Ei tämä ole enää mitään

Anonyymi-ap

Haluan lähelle ihmisen jolle ei tarvitse loputtomasti todistella mielenkiintoa ja tykkäämistä. Ottaen jatkuvasti pettymyksen iskuja vastaan nähden kaikkea ei niin kivaa ja silti pitäisi olla se joka näyttää jollain tavalla tunteensa ja mielenkiinnon. Tiedän ja tunnen kyllä milloin pidetään yksinkertaisena ja ns. hyväksi tunteissa. Eiköhän tämän sekasotkun voi jo lopettaa ja molemmille on joku hyvä ja parempi jossain.

11

232

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oletko mies?

• Anonyymi

Nainen olen ja lopetan tämän "tunteiden ruinaamisen"
        Öitä.

ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nainen olen ja lopetan tämän "tunteiden ruinaamisen"
        Öitä.

ap

Entäs jos niitä tunteita vaan ei ole? Minkäs sille teet. Pitäisikö esittää että on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entäs jos niitä tunteita vaan ei ole? Minkäs sille teet. Pitäisikö esittää että on?

Sitten ei ole ja piste, se ei olisi mikään uusi tiedon elämys tai uusi asia. Nimenomaan kaikkein parhaita ovat ne luonnolliset tunteet ja vilpittömin mielin avoinna sekä paljaana kaikesta.

Tämänkin voi nyt lopettaa hyvillä mielin. Kiitos.

ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten ei ole ja piste, se ei olisi mikään uusi tiedon elämys tai uusi asia. Nimenomaan kaikkein parhaita ovat ne luonnolliset tunteet ja vilpittömin mielin avoinna sekä paljaana kaikesta.

Tämänkin voi nyt lopettaa hyvillä mielin. Kiitos.

ap

Ole hyvä....

• Anonyymi

Lopetin jo kun vtuttaa touhunne.

• Anonyymi

Jos olet kaivattuni, mies niin en todellakaan pidä sinua yksinkertaisena enkä käytä tunteita hyväksi. Toivottavasti hän ei niin luule. 😢

• Anonyymi

En luule. En jaksa paljoa täällä kirjoitella, mutta selailen kyllä päivittäin.

• Anonyymi

Oletko mies? Kun se oikea osuu kohdalle niin kaikki asiat vaan yksinkertaisesti loksahtaa paikoilleen. Älä luota palstaan äläkä luovuta jos yhtään tulee päätöksestäsi katumista. Siitä tietää että on tehnyt oikean valinnan kun saa syvän rauhan. Me olemme täällä toisiamme varten ja Jumala johdattaa niitä jotka kulkevat rukoillen. Rukoilen puolestasi 🤍🙏⚓

• Anonyymi

Olen nainen ja kyllä mä vielä uskon että löydän sellaisen oikean ihmisen, joka on tarkoitettu sopivaksi ja kaikki loksahtaa ja saa rakentaa yhdessä tulevaisuutta tunteineen, toivon niin. Palsta ei liity mitenkään mihinkään, vaan tosielämässä todettua. Kiitos kauniista sanoistasi.
        ap

• Anonyymi

Haastetta se on kai tuossakin

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      40
      2967
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      65
      2364
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      174
      2314
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      33
      1998
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      17
      1385
    6. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1346
    7. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      22
      1343
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10
      1224
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13