Mies, että joudut korvaamaan kivusta ja ikävästä vaatimallani tavalla.
Muistuttelen edelleen
13
759
Vastaukset
- Anonyymi
Niin, ehkä.
- Anonyymi
Unen taisit nähdä kun tuosta täällä joudut uliseen
- Anonyymi
Onko sinulla itselläsi joku syy kommentoida näitä palstamiehen provoulinoita? Voi luoja sua
- Anonyymi
Mitä vain kultaseni
- Anonyymi
Asia selvä! Tehdään rangaistusajansuunnitelma.
- Anonyymi
🔗🛏 ensin sidon sut sänkyyn ja sitten kutittelen höyhenellä 📿🫗🪶
Panokset kovenee ajan kasvaessa, joten... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Panokset kovenee ajan kasvaessa, joten...Noudatan säntillisesti laatimaasi suunnitelmaa. 🥹
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Panokset kovenee ajan kasvaessa, joten...Ostan kynttilöitä valmiiksi samalla kun käyn marketissa, voi mennä parikin tuntia ja arvaa miks? Koska mä voin 😎 Steariiniko kuumaa? Ei, sinä olet 😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ostan kynttilöitä valmiiksi samalla kun käyn marketissa, voi mennä parikin tuntia ja arvaa miks? Koska mä voin 😎 Steariiniko kuumaa? Ei, sinä olet 😘
Kerrotko palstasetä, että missä ruaka_marketissa asioit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrotko palstasetä, että missä ruaka_marketissa asioit?
Ei se uskalla enää marketteihin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se uskalla enää marketteihin
Juu, sen kyllä huomaa, nekin naisena esiintymislarppaukset kaivettu vanhasta muistista kun joku muikki muka pyörtyili käytävällä vastaan tullessa. Täytyy tupeerata ittekki tukka ylös keoksi
- Anonyymi
Miten minulle korvataan kipu ja ikävä?
- Anonyymi
Rakastamalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1314351
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413233- 2372942
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?432522- 361744
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?271555Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411516- 151408
- 221401
- 221291