Olenko satuttanut sinua mies?

Anonyymi-ap

Kun nykyään olet varovaisempi.

32

513

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olet😢! Yritän parhaani mukaan peittää sen kivun ja tuskan minkä aiheutit minulle.

• Anonyymi

Itse voisin sanoa yleisesti monille, että varovaisuuteni johtuu vain menneistä kokemuksista, kun erehtyy toisesta todella rankasti, sitä alkaa epäilemään itseä ja omaa kykyä nähdä asioita toisesta?

Ehkä näen ja koen asioita liian optimistisesti ja sen takia satuttaisin itseäni, jollen olisi varovainen? Näin suojaan vain itseäni turhilta murheilta, jotka voi syntyä vain väärin ymmärtämisestä?

• Anonyymi

Jaa en mä ole ainakaan kipua ja tuskaa peitelly mitenkään vihaa toki olen etten purkaa sitä vahingossakaan ihmiseen jonka syytä se ei ole

• Anonyymi

Jooo.

• Anonyymi

Olet varsinkin syksyllä 2023. Muu on ollut leikkiä, se tuntui liian todelliselta. Kerran olin niin väsynyt että nukahdin tunnille kun ketään ei ollut luokassa. Toisen kerran nukuin pommiin

• Anonyymi

Aika pienillä vaurioilla selvisit ❤️😂🤭🤗
        Kukaa ei kuiteskaa kuollu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika pienillä vaurioilla selvisit ❤️😂🤭🤗
        Kukaa ei kuiteskaa kuollu

En aja autoa, joten joo

• Anonyymi

Niinkin mutta hyvää yötä.

• Anonyymi

Satutit. Mutta en ole vain varovaisempi, vaan kartan kokonaan.

• Anonyymi

😢😢😢

• Anonyymi

Mielenkiinnosta kysyn miten mahdollistat tämän,eikö kuitenkin voi olla mahdollista yllättävät törmäämiset?
        Kuulostaa siltä että sinä tarkkailee häntä jollakin laitteella😨

• Anonyymi

Aikaisemmin olin rohkeampi, koska olin ollut tekemisessä luotettavien ihmisten kanssa tosielämässä ja silloin ihmisten sanomisiin pystyi luottamaan. Nyt elämässäni on vaikuttanut ihmisiä, joista en voi sanoa, ovatko he aidosti rehellisiä ja luotettavia, koska ei ole tarpeeksi tosielämän todisteita siitä. Siksipä varovaisuus on tullut tekemisiini ja se poistuu kunhan tosielämän tilanteet puhuvat puolestaan.

• Anonyymi

Sinun kotikylällä on rehelliset jutut vähissä.

• Anonyymi

En usko että tiedät tämän emojisedän kotikylästä yhtään Vtun mitään

• Anonyymi

Tunnen sinut nykyään paremmin niin osaan olla varovainen. Tiedän tai aavistan mihin pystyt

• Anonyymi

Sen yhden kerran vaan. En halua liikaa häiritä.

• Anonyymi

Uhkaus selkeästi.Kaikkihan tajuaa mitä yksi kerta tapaamisesta tekee lopullisen.
        Exä ulisee täällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uhkaus selkeästi.Kaikkihan tajuaa mitä yksi kerta tapaamisesta tekee lopullisen.
        Exä ulisee täällä.

Onko sinulla palstalle ns ihmissuhteita ja ihmissuhdedraamaa dramaturgioivs palstasetä ollut koskaan ns oikeita ihmissuhteita?

• Anonyymi

Et ole satuttanut, en vain halua tehdä oloasi kenties ahdistuneeksi, jos olen vaikutusetäisyydellä.

• Anonyymi

Oletat että sinulla on noin paljon vaikutusta toiseen, mihin se perustuu? Oletko tulkinnut toista varmasti oikein?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletat että sinulla on noin paljon vaikutusta toiseen, mihin se perustuu? Oletko tulkinnut toista varmasti oikein?

Herhiläiset pysyy pois hänen kimpustaan(rauhoittuu).Töissä,koulussa voi olla näin helpompaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä vetäydyn todella helposti, jos tunnen olevani häiriöksi tai pelkään aiheuttavani ahdistusta. Taustalla huonoja kokemuksia muutamien vuosien takaa. Vaikeuttaa oikeesti jo elämää, mutta kyllä se tästä vuodessa/parissa toivottavasti helpottaa. - joku muu mies sivulta

• Anonyymi

Taitaa olla vain kyllästynyt.

• Anonyymi

Hyvä, että sinäkin talitintti löysit jonkun näkökulman tähän palstaäijän provokaatioon. Ehkä olidi aika kyllästyä mitä tulee näihin aloituksiin

• Anonyymi

Miksi kysyt mies itseltäsi kaikenlaista?

• Anonyymi

Koska täällä naisvihassa marinoitumiseen keskittyneellä palstalla ei saa huomiota oikein muuten kuin pitämällä näitä typeriä galluppeja pystyssä. T naiselta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska täällä naisvihassa marinoitumiseen keskittyneellä palstalla ei saa huomiota oikein muuten kuin pitämällä näitä typeriä galluppeja pystyssä. T naiselta

Minusta hyvä miettiä, mistä naisviha voi olla lähtöisin? Tuskin johtuu ihan vain torjutuksi tulemisesta? Ehkä on kohdannut pahan naisen, eikä ole osannut tilannetta purkaa itselleen hyvällä tavalla? Toisilla paha ruokkii pahaa (domino). Ei onneksi kaikilla. Syyllistäminen on yleisempää naisilla, ehkä sieltäkin voi jotain syytä löytää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta hyvä miettiä, mistä naisviha voi olla lähtöisin? Tuskin johtuu ihan vain torjutuksi tulemisesta? Ehkä on kohdannut pahan naisen, eikä ole osannut tilannetta purkaa itselleen hyvällä tavalla? Toisilla paha ruokkii pahaa (domino). Ei onneksi kaikilla. Syyllistäminen on yleisempää naisilla, ehkä sieltäkin voi jotain syytä löytää?

No emmää my sentään aloittajasetä mitään kumba yata ajatellut tässä kommentoidessani. Voimia sulle kuitenkin

• Anonyymi

Jaa mä ole ainakaan yhtään sen varovaisempi kui ennenkään lasten takia ny on joutunu sen lupaan että itse ennitseäni tapa ja mitä ny seurannu ni sen verran on paskahousuja joka ainoa uhkailija että niistäkään ei ole ollu mua tappamaan ni olen joutunu tyytyyn odotteleen sitä vanhuutta että haudan lepoon si jossai vaiheessa pääsen satakakskyt vuotta on oma tavote kahtoa jääkö alle vai meneekö yli

• Anonyymi

En sanoisi, olen aina rakkaudelle avoin ja pyrin ymmärtämään ihmisten käyttäytymistapoja ja normeja. Olemme ihmisiä ja inhimillisyys näkyy meistä monella tavoin vaikka kaikki ei sitä aina huomaakaan.

• Anonyymi

Jos täällä kysytään näin, niin silloin aloittaja tietää tehneensä jotain väärin.
      Sivusta

• Anonyymi

Niin olen juu. Olis kivempaa, jos tuntis tän olevan molemminpuolista ja sais jotain vastakaikua...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      131
      4351
    2. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      41
      3233
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      237
      2942
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      43
      2522
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      1744
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      27
      1555
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1516
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      15
      1408
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      22