Ja tajuta että rakastan sinua. Astu pois epätietoisuuden verhon takaa ihan itse 😉
Voitko lopettaa ton testailun
19
413
Vastaukset
- Anonyymi
Todellakaan ei lopu kunnes läpäiset testit.
- Anonyymi
Ohi
- Anonyymi
Huomasin kyllä, kun näit ekaa kertaa 👓 jonka jälkeen pohdintaa 🎣/🛏️. Itteä toppuutin että äläpä lähe laukalle, TAAS 😅 Syksyllä olin askeleen edelläsi, mutta kyllä nyt olen jäänyt perässä hiihtäjäksi 😆 Oota! (köh,köh yskii). Kerrot varmaan seuraavan liikun, otaksun 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomasin kyllä, kun näit ekaa kertaa 👓 jonka jälkeen pohdintaa 🎣/🛏️. Itteä toppuutin että äläpä lähe laukalle, TAAS 😅 Syksyllä olin askeleen edelläsi, mutta kyllä nyt olen jäänyt perässä hiihtäjäksi 😆 Oota! (köh,köh yskii). Kerrot varmaan seuraavan liikun, otaksun 🤔
Palstaäijä tuli heti apajille
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hiihtämään menossa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tää on sen aloitus toki
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tää on sen aloitus toki
Ei taida olla
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei taida olla
No kylläpä taitaa olla. Älä jaksa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
☝️🤓 sulta on sitten jäänyt ilmeisesti monta välistä. Joten voin päätellä, ettet ole hän 😉.
Vai mitä rakas? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
☝️🤓 sulta on sitten jäänyt ilmeisesti monta välistä. Joten voin päätellä, ettet ole hän 😉.
Vai mitä rakas?Mullakin on palstasetä jäänyt aika monta välistä
- Anonyymi
hän mies ei välitä vähääkään minusta ja no kyllähän se syö..:/ itsetunto riekaleina ny..:,cc
- AnonyymiUUSI
Tuutit mm auttaa aina palstasetä
- AnonyymiUUSI
Irl saadut viestit huomioidaan
- AnonyymiUUSI
Kuten pitääkin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuten pitääkin
J❤T ?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
J❤T ?
🔥
- AnonyymiUUSI
Sitäkö se tarkoitti, kun ensimäisen vastaantulevan auton rekkari oli 777 ja kotiinpalatessa akku 22% kello 22:28
- AnonyymiUUSI
Delfinaariostako kotiuduit?
- AnonyymiUUSI
Ei ole tarvetta testailla. Kelpaat sellaisenaan.
Mieheltä
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403037- 722605
- 1742344
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362085- 181456
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231383Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411376- 101264
- 131259
- 221231