Auto ja vehkeet siis. Ranskalaisia popsivia, 30öä luusereteita kun ollaaan. Viala Peugeot! Top gear on teistä 100% oikeassa.
Vastaukset 16
- Anonyymi
ÄLÄ SINÄ TROLLI TULE HAUKKUMAAN MEITÄ! Ei kaikilla ole varaa ostaa mitään mersua.
- Anonyymi
Peugeot hankitaan nimenomaan pakon edestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Peugeot hankitaan nimenomaan pakon edestä.
Peugeotin hinnalla voi valita valita monesta eri merkistä, mutta Peugeot on mukava ja hyvä auto verrattuna esim. vastaavan hintaiseen Toyotaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Peugeotin hinnalla voi valita valita monesta eri merkistä, mutta Peugeot on mukava ja hyvä auto verrattuna esim. vastaavan hintaiseen Toyotaan.
Haisee sisällä kärynnyt leipä ja muu kansa nauraa. Mikään ei koskaan toimi kauaa ja kone syö öljyä.
Vain lopullisesti flipannut masokisti voisi tuota kutsua mukavaksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haisee sisällä kärynnyt leipä ja muu kansa nauraa. Mikään ei koskaan toimi kauaa ja kone syö öljyä.
Vain lopullisesti flipannut masokisti voisi tuota kutsua mukavaksi.Miksi keksit tuollaisia valheita? Pettikö Toyotasi taas kerran?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi keksit tuollaisia valheita? Pettikö Toyotasi taas kerran?
Ajan ihan kyllä 100tonnin mersulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja minä tonnin paskalla, mutta ei kaikki voi voittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottahan ajelet 100 euron Mesellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain lopullisesti flipannut masokisti voisi tuota kutsua mukavaksi.Minulla Pösöt on toimneet hyvin jo 20 vuotta .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaveri osti kanssa mersun ja se oli pajalla enemmän kun ajossa. Mersut kaikista ylikehutuimpia auton paskoja mitä maailmassa on. Vikaa vian perään ja korjaukset maksaa.
- Anonyymi
Meinaan ostaa Peugeot 2008 auton. On tyyliä ja laatua. Ja kaiken kruunaa Puretech moottori. Tästä automallista Tojonisti näkee märkiä unia. Toistan MÄRKIÄ UNIA
- Anonyymi
Sun Faggotech kone toimii hyvin vähäisen älykkyyden kanssa.
- Anonyymi
Ei saa haukkua rakkaat ystävät. Pienelle pilille ja autolleen ei voi mitään.
- Anonyymi
Tojopoitsun vehkeillä ei ole mitään käyttöä. Mistä se johtuu?
- Anonyymi
Avaaja on siis tutkinut Pösön omistajien mulkkuja enemmänkin jos tietää niiden koosta noin hyvin. Otatko maksusta poskeen, vai annatko anusta ilman? Pitääkö vastapuolen antautua sinun jättikullillesi ja käytätkö liukkaria?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll251141Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän551127Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl515854- 50834
- 46745
- 37669
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan63633Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30626Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE182619Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘40597