Haluan lähelle ihmisen jolle ei tarvitse loputtomasti todistella mielenkiintoa ja tykkäämistä. Ottaen jatkuvasti pettymyksen iskuja vastaan nähden kaikkea ei niin kivaa ja silti pitäisi olla se joka näyttää jollain tavalla tunteensa ja mielenkiinnon. Tiedän ja tunnen kyllä milloin pidetään yksinkertaisena ja ns. hyväksi tunteissa. Eiköhän tämän sekasotkun voi jo lopettaa ja molemmille on joku hyvä ja parempi jossain.
Ei tämä ole enää mitään
11
232
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko mies?
- Anonyymi
Nainen olen ja lopetan tämän "tunteiden ruinaamisen"
Öitä.
ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen olen ja lopetan tämän "tunteiden ruinaamisen"
Öitä.
apEntäs jos niitä tunteita vaan ei ole? Minkäs sille teet. Pitäisikö esittää että on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs jos niitä tunteita vaan ei ole? Minkäs sille teet. Pitäisikö esittää että on?
Sitten ei ole ja piste, se ei olisi mikään uusi tiedon elämys tai uusi asia. Nimenomaan kaikkein parhaita ovat ne luonnolliset tunteet ja vilpittömin mielin avoinna sekä paljaana kaikesta.
Tämänkin voi nyt lopettaa hyvillä mielin. Kiitos.
ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten ei ole ja piste, se ei olisi mikään uusi tiedon elämys tai uusi asia. Nimenomaan kaikkein parhaita ovat ne luonnolliset tunteet ja vilpittömin mielin avoinna sekä paljaana kaikesta.
Tämänkin voi nyt lopettaa hyvillä mielin. Kiitos.
apOle hyvä....
- Anonyymi
Lopetin jo kun vtuttaa touhunne.
- Anonyymi
Jos olet kaivattuni, mies niin en todellakaan pidä sinua yksinkertaisena enkä käytä tunteita hyväksi. Toivottavasti hän ei niin luule. 😢
- Anonyymi
En luule. En jaksa paljoa täällä kirjoitella, mutta selailen kyllä päivittäin.
- Anonyymi
Oletko mies? Kun se oikea osuu kohdalle niin kaikki asiat vaan yksinkertaisesti loksahtaa paikoilleen. Älä luota palstaan äläkä luovuta jos yhtään tulee päätöksestäsi katumista. Siitä tietää että on tehnyt oikean valinnan kun saa syvän rauhan. Me olemme täällä toisiamme varten ja Jumala johdattaa niitä jotka kulkevat rukoillen. Rukoilen puolestasi 🤍🙏⚓
- Anonyymi
Olen nainen ja kyllä mä vielä uskon että löydän sellaisen oikean ihmisen, joka on tarkoitettu sopivaksi ja kaikki loksahtaa ja saa rakentaa yhdessä tulevaisuutta tunteineen, toivon niin. Palsta ei liity mitenkään mihinkään, vaan tosielämässä todettua. Kiitos kauniista sanoistasi.
ap
- Anonyymi
Haastetta se on kai tuossakin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä402967- 652364
- 1742314
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?331998- 171385
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411346Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221343- 101224
- 131208
- 221201