Kun noin pelleilet
Sietäisit saada selkääsi
57
883
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä hyvästä?
- Anonyymi
Nam
- Anonyymi
Isän kädest
- Anonyymi
Ullia
- Anonyymi
Ei, ei. Ei saunan taa 😂
🤗🤭❤️ - Anonyymi
Menkää seksipalstoille sekoilemaan. Ei sytytä tämmöset.
- Anonyymi
Sitten pistät mut seisomaan nurkassa
- Anonyymi
Montako raipaniskua 🧐?
😂
🤭🤗- Anonyymi
Katotaan nyt ensin minne sä kestät ne
- Anonyymi
Jos et oo kiltisti et saa yhtään ja saat olla yksin pimeässä huoneessa ilman kännykkää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katotaan nyt ensin minne sä kestät ne
Tää on aivan ihanaa. Voiko teille maksaa Visalla?
😂
🤗🤭❤️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää on aivan ihanaa. Voiko teille maksaa Visalla?
😂
🤗🤭❤️Vitsaa Visalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vitsaa Visalla
Vingutetaan sitten kunnolla 😂
🤗🤭❤️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vingutetaan sitten kunnolla 😂
🤗🤭❤️Vingutaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vingutaan
Ei vinkumista vaan huutoa
- Anonyymi
No tuleppa antamaan ei o vie tuonkaan uhkauksen toteuttajaa kävelly vastaan ja noitakin mulla löytyy elämästäni jonoksi asti ikähaitari tällä hetkellä taitaa olla 15-65 vuotiaat noilta osin
- Anonyymi
Ai mitä muita sitten löytyy? Etkö pelkää että joku päivä kävelee vastaan joku joka on ei-niin-turvallinen
- Anonyymi
Vähän remmiä, kiitos.
- Anonyymi
Nam nam
- Anonyymi
Aika moni täällä saisi saada oikeasti isän kädestä niin tyhmää porukkaa täällä on ja se on koettu nyt irl.
- Anonyymi
Tuu antaa
- Anonyymi
😆
- Anonyymi
Presidentti Stubb on koko Suomen kansan ISÄ joten riisutaan kaikki housut niin ISÄ VOI ANTAA MEILLE KAIKILLE VITSAA KIITOKSENA HYVÄSTÄ KANSAN TYÖSTÄ 🙏🏻😇🇫🇮❤️
- Anonyymi
Oonko tehnyt jotain väärää? 😶🌫️
- Anonyymi
Etkä ole. Mutta anteeksi voisit tulla pyytämään aiemmasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkä ole. Mutta anteeksi voisit tulla pyytämään aiemmasta.
Ja mikähän se aiempi on, my love? 💕
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mikähän se aiempi on, my love? 💕
Kommunikation zero, mylove 🩷
Ja nyt et ala, tai ei hyvä heilu sielläkään päässä 🤭.
- Anonyymi
SIKA!
- Anonyymi
Just niin
- Anonyymi
Ei mitään käsitystä tästäkään anoviestistä.
- Anonyymi
Miten voi olla 🤣? Kaikki muut tietää 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten voi olla 🤣? Kaikki muut tietää 🤭
😆😆🤭
- Anonyymi
Kiitos kovasti.
- Anonyymi
Kyl mä voin pöksyt laskee alas 🥹
- Anonyymi
Niin, ehä se lokki kive pääl istuis....... Mites tuis.....
https://m.youtube.com/watch?v=378aOgtrf1c - Anonyymi
Anna tulla.
- Anonyymi
Nyt mä voin nostaa mekon ylös, jos oon ansainnut.
- Anonyymi
Niin voit ja olet
- Anonyymi
Raipat mulle, heipat sulle.
- Anonyymi
En mä nyt oikeesti ajatellut.
- Anonyymi
Jollain taitaa olla piiskaamiset mielessä; 4 vastausta viiden minuutin sisään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta tulit katumapäälle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinä perään 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinä perään 🤭
En mä sitä kieltänytkään
- Anonyymi
Moni kehuu miten on rankaa kyllä 🤔
- Anonyymi
ei ole mitään pelleily, nyt aloitetssn kostot ja teidän hakkaaminen ja omien perintä. syyttömälle teitte ha eikä mitään hyvää sanottavaa, toivottavasti saadaan joka juttu ja, vienti kostoon 😂
- Anonyymi
Tai joku vois laittaa sulle nokkosia ———-
- Anonyymi
Minne
- Anonyymi
Anna mun kaikki kestää
- Anonyymi
Raippa?
- Anonyymi
Kyllä käy hakemassa ja vähän äkkiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä käy hakemassa ja vähän äkkiä
Hipsuttelen sun palleja
- Anonyymi
Mikä ihme saa ihmiset kirjoittamaan jonninjoutavaa. kirjoitukset oli typerää. Ihan tuli myötä häpeä teistä
- Anonyymi
Voi ol et selkääni sietäsin saaja mu vähä paremman syyn joutusit siihenkin keksiin kun pelleilyn ei kuulu tapoihin kun ei työpaikkaakaan olis saanu pidettyä yhtätoista vuotta jos pelleily tapoihini kuuluisi ja koska joskus harkitsin sitä yrittäjän uraakin ni ei yrittäjäkään saa yritystä pidettyä pystyssä jos ei muuta osaa kun pelleillä toki yrittäjäksi olisin varmaan täydellinen kun en tunne sääliä jos ei siihen ole oikeasti aihetta pikkasen pitäs vaan siihenkin opetella miten sen saa toimimaan omistajana yrityksen että rahavirta pysyy säännöllisenä ajat huomioon ottaen pitää huomioida että senkin suuruus vaihtelee jonka takia yrityksiltäkin pitäs se hätävara puskuri löytyä että pystyy pitää yrityksen vähintään kaksi vuotta jaloillaan vaikka sisään tuleva tulos olis nolla isoa tappiota ei voi tehdä sitä on vaikea ellei jopa mahdotonta kääntää tulokseksi
- Anonyymi
Riippuu varmaan yrityksestä mitä investointeja ja muuta
- Anonyymi00059UUSI
Tule juttelemaan kuumien naisten kanssa nyt! https://Becky.hoty.lat/Becky#/?/?/dep6ooh4r
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen
ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?1885101- 181792
Kenen joukoissa Suomi seisoo maailmalla, jos SDP voittaa seuraavat vaalit?
SDP on ainoa pohjoismainen sosialidemokraattinen puolue, joka edelleen kuuluu Sosialistiseen internationaaliin. Sitä ka631636Jos mies oikeasti haluaa sinut
Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois1271517Helena Puolakka laukoo suorat sanat Vappu Pimiän MasterChef -pestistä
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Kokenut keittiömestari ja ravintoloitsija Helena Puolakka laukoo suorat s101497Voiko ryyppäämisellä tienata elantonsa?
Lassi Kuhlman on rappiostriimaaja. Hän kuvaa omaa päihteiden käyttöään pitkissä somestriimeissä. Katsojat voivat lahjoit511175Ketä ehdotatte seuraavaksi kuntanne johtohahmoksi
Ei ole teitä riitaisia kehityksen jarruja helppo yrittää kohti valoa ohjata. Siinä on teille pähkinä purtavaksi.961084Persuille 1,8 prosenttiyksikköä laskua. Keskusta meni ohi ja Vasl hengittää niskassa
Erityisesti työväestö on hylkäämässä persut. https://yle.fi/a/74-20208249307980- 196945
Dannyn "ex-käly" Jennika Vikman teki erikoisen ratkaisun!
Dannyn "ex-käly" Jennika Vikman paljasti uudet kujeet. Hän on mukana kohutussa Sointu Borg & Tyrkyt -realityssä. Jääkö7840