Mies, haluaisitko olla kärpäsenä katossa

Anonyymi-ap

jos kaivattusi harrastaisi s*ksiä toisen naisen kanssa? Tai kenties toisen miehen? Vai haluaisitko mennä mukaan?

100

661

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

No en todellakaan halua.

• Anonyymi
        UUSI

Eikö se ole joka miehen unelma?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miehet haaveilee usein kahdesta naisesta vain sikäli että molemmat naiset palvoo sitä miestä ja tarjoutuvat sille miehelle eikä toisilleen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Häh? Jos tuo on totta, niin enpä tiedä sitten miehistä mitään 😵‍💫

• Anonyymi
      UUSI

Guben tekee taas mieli miestä.

• Anonyymi
        UUSI

👍👍

• Anonyymi
      UUSI

Mieluiten pysyn ihan ihmisenä, kiva kiitti.

• Anonyymi
      UUSI

En haluaisi olla kärpänen

• Anonyymi
      UUSI

Oishan sitä mukava katella ja samalla pitää omaa hauskaa🍆💦

• Anonyymi
      UUSI

Tuplamäärä pildee ja tissei, nomnom🥵

• Anonyymi
      UUSI

En halua. Haluan olla sen naisen lämpimässä ja hellässä halauksessa ja tuntea olevani hänen ainoa ja rakkain miehensä.

• Anonyymi
        UUSI

Jos sattuisit olemaan hän jonka kanssa tästä lähekkäin keskustelimme viimekuussa niin voisi tuo olla mahdollista jos molemminpuolin toteutuisi mutta vaatisi myös laajempaa keskustelua siitä mikä on molemmille ok ja mikä ei, mikä satuttaa ja mikä ei, vastataanko viesteihin vai ei… se kun on tässä huomaamatta muuttunut viime lokakuussa käydyn keskustelun jälkeen… T.se jolta sait tänään viestin

• Anonyymi
        UUSI

Kahtelo sä vaan niit hamemiehiä,tulee tasa-arvoinen suhde ja Jätä toiset rauhaan!

• Anonyymi
      UUSI

Sekaan tietysti.

🧔‍♂️
      🦺👉
      🩳
      🥾🥾

• Anonyymi
        UUSI

Tuplana sisään sit

• Anonyymi
        UUSI

Kolme miestä ja minä kiitos😍🥵🍆🍆🍆🔥

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kilautan kavereille🤙

🧢🧢🧢
        🥵🥵🥵
        🦺🦺🦺👍
        🩳🩳🩳
        🧦🧦🧦

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kilautan kavereille🤙

🧢🧢🧢
        🥵🥵🥵
        🦺🦺🦺👍
        🩳🩳🩳
        🧦🧦🧦

Valitse kaverit hyvin😍🥰🥵👁👁💦💦💦

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sä tulit väliin sivusta 😂 Sä siis palstasetä haluisit 3 miestä?
        Mä tässä nyt vielä odottelen yhden miehen vastauksia viestteihini ennen kun teen mitään kenenkään kanssa. Jos en saa selvyyttä tilanteeseen häneltä niin ihan sama vaikka olisi 6 miestä, sen verran turhautunut alan olemaan 😅

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Valitse kaverit hyvin😍🥰🥵👁👁💦💦💦

Viimekerrasta onkin jo aikaa

• Anonyymi
      UUSI

Teille friikeille on varmaan olemassa ihan oma saitti.

• Anonyymi
        UUSI

Teille uskovaisille myös!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Teille uskovaisille myös!

Aikamoista 😂
        Sä vajakki voit mennä johonkin puskaan kyylää ja vetää hanskaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aikamoista 😂
        Sä vajakki voit mennä johonkin puskaan kyylää ja vetää hanskaan.

Ai sä oletkin incel no sori! Ei mun tarvi mennä puskaan kun mulla on jo sellainen housuissa mutta sellaisistahan sulla ei ole kokemusta, kuullut vain kavereiltas

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ai sä oletkin incel no sori! Ei mun tarvi mennä puskaan kun mulla on jo sellainen housuissa mutta sellaisistahan sulla ei ole kokemusta, kuullut vain kavereiltas

Incel housuissa, opettele kirjoittamaan 😉. Ei tarvii ilmeisesti sanoa enempää 😆

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pysty… liian hapokasta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tuossahan lukee aivan selvästi, että on puska housuissa?!?!?!

• Anonyymi
      UUSI

miks haluisin nähä ku vetää jotai toist

• Anonyymi
        UUSI

Jotkut miehet kiihottuu siitä adrenaliiniryöpystä kaikkine ristiriitaisine tunteineen. En kyl oo ap vaik tuttu tilanne.

• Anonyymi
        UUSI

Nainen vetää toista, häh? Naista vai miestä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nainen vetää toista, häh? Naista vai miestä?

Jotkut miehet kiihottuvat siitä että näkevät kun joku toinen mies on naisen kanssa johon miehellä itsellään on tunneside. Se voi herättää vahvan mustasukkaisuusreaktion joka sekoittuu kiihottuneisuuden tilaan kun näkee miten itselle rakas nainen nauttii. Samalla se voi tuntua nöyryyttävältä ja alistavalta tai jopa vapauttavalta kun miehen ei itse tarvi osata antaa naiselle tyydytystä minkä se toinen (yleensä osaava mies) osaa tehdä hänen naiselleen. Nainen voi tyytyä tuolloin sellaiseen mieheen joka ei heitä fyysisesti tyydytä jos naisella on luvallisesti toinen mies jonka kanssa ne puuttuvat elementit toteutuvat. Itse toivoisin että kaikki olisi samassa paletissa mutta äärimmäisen vaikea on sellaista yhdistelmää löytää. Ne jotka osaavat naisen tyydyttää seksuaalisesti ja joilla on seksuaalista itsevarmuutta, eivät yleensä ole kiinnostuneita sitoutumaan yhteen naiseen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jotkut miehet kiihottuvat siitä että näkevät kun joku toinen mies on naisen kanssa johon miehellä itsellään on tunneside. Se voi herättää vahvan mustasukkaisuusreaktion joka sekoittuu kiihottuneisuuden tilaan kun näkee miten itselle rakas nainen nauttii. Samalla se voi tuntua nöyryyttävältä ja alistavalta tai jopa vapauttavalta kun miehen ei itse tarvi osata antaa naiselle tyydytystä minkä se toinen (yleensä osaava mies) osaa tehdä hänen naiselleen. Nainen voi tyytyä tuolloin sellaiseen mieheen joka ei heitä fyysisesti tyydytä jos naisella on luvallisesti toinen mies jonka kanssa ne puuttuvat elementit toteutuvat. Itse toivoisin että kaikki olisi samassa paletissa mutta äärimmäisen vaikea on sellaista yhdistelmää löytää. Ne jotka osaavat naisen tyydyttää seksuaalisesti ja joilla on seksuaalista itsevarmuutta, eivät yleensä ole kiinnostuneita sitoutumaan yhteen naiseen.

Joo, mutta tässä aloituksessa oli alunperin kyse miehestä joka katsoo kahta naista touhuilemassa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, mutta tässä aloituksessa oli alunperin kyse miehestä joka katsoo kahta naista touhuilemassa.

Ymmärsin että kahta naista tai naista ja miestä eli myös tuota vaihtoehtoa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärsin että kahta naista tai naista ja miestä eli myös tuota vaihtoehtoa

Mutta kysyin 13.18: lta kumpaa tarkoitti ettei halua nähdä. Se oli kysymykseni.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Enkö siis tyydytä 🥲

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Enkö siis tyydytä 🥲

Sähän just oot se joka tyydyttää ❤️
        Harmi kun et oikein vakavampaa halua

• Anonyymi
      UUSI

Ei kiitos ja en ole kimppahenkinen. Kaivattuni toki voi edelleen hässiä kuten haluaa. Ei tarvitse lupaani.

• Anonyymi
        UUSI

Oliko tämä blondille?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko tämä blondille?

Eikun brunetelle.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eikun brunetelle.

Okei sit ohi

• Anonyymi
        UUSI

Onko se hässimistä jos on naisen kanssa?🥹

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Okei sit ohi

Ja siis en ole ap vaan sivusta kysyin

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko tämä blondille?

Oli. 13.19

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oli. 13.19

Haittaako sua jos olen naisen kanssa?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Haittaako sua jos olen naisen kanssa?

Sä tulit sivusta keskusteluun vaikka sulle ei vastattu! Niin ja olen blondi enkä ole ap ja olen näistä miehen kanssa kasvotusten keskustellut. Mies meidän täytyisi ihan kunnolla tästä aiheesta keskustella jälleen sillä se olisi todella tärkeää ja kun asiat elää ja mm.tunteet syvenee myös sinulla. Olen todella hankalassa tilanteessa ja en tiedä mitä tehdä. Kyllä sä tiedät rakastan sua mutta joku molemmille hyvä tilanne eli win-win juttu ois yhdessä hyvä löytää tai olla selvillä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sä tulit sivusta keskusteluun vaikka sulle ei vastattu! Niin ja olen blondi enkä ole ap ja olen näistä miehen kanssa kasvotusten keskustellut. Mies meidän täytyisi ihan kunnolla tästä aiheesta keskustella jälleen sillä se olisi todella tärkeää ja kun asiat elää ja mm.tunteet syvenee myös sinulla. Olen todella hankalassa tilanteessa ja en tiedä mitä tehdä. Kyllä sä tiedät rakastan sua mutta joku molemmille hyvä tilanne eli win-win juttu ois yhdessä hyvä löytää tai olla selvillä.

Buhaha.. trolololooo....🤭🤭🤭🤭

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Buhaha.. trolololooo....🤭🤭🤭🤭

Mene sinä punkero brune trolli muualle

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mene sinä punkero brune trolli muualle

Oijoi, ootpa taas kireenä kuin viulun kieli. 🥰Mikset vastaa blondin kysymykseen 🥹

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En ole keskustellut hänen kanssaan. 13.19

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän me päästä hyvään lopputulemaan

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän me päästä hyvään lopputulemaan

Sitä minäkin toivon ❤️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä minäkin toivon ❤️

Jatkan vielä… sain muutes viel pidemmän lapsivapaan ku mist juteltiin eli ois helppo viettää sitä kahdenkeskeistä aikaa jota olet toivonut ja pyytänyt… voitais sylikkäin jutella rauhassa ja rakastella ❤️

• Anonyymi
      UUSI

Tällä hetkellä haluaisin nähdä, kun ei ole mitään muutakaan yhteyttä kaivattuun.

• Anonyymi
        UUSI

Naisen vai miehen kanssa?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Naisen vai miehen kanssa?

Heteroseksiä tykkäisin katsoa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Heteroseksiä tykkäisin katsoa.

Itseasiassa pelkkä kuunteleminenkin kiihottais paljon.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Itseasiassa pelkkä kuunteleminenkin kiihottais paljon.

Etkö olisi mustasukkainen? Eikö väliä kuka mies olisi?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö olisi mustasukkainen? Eikö väliä kuka mies olisi?

No mun kaivattu ei ikinä suostuis tähän, tai niin luulen. Mies pitäis olla sellainen, joka on mun mielestä seksikäs, et pääsisin tunnelmaan. Joku johon olisi tunneside tai vieras ja jotenkin muuten niin hot, et ei ehdi tutustua luonteeseen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No mun kaivattu ei ikinä suostuis tähän, tai niin luulen. Mies pitäis olla sellainen, joka on mun mielestä seksikäs, et pääsisin tunnelmaan. Joku johon olisi tunneside tai vieras ja jotenkin muuten niin hot, et ei ehdi tutustua luonteeseen.

Ja kai mä oisin myöhemmin mustasukkainen, mut tilanne kiihottais niin paljon, et tuskin siinä tilanteessa olisin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kai mä oisin myöhemmin mustasukkainen, mut tilanne kiihottais niin paljon, et tuskin siinä tilanteessa olisin.

En usko, et kaivattu tykkäis, jos tätä ehdottaisin.

• Anonyymi
      UUSI

Eipä kiinnosta niin paljon pojille olen sanonnu suoraan et kyl mä voin viereen tulla tahtia lyömään ja poikani äiti jo tuota kolmenkimppaa kaverinsa kanssa aikoinaan ehdotti ennen kun poika oli syntyny ite en toki tehny sillonkaan muuta kun kysyin et välitätkö sä musta yhtään nääs kun se että pelkää menettävänsä ni sillä ei ole mitään tekoa välittämisen kanssa

• Anonyymi
      UUSI

Mä olin kerran. Etkö huomannu ku hieroin käsiäni yhteen, että vihdoinkin.

• Anonyymi
      UUSI

Nää on hienoja aloituksia, jotka triggeröi mustasukkaisuuteen taipuvia kuvittelemaan kaivatustaan vaikka mitä. Kiitos näistä.

• Anonyymi
      UUSI

Kaikki käy kultaseni ;)

• Anonyymi
        UUSI

🩷;)

• Anonyymi
      UUSI

Ap. Oletko blondi??

• Anonyymi
        UUSI

En juuri nyt, mutta voin värjätä kulta 😆🥰😍
        AP.

• Anonyymi
      UUSI

⬜⬜⬜
      ⬜🪰⬜
      🏊🧎🏻‍♂️🧎🏻‍♂️

• Anonyymi
        UUSI

😝

• Anonyymi
      UUSI

En.

• Anonyymi
      UUSI

Tiedän j nainen että sua kiihottaa fitness-blondit ja kaljut jäntevät äijät. Ja mikäpäs siinä

• Anonyymi
        UUSI

Nam nam

• Anonyymi
      UUSI

Haluaisin. Ja kyllä, voisin myös liittyä mukaan kumpaankin

• Anonyymi
      UUSI

Mä en vois kuvitella seksiä kenenkään muun miehen kanssa kuin kaivatun. Hän täyttää kaikki seksuaaliset tarpeeni. Hän on paras. Ja rakastan häntä päätyyn asti. Kaksoisliekkirakkaudelleni 😘🔥

• Anonyymi
        UUSI

Ja piste!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja piste!

Ja aamen 🤣🙏

• Anonyymi
        UUSI

Nii paitsi että sulla on tauti eikä se tullut tuulipölytyksellä sulle.

• Anonyymi
      UUSI

Voisin kysyä sinulta samaa: kiihottaisi ilmeisesti katsella jo olisin toisen naisen tai jopa miehen kanssa?

• Anonyymi
        UUSI

Ei kiihottaisi. En pitäisi ollenkaan. Mutta olen ymmärtänyt että miehet katsovat mielellään kahden naisen välistä seksiä😇
        AP.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kiihottaisi. En pitäisi ollenkaan. Mutta olen ymmärtänyt että miehet katsovat mielellään kahden naisen välistä seksiä😇
        AP.

Kyllä näin on asia

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä näin on asia

Eikö ole vähän tekopyhää että sallit itsellesi mutta ei toiselle

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö ole vähän tekopyhää että sallit itsellesi mutta ei toiselle

Tarkoitan: olet ehkä mustasukkainen mutta hän e saisi olla

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitan: olet ehkä mustasukkainen mutta hän e saisi olla

Miehet ei usein ole toisesta naisesta mustasukkaisia. L*sbop*rno on suosittua hakusanoissa. Ja tämähän oli vain viaton kysymys, ei muuta 😇
        AP.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miehet ei usein ole toisesta naisesta mustasukkaisia. L*sbop*rno on suosittua hakusanoissa. Ja tämähän oli vain viaton kysymys, ei muuta 😇
        AP.

Joo, ei ehkä sillä lailla mustasukkaisia. Kyllä kiihottaa kaksi naista useimpia miehiä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, ei ehkä sillä lailla mustasukkaisia. Kyllä kiihottaa kaksi naista useimpia miehiä

Ok, kiitos tiedosta 😊Mutta nyt käsi pois kalsareista 🤭. Minä en tykkää naisista sillain enkä harrasta kimppakivaa muidenkaan kanssa 😅
        AP.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ok, kiitos tiedosta 😊Mutta nyt käsi pois kalsareista 🤭. Minä en tykkää naisista sillain enkä harrasta kimppakivaa muidenkaan kanssa 😅
        AP.

Hyvä tietää, tässähän on pitkä ketju sun tykkäämättömyydestä ja harrastamattomuudesta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä tietää, tässähän on pitkä ketju sun tykkäämättömyydestä ja harrastamattomuudesta

Näin on, tää oli v*tun hauskaa😆😆😆
        AP.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Näin on, tää oli v*tun hauskaa😆😆😆
        AP.

Ota tostaki nyt selevää

• Anonyymi
      UUSI

Noup

• Anonyymi
      UUSI

Joo! Olis tosi kiva katsoa kun se rynkyttää jonkun vehjettä niin, että mies tuntee olonsa hyväkskäytwtyks ja puhkeaa itse sen jälkeen lohduttomana kyyneliin. Joo! Joo!!!

• Anonyymi
        UUSI

Häh, siis mies miehen ja sä oot?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Häh, siis mies miehen ja sä oot?

Seppo Kääriäinen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Seppo Kääriäinen.

Matti, Teppo ja Zeppo

• Anonyymi
      UUSI

Hih hih toi kärpänen tuntuu jotenkin hassult

• Anonyymi
      UUSI

Eiköhän sitä toivoisi kuitenkin olevansa ensihuuman ainoa osanottaja, hänen lisäkseen tietenkin.

• Anonyymi
      UUSI

En ymmärrä ollenkaan tuollaista ajattelua eikä tarvitse ymmärtää. Jos nainen yrittää saada huomiota ja ymmärrystä minulta olemalla toisen miehen kanssa, tulkitsen sen vain yhdellä tavalla: Naiselle on samantekevää kenen miehen kanssa on.

• Anonyymi
      UUSI

Haluaisin

• Anonyymi
      UUSI

No en, hänhän tappaa kaikki elukat mitkä kämppään tulee🤣

• Anonyymi
      UUSI

Usein ei tiedä ootko tosissasi

• Anonyymi
      UUSI

Suoraan sanottuna, teidät kaksi naista ja minä mies, hyväksyisin, koska se voi olla jo mahdollista.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      39
      2955
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      63
      2344
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      174
      2304
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      33
      1998
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      17
      1375
    6. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1346
    7. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      22
      1343
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10
      1224
    9. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      22