Minua häiritsee

Anonyymi-ap

Kun tuntuu, että joku/jotkut muut miehet kuin kaivattuni kirjoittelee mulle. 😓

29

618

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei kannata jakaa sitä mailiosoitetta ihan kaikille.

• Anonyymi

Mitähän tämä juonto mahtaa tarkoittaa- palstan hubbabubba-aloituksista mailosoitteisiin- oletko tämä palstasetä eli aapee itse, vai joku muu yhtä viisas?

• Anonyymi

Kannattaa varmaan kirjoitella anonyymipalstalle, jos haluat kaivatulle jutella. 🤣 tsiiisöms.

• Anonyymi

Ylipäätään tämä sinun palstasedän, eli aloittajan lanseeraama termi kaivattu on todella vastenmielinen. Yhtä vastenmielinen kuin tämä sinun misogyniateatteri missä osoittelet omia provojasi sormella ja elämänkoululaiset iloitsee. Hyh

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylipäätään tämä sinun palstasedän, eli aloittajan lanseeraama termi kaivattu on todella vastenmielinen. Yhtä vastenmielinen kuin tämä sinun misogyniateatteri missä osoittelet omia provojasi sormella ja elämänkoululaiset iloitsee. Hyh

Ja pari prlutistakun joltain henkiseltä kurahaaralta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja pari prlutistakun joltain henkiseltä kurahaaralta

Peukutusta* se on tämä palstapopulismi, eli tykkäysten määrä tätä päivää ja tapa ottaa kantaa

• Anonyymi

Voin lohduttaa sinua paljastamalla, että kukaan ei kirjoita sinulle täällä. Kaikki on omia harhojasi ja toiveajatteluasi.

• Anonyymi

Hienoa, että Sinulla on vuodesta toiseen toiveet korkealla sen suhteen, että tämä palstasetä on kateuden kohteesi. Taidat ihan itse pitää näitä raapusteluita ja niiden vastauksia merkityksellisenä tässä omaan päähäsi luomassa saippuakuplassa. Jää toki kiistämään näitä ”kaipauksia” ja kirjoituksia katkeraan loppuun saakka🥱

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hienoa, että Sinulla on vuodesta toiseen toiveet korkealla sen suhteen, että tämä palstasetä on kateuden kohteesi. Taidat ihan itse pitää näitä raapusteluita ja niiden vastauksia merkityksellisenä tässä omaan päähäsi luomassa saippuakuplassa. Jää toki kiistämään näitä ”kaipauksia” ja kirjoituksia katkeraan loppuun saakka🥱

Sivusta: ite jankkaat aamusta iltaan noita älyttömyysiäsi. Jos et ole huomannut niin oikea elämä on palstan ulkopuolella.

• Anonyymi

Luulen että ne on muut naiset jotka kirjoittaa sinulle ja esitää kaivattuasi

• Anonyymi

Kyseessä luulosairaus jos luulet että täällä joku kirjottelee jollekin toki luulevat kirjottelevansa vaikka ja kelle mu tietäsivät kenelle ni kaipa osaisivat olla suoraankin yhteydessä

• Anonyymi

Eix se oo imartelevaa?

• Anonyymi

Mikään ei ole imartelevaa mitä tulee siihen että joku yhdistää yksityishenkilön näihin palstaäijän mouruamisiin, kaveri

• Anonyymi

Eikö se oo vähän niinkuin kaivatun ongelma. Ota joku oikeasti kiinnostunut.

• Anonyymi

Aina kannattaa ottaa se kiinnostunein eikä näyttää omaa kiinnostustaan. Sitten on paljon pareja, joissa toinen osapuoli on vain tyytynyt toiseen. Tollasen kun nyt sai.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aina kannattaa ottaa se kiinnostunein eikä näyttää omaa kiinnostustaan. Sitten on paljon pareja, joissa toinen osapuoli on vain tyytynyt toiseen. Tollasen kun nyt sai.

Totta. Kannattaa loppuelämä roikkua ihmisessä joka ei osoita kiinnostusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta. Kannattaa loppuelämä roikkua ihmisessä joka ei osoita kiinnostusta.

Et välttämättä ole paras neuvoja tässäkään asiassa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et välttämättä ole paras neuvoja tässäkään asiassa

Sinä et ole missään asiassa pätevä neuvomaan minua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä et ole missään asiassa pätevä neuvomaan minua.

Kaikki on parempia kuin palstamekkomies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki on parempia kuin palstamekkomies

Totta. Siksi en sulta kysynyt mitään.

• Anonyymi

Kirjoita suoraan tekstiviestillä miehen puhelimeen.😊

• Anonyymi

jos kuvittelet itse liikoja asioita, eli araknofobian... siis alzheimerin alukua,kulkua.

Araknofobia niin hämäkkijuttu..

• Anonyymi

Olet mies niin naisellinen ja piiloh.ojen mieleen 😆

• Anonyymi

Toivitko mies että olet miesten salaiden fantasioiden kohde?

• Älä siitä pahastu. Me kannustetaan vaan, että pääsette eteenpäin ja saavutatte onnen. Ollaan ilosia teidän puolesta.

• Anonyymi

Tuntuu kyllä ikävältä, jos toiselle tulee paha mieli, kun en voi vastata tunteisiin. Joskus on osunut nimi, paikkakunta, päivä ja harvinaisempi harrastus kohdilleen, mutta ei ole kyllä oikein hajuakaan kirjoittajasta.

• Anonyymi

Erittäin suuri mahdollisuus, että olet kirjoitellut jonkun muun kanssa., siksipä tälle ei painoarvoa kannata antaa minkäälaista.

• Anonyymi

Voi tyttö hyvä.Mikä suhteesi laatu on?Oletko eronnut miehestäsi/avokistasi.Tunnostaako että hän on huijannut sinua?Neuvon ottamaan läheisiin yhteyttä mieluummin tällöin.Älä usko mitä nämä täällä kirjoittelee.

• Anonyymi

Jos anonyyminä kirjoitat ilman tunnisteita niin sinulle vastaavat tuntemattomat anonyymit miehet ja naiset luullen sua kaivatukseen. Sitä saa mitä tilaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      43
      3613
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      2254
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      32
      1885
    4. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      17
      1629
    5. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      17
      1605
    6. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1568
    7. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1417
    8. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      82
      1297
    9. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      14
      1277
    10. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      88
      1232
    Aihe