppistä keskustelupalststs, jossa on kirjoituksia? T naiselta kollektiivinen avoin kysymys
- AnonyymiUUSI
En oleta että mies ottaa yhteyttä, kun ei ole edes kiinnostunut. Olen jo sinut sen kanssa. Hän oli vain ystävällinen, koska tiesi minun kiinnostuksen.
Naiselta- AnonyymiUUSI
Ohi! Taisit olla sinut kokoajan, kun tapailit ja hommailit muiden miesten kanssa. Toki olin ystävällinen ja peitin sen kivun ja tuskan minkä minulle aiheutit.
Mieheltä 😢 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ohi! Taisit olla sinut kokoajan, kun tapailit ja hommailit muiden miesten kanssa. Toki olin ystävällinen ja peitin sen kivun ja tuskan minkä minulle aiheutit.
Mieheltä 😢Sellaisia nämä palstawosut on. Jatkuva panohaku päällä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mieheltä 😢Ohi! Ei ole tullut hommailtua tai tapailtua. Hän ei sitä paitsi kirjoita täällä. Luulin niin joskus, mutta oli palstaharhaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ohi! Ei ole tullut hommailtua tai tapailtua. Hän ei sitä paitsi kirjoita täällä. Luulin niin joskus, mutta oli palstaharhaa.
Vaan vähän härskimpää touhua..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sekoitat johonkin toiseen, valitan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämä vie aivonystyrät ihan uusiin sfääreihin 😄 Nyt otan sinut, palstaharhani, kainalooni, annan pusun ja varmistan vielä katsoen hetken, että olet siinä ❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ohi! Ei ole tullut hommailtua tai tapailtua. Hän ei sitä paitsi kirjoita täällä. Luulin niin joskus, mutta oli palstaharhaa.
Minäkin luulin joskus niin.... mutta taisimme selvittää sen sekaannuksen aika nopeaan.... (jos olet se joksi luulen).
mies - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin luulin joskus niin.... mutta taisimme selvittää sen sekaannuksen aika nopeaan.... (jos olet se joksi luulen).
miesEn ole se, joksi luulet. Luulin kaivattuani joskus mustasukkaiseksi (aiheetta), mutta se oli tämän palstan syytä. Ei todellista. Tuskin hän edes on mustasukkaista tyyppiä. Eikä ainakaan minusta:D
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En ole se, joksi luulet. Luulin kaivattuani joskus mustasukkaiseksi (aiheetta), mutta se oli tämän palstan syytä. Ei todellista. Tuskin hän edes on mustasukkaista tyyppiä. Eikä ainakaan minusta:D
Ai et ollutkaan se jonka jo tunnen... Minkälainen tuo kaivattusi on, kuvaile sitä jotenkin?
mies - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ai et ollutkaan se jonka jo tunnen... Minkälainen tuo kaivattusi on, kuvaile sitä jotenkin?
miesMiksi niin tekisin? Meinaatko että on joku kaverisi? Kyllä hän tietää kiinnostukseni. Kiusallisen hyvin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi niin tekisin? Meinaatko että on joku kaverisi? Kyllä hän tietää kiinnostukseni. Kiusallisen hyvin.
Ok... siis asiat on selvät sen suhteen. Tunnustit siis tunteesi ja se ei välittänytkään sinusta, ikävä juttu. Kannattaako sitä nyt enää pahemmin kaipailla jos nyt tuolleen siinä kävi?
- AnonyymiUUSI
Et edes ollut ystävällinen vaan töykeä pässi joka vei mua niinku narusta
🤗🤭❤️😂 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ok... siis asiat on selvät sen suhteen. Tunnustit siis tunteesi ja se ei välittänytkään sinusta, ikävä juttu. Kannattaako sitä nyt enää pahemmin kaipailla jos nyt tuolleen siinä kävi?
No näytin tunteeni selvääkin selvemmin ja aika pian sen jälkeen tulin tänne sekoilemaan ja luulemaan, että hän kirjoittaa täällä ja että hänellä on myös tunteita.
Tämä on tällaista ajatustenpurkua ja hyvästelyä. En ole enää täällä kovin usein, kun tiedän, ettei hän ole täällä eikä tunne kuin ystävällisyyttä. Vähän koukuttava paikka, kieltämättä. Nyt öitä! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No näytin tunteeni selvääkin selvemmin ja aika pian sen jälkeen tulin tänne sekoilemaan ja luulemaan, että hän kirjoittaa täällä ja että hänellä on myös tunteita.
Tämä on tällaista ajatustenpurkua ja hyvästelyä. En ole enää täällä kovin usein, kun tiedän, ettei hän ole täällä eikä tunne kuin ystävällisyyttä. Vähän koukuttava paikka, kieltämättä. Nyt öitä!Ai "näytit tunteesi", mitenhän tuo mahtaa tapahtua, ilmeillä ja eleillä, ehkä hymyilit sille? Oletko nyt ihan varma siitä että se mies tajusi koko asiaa? Jos tosissaan olit kiinnostunut niin ehkä olisi se kannattanut sanoa ääneen, olisi varmempi tehdä niin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ai "näytit tunteesi", mitenhän tuo mahtaa tapahtua, ilmeillä ja eleillä, ehkä hymyilit sille? Oletko nyt ihan varma siitä että se mies tajusi koko asiaa? Jos tosissaan olit kiinnostunut niin ehkä olisi se kannattanut sanoa ääneen, olisi varmempi tehdä niin.
No lähentelin humalassa. Oletko nyt tyytyväinen? Ei todellakaan olisi kannattanut, en suosittele kellekään. Taisi saada kunnon traumat. Nyt oikeesti nukkumaan, moro! Huomenna en tänne ehdikään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mieheltä 😢Naiset joutuu joskus esitetään varattua koska niillä voi olla liian innokkaita ei miellyttäviä miehiä/naisia kimpussaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No lähentelin humalassa. Oletko nyt tyytyväinen? Ei todellakaan olisi kannattanut, en suosittele kellekään. Taisi saada kunnon traumat. Nyt oikeesti nukkumaan, moro! Huomenna en tänne ehdikään.
Minun intuition kertoo sinun olleen täällä ensin eikä toisinpäin.Kertoo sinun olevan hakkeri ja kateellinen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mieheltä 😢Oi- tämä feikkidialogi meni palstasetä oikein melodraaman puolelle, ehkä saat jotain etäsympatiaa joiltain tms👍
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Haluatko sinä palstaäijän monologeihin omaa määrittelemätöntä ”tietoa” tuputtava avata tätä tarkemmin, kolmen pisteen ihme?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ai "näytit tunteesi", mitenhän tuo mahtaa tapahtua, ilmeillä ja eleillä, ehkä hymyilit sille? Oletko nyt ihan varma siitä että se mies tajusi koko asiaa? Jos tosissaan olit kiinnostunut niin ehkä olisi se kannattanut sanoa ääneen, olisi varmempi tehdä niin.
Onpa hyvä, että jotkut jaksaa nähdä vaivaa naista tahallisen keilasti esittävän monologien virittelyyn. Vaikutat älykkäältä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämä kuulostaa monologisetä humalalla tai ilman lähinnä maskuliiiniselta fantasialta, että voi voi kun säikähdin niin että housutkin putos. Lol
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Haluatko sinä palstaäijän monologeihin omaa määrittelemätöntä ”tietoa” tuputtava avata tätä tarkemmin, kolmen pisteen ihme?
Liittyykö seksiin, huumeisiin, aseisiin vai laittomiin uhkauksiin- tarttis vähän sensaatiota nääs viikkoon. Ässä hihassa tämä kaveri, really now?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen tyytyväinen kun sain vastauksen..
Entä jos se mies ei ottanut tuota asiaa ollenkaan vakavissaan, jos kerran olit humalassa, se saattoi kuitata sen vain humalaisen puheina. Varsinkin jos seuraavan kerran tavatessa olit häpeissäsi asiasta ja katselit vain maata kohden. Tuolleen minä sen ymmärtäisin. Mutta toki olet oikeassa ettei mitään tärkeitä asioita pitäisi hoitaa humalapäissään. Muutenkin paljon viehättämpi vaikutelma naisesta tulisi jos se lähestyisi selvinpäin ja ujosti ja punastellen, siitä näkisi että se on tosissaan.
mies
- AnonyymiUUSI
En pelkää. En näe tarpeelliseksi kun ei asuta edes samassa maassa
- AnonyymiUUSI
Antoi pakit, ja usuttaa poliisit niskaan, jos vielä lähestyn.
- AnonyymiUUSI
Tyyliin viekää se pois täältä tienoolta, en pidä hänestä? Kinkkinen tilanne sitte
- AnonyymiUUSI
En pelkää, mutta ei ole mitään yhteystietoja.
Numerotiedustelusta ei löydy puh.numeroa.
mies - AnonyymiUUSI
Kunhan tästä palstasta selviää niin irl on lasten leikkiä. Tarkoitan siis helppoa. Täällä kaikki sekavaa ja täyttä kaaosta. En halua olla täällä pätkääkään vaikka nämä tunteet häntä kohtaan ovat rakkautta, en pysty en vaan yksinkertaisesti pysty.
- AnonyymiUUSI
Tuo on niin totta. Jospa onnistuisi näkemään vaikka joka arkipäivä tai monta kertaa viikossa esim. työn kautta, niin ei koko palstaa tarvittaisi vaan asiat etenisivät johonkin suuntaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on niin totta. Jospa onnistuisi näkemään vaikka joka arkipäivä tai monta kertaa viikossa esim. työn kautta, niin ei koko palstaa tarvittaisi vaan asiat etenisivät johonkin suuntaan.
Satut "vahingossa" samaan paikkaan hänen kanssaan päivittäin?
- AnonyymiUUSI
Koska on varas ja ilmeisesti valehtelee myös paljon. Epäilen että myös taipumusta fyysiseen väkivaltaan jos joku raja ylittyy
- AnonyymiUUSI
Se varas on joku toinen.Syytät väärää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se varas on joku toinen.Syytät väärää.
Jos liikkuu varkaiden seurassa voi itsekin olla varas. Guilty by association.
- AnonyymiUUSI
Ahaa, mutta ”hän” on kuitenkin jäänyt jostain syystä mieleesi, palstasetä? Oletko itsetuhoinen tai jotain? Joopa joo wt- performanssiasi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos liikkuu varkaiden seurassa voi itsekin olla varas. Guilty by association.
Niin se on kyllä palstasetä (ja) monesti totta, että seura määrittelee. Ai sinä liputat tuota/tuollaista soronoo
- AnonyymiUUSI
Miksi sitä kukaan pelkäisi useimmiten syynä on kai kehtaaminen
- AnonyymiUUSI
Koska hänen silmissään olen vika mies maan päällä, jonka kans hän vois kuvitella olevansa. Se on harmi, koska vois olla yhteisiä kiinnostuksenkohteita ym.
- AnonyymiUUSI
Ajattelitko, että kokoan projektin sinun kanssa valmiiksi 😆 Ei se oikeasti ole lempipuuhaani, vaikka hymyssä suin siellä himmailen vapaat 😄 Mutta häneltä voisin sitten kysyä, mitä saan vastapalvelukseksi?
- AnonyymiUUSI
En saa.
- AnonyymiUUSI
EN pelkää.
- AnonyymiUUSI
Pelkäät kuitenkin. Tänne asti tärisee.
- AnonyymiUUSI
Kun ei ole mitään kaivattua??
- AnonyymiUUSI
Täällä ei saa olla, ellei ikävöi kaivattuaan! Hus hiiteen siitä!
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.748517Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli662825Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä182058- 1572001
Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️201959Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1381871Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?301720- 461525
- 1021487
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411256