Iisalmen kotiseutumuseossa käynti päättyi järkytykseen, rakennusten ympärillä maassa lojui seitsemän linnunpönttöä, ihan olivat pesimiskuntoisia 😳
-Sini Tiainen-
Kotiseutu on ennenkaikkea ihmistä varten
13
145
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Siellähän usein seurakunta pitää liturgioita siitä miten Herra meille ihmisille kaiken antoi, maat ja mannut,
- AnonyymiUUSI
AP voi mennä nostamaan pöntöt puuhun.
- AnonyymiUUSI
Ne eivät ole omalla tontillani eivätkä minun omaisuutta. Rinteentien rantalehtoon kyllä moni niistä sopisi vallan mainiosti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ne eivät ole omalla tontillani eivätkä minun omaisuutta. Rinteentien rantalehtoon kyllä moni niistä sopisi vallan mainiosti.
Kaupungininsinööriltä pitää ensin pyytää pöntönpuuhunasennuslupa.
- AnonyymiUUSI
Sanna Marinilta, ei siltä ex pääministeriltä, vaan Iisalmen kulttuuripäälliköltä voisikin kysellä pönttöjen omistussuhteista, Marin museon hallituksen jäsen..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Paloicvuorelle siihen nuotiokodan ja menestysportaiden välimaastoon on ripustettu kaksikymmentä pönttöä, hehtaarin alalle, mutta kun yksi pesivä lintupari tarvitsee kaksi hehtaaria reviiritontikseen niin ahdasta tulee poikasruokinnan kanssa.
- AnonyymiUUSI
Olethan saanut kriisiapua?
- AnonyymiUUSI
En , kriisiapukoti on lakkautettu, museoitu pshva:n toimesta.!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En , kriisiapukoti on lakkautettu, museoitu pshva:n toimesta.!
Kysy kirkolta!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kysy kirkolta!
Kyllä tällaiset kriisit pitää hoitaa hullivilin terassilla, kirkonmäelle liian pitkä matka!
- AnonyymiUUSI
Viime kesänä järkytyin kotiseutumuseon lupiinikasvustosta, silloin pääsin heti kriisiapukotiin, viime viikolla käyntini museolla osoitti että lupiineja oli museoitu kompostiin.
- AnonyymiUUSI
Voiha Herranen sussiunakkoon, terassilta näkee laiturille ja siinä laiturin vieressä koivussa linnunpönttö, minähän se siihen hilasin kotiseutumuseon tontin ulkopuolelta. Sama arkkitehti on ollut kuin kotiseutumuseon pöntöillä😳
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voiha Herranen sussiunakkoon, terassilta näkee laiturille ja siinä laiturin vieressä koivussa linnunpönttö, minähän se siihen hilasin kotiseutumuseon tontin ulkopuolelta. Sama arkkitehti on ollut kuin kotiseutumuseon pöntöillä😳
Iha tokkiisa, pesiikö siinä enää muu kuin melusieppo🦜?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.9511275Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli712947Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä312692- 1692204
- 582103
Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️222077Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1392040Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?331938- 1031542
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411316