Kun tuntuu, että joku/jotkut muut miehet kuin kaivattuni kirjoittelee mulle. 😓
Minua häiritsee
29
618
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kannata jakaa sitä mailiosoitetta ihan kaikille.
- Anonyymi
Mitähän tämä juonto mahtaa tarkoittaa- palstan hubbabubba-aloituksista mailosoitteisiin- oletko tämä palstasetä eli aapee itse, vai joku muu yhtä viisas?
- Anonyymi
Kannattaa varmaan kirjoitella anonyymipalstalle, jos haluat kaivatulle jutella. 🤣 tsiiisöms.
- Anonyymi
Ylipäätään tämä sinun palstasedän, eli aloittajan lanseeraama termi kaivattu on todella vastenmielinen. Yhtä vastenmielinen kuin tämä sinun misogyniateatteri missä osoittelet omia provojasi sormella ja elämänkoululaiset iloitsee. Hyh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylipäätään tämä sinun palstasedän, eli aloittajan lanseeraama termi kaivattu on todella vastenmielinen. Yhtä vastenmielinen kuin tämä sinun misogyniateatteri missä osoittelet omia provojasi sormella ja elämänkoululaiset iloitsee. Hyh
Ja pari prlutistakun joltain henkiseltä kurahaaralta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja pari prlutistakun joltain henkiseltä kurahaaralta
Peukutusta* se on tämä palstapopulismi, eli tykkäysten määrä tätä päivää ja tapa ottaa kantaa
- Anonyymi
Voin lohduttaa sinua paljastamalla, että kukaan ei kirjoita sinulle täällä. Kaikki on omia harhojasi ja toiveajatteluasi.
- Anonyymi
Hienoa, että Sinulla on vuodesta toiseen toiveet korkealla sen suhteen, että tämä palstasetä on kateuden kohteesi. Taidat ihan itse pitää näitä raapusteluita ja niiden vastauksia merkityksellisenä tässä omaan päähäsi luomassa saippuakuplassa. Jää toki kiistämään näitä ”kaipauksia” ja kirjoituksia katkeraan loppuun saakka🥱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa, että Sinulla on vuodesta toiseen toiveet korkealla sen suhteen, että tämä palstasetä on kateuden kohteesi. Taidat ihan itse pitää näitä raapusteluita ja niiden vastauksia merkityksellisenä tässä omaan päähäsi luomassa saippuakuplassa. Jää toki kiistämään näitä ”kaipauksia” ja kirjoituksia katkeraan loppuun saakka🥱
Sivusta: ite jankkaat aamusta iltaan noita älyttömyysiäsi. Jos et ole huomannut niin oikea elämä on palstan ulkopuolella.
- Anonyymi
Luulen että ne on muut naiset jotka kirjoittaa sinulle ja esitää kaivattuasi
- Anonyymi
Kyseessä luulosairaus jos luulet että täällä joku kirjottelee jollekin toki luulevat kirjottelevansa vaikka ja kelle mu tietäsivät kenelle ni kaipa osaisivat olla suoraankin yhteydessä
- Anonyymi
Eix se oo imartelevaa?
- Anonyymi
Mikään ei ole imartelevaa mitä tulee siihen että joku yhdistää yksityishenkilön näihin palstaäijän mouruamisiin, kaveri
- Anonyymi
Eikö se oo vähän niinkuin kaivatun ongelma. Ota joku oikeasti kiinnostunut.
- Anonyymi
Aina kannattaa ottaa se kiinnostunein eikä näyttää omaa kiinnostustaan. Sitten on paljon pareja, joissa toinen osapuoli on vain tyytynyt toiseen. Tollasen kun nyt sai.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina kannattaa ottaa se kiinnostunein eikä näyttää omaa kiinnostustaan. Sitten on paljon pareja, joissa toinen osapuoli on vain tyytynyt toiseen. Tollasen kun nyt sai.
Totta. Kannattaa loppuelämä roikkua ihmisessä joka ei osoita kiinnostusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta. Kannattaa loppuelämä roikkua ihmisessä joka ei osoita kiinnostusta.
Et välttämättä ole paras neuvoja tässäkään asiassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et välttämättä ole paras neuvoja tässäkään asiassa
Sinä et ole missään asiassa pätevä neuvomaan minua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et ole missään asiassa pätevä neuvomaan minua.
Kaikki on parempia kuin palstamekkomies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki on parempia kuin palstamekkomies
Totta. Siksi en sulta kysynyt mitään.
- Anonyymi
Kirjoita suoraan tekstiviestillä miehen puhelimeen.😊
- Anonyymi
jos kuvittelet itse liikoja asioita, eli araknofobian... siis alzheimerin alukua,kulkua.
Araknofobia niin hämäkkijuttu.. - Anonyymi
Olet mies niin naisellinen ja piiloh.ojen mieleen 😆
- Anonyymi
Toivitko mies että olet miesten salaiden fantasioiden kohde?
Älä siitä pahastu. Me kannustetaan vaan, että pääsette eteenpäin ja saavutatte onnen. Ollaan ilosia teidän puolesta.
- Anonyymi
Tuntuu kyllä ikävältä, jos toiselle tulee paha mieli, kun en voi vastata tunteisiin. Joskus on osunut nimi, paikkakunta, päivä ja harvinaisempi harrastus kohdilleen, mutta ei ole kyllä oikein hajuakaan kirjoittajasta.
- Anonyymi
Erittäin suuri mahdollisuus, että olet kirjoitellut jonkun muun kanssa., siksipä tälle ei painoarvoa kannata antaa minkäälaista.
- Anonyymi
Voi tyttö hyvä.Mikä suhteesi laatu on?Oletko eronnut miehestäsi/avokistasi.Tunnostaako että hän on huijannut sinua?Neuvon ottamaan läheisiin yhteyttä mieluummin tällöin.Älä usko mitä nämä täällä kirjoittelee.
- Anonyymi
Jos anonyyminä kirjoitat ilman tunnisteita niin sinulle vastaavat tuntemattomat anonyymit miehet ja naiset luullen sua kaivatukseen. Sitä saa mitä tilaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433613- 362254
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?321885- 171629
- 171605
- 231568
- 241417
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai821297- 141277
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko881232