ei mitään enää missään, ei talossa, ei ovesta ulos lähtiessä, eikä muuallakaan! Sielu hajoaa joka kerta, kun hiljaisuus puuttuu! On kyse monien vuosien stressistä ja syvästä ahdistuksesta ja ihan vähäinenkin esitys saa kaiken pintaan!
Hiljaisuus hoitaa
3
186
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikka minä täällä kerroin siitä jo vuosia sitten, kukaan ei todella tuntunut ymmärtävän sitä kuinka huonosti voin vuosien ajan! Menetin elämänilon aivan liian monen vuoden ajaksi ja olin pelkkä ahdistunut ja stressaantunut kävelevä haamu! En kokenut iloa mistään ja minun oli mahdotonta edes ajatella tutustuvani keneenkään! Teki mieli lyödä niitä työpaikan ihmisiä, jotka luulivat tekevänsä hyvää esittämällä kautta rantain! Ei ollut mukavaa tehdä töitä, koska sisällä oli niin valtavaa ahdistusta, että tuntui kuin olisi voinut räjähtää siihen paikkaan, kun kertomien alkoi. Kukaan ei pystynyt kuuden vuoden aikana kertomaan mitään sellaista mitä en olisi jo ymmärtänyt! Minulle oli aivan sama mitä tietty henkilö elämässään teki ja keiden kanssa! Miksi sitä sitä ei suostuttu ymmärtämään! Joka ikinen häntä fyysisesti muistuttava laukaisee yhä stressireaktion minussa, en jaksa enää kokea stressiä ja ahdistusta! HILJAISUUS HOITAA!
- Anonyymi
Hiljaisuus on usein ihan parasta monessakin mielessä.
- Anonyymi
Normaalia kattoa asiakasta normaalisti eikös
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512