Lainaopas lainavertailu kokemuksia?

Anonyymi-ap

15

218

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En ole asiakas, mutta vaikuttaa ainakin ihan asialliselta sivulta koska vertaa lainat ilman että tarvitsee syöttää hetua, puhelinnumeroa jne

• Anonyymi

On kokemusta. Lainaopas -sivuston kautta lainojen vertailu oli nopeaa ja sujuvaa. Rahat tuli tilille alle 30 min.

• Anonyymi

En ole käyttänyt mutta ainakin tietosuojaseloste näytti ihan asialliselta. Sivustolla on myös käytössä SSL-salaus eikä se pyydä mitään tietoja ellei halua tilata uutiskirjettä. Plussaa siitä että käyttää vertailussa todellista vuosikorkoa kun monesti saa liian ruusuisen kuvan noista lainavertailuista kun ne käyttää jotain mainoksissa esiintyviä korkoja. Mutta kannattaa muistaa että ilmaista rahaa ei ole ja laina täytyy maksaa takaisin.

• Anonyymi

Korkoprosentit ihan ok ja maksusuunnitelmaan pystyy itse vaikuttamaan

• Anonyymi

Itse en käytä laina vertailua koska olen itse ihan kykenevä selvittämään omat velka tilanteeni ja ne kaikki tavat joilla velat kannattaa kuitata pankille. otan vain luottoa kun tiedän että pystyn heti maksamaan ne kaikki pois tarvittaessa.

• Anonyymi

Hieno ulkoasu ja muutenkin hyvin rakennetut nettisivut. Ei vaikuta huijaukselta koska ei pyydä syöttämään tietoja sivulle vaan oikeasti vertailee lainoja numeroiden mukaan. Matikka ei valehtele.

• Anonyymi

Säästin joku 200 euroa lainakuluissa kilpailuttamalla lainat. Meni joku 1h koko hommaan eli 200e/h tuntipalkka tuli. Vahva suositus.

• Anonyymi

Tässä oma arvio lainaopas.com luotettavuudesta.
      - Vertailussa kysytään vain lainasumma & maksuaika. Henkilötunnusta tai pankkitunnuksia ei syötetä.
      - Sivu ei toimi itse luotonvälittäjänä (eli ei ole omia lainoja myynnissä), vaan näyttää eri toimijoiden tarjoukset.
      - Saanut myönteisiä kommentteja netissä.

4/5 luotettavuus mutta katso koroista tuorein tarjous suoraan pankilta ja lue sopimusehdot huolellisesti niin sivuston käyttö on varsin turvallista.

• Anonyymi

Sivun tekijä itse arvioinut tuon sivuston?

Tuo sivusto siis löytää muutaman lainanvertailupalvelun ja antaa jotkut esimerkkiluvut lainalle. Tuosta sitten pompataan seuraavalle vertailusivulle saamaan taas uusi tarjous joka vielä vahvistuu pankissa. Sanoisin, että ainoa mitä tuo sivusto tarjoaa maailmalle on domainin varaus, mutta se ei ole niin vakavaa. Niitä vielä riittää.

• Anonyymi

Tästä lisää yrityksen luotettavuutta. Todella nokkela y-tunnus. Keksitty osoite. Miksi edes laittaa noita tietoja. Joku opinnäytetyönä tekoälyllä tehty kusetussivusto?

Nimi: Lainaopas.com
      Y-tunnus: 1234567-8
      Osoite: Mannerheiminaukio 5 a
      Postinumero: 00100
      Postitoimipaikka: Helsinki
      Puhelinnumero: Pyydä vaihteemme puhelinnumero sähköpostitse (roskapostituksen välttämiseksi)
      Sähköpostiosoite: [email protected]

• Anonyymi

”Nimelliskorko on luottolaitoksen “mainoskorko” ilman lisämaksuja. Todellinen vuosikorko paljastaa karun totuuden, kun avaus‑ ja kuukausimaksut lisätään. Paras lainavertailu -laskuri käyttää aina ensisijaisesti todellista korkoa. Eniten hyötyä saat vertailemalla lainoja todellisen koron ja sen vieressä olevan “Kokonaiskustannus €”‑sarakkeen avulla – muuten saatat maksaa liikaa.”

Tämä ei pidä paikkaansa. Lainan oikea korko on se tärkein, koska lainan sivukulut ovat nykyään tarkasti säänneltyjä eivätkä saa ylittää vuodessa 3,65:tä prosenttia lainan määrästä.

Todellinen vuosikorko lasketaan melko vaikealla kaavalla, ja minulla on syytä epäillä että sivuston todelliset vuosikorot on tuossa sivustossa hatusta vetäisty.

• Anonyymi

Tutkin tarkemmin. Sivusto käyttääkin samaa lainafirman ilmoittamaa todellista vuosikorkoa kaikensuuruisille lainoille. Tämä on virhe.

Domain on luotu vasta 9 päivää sitten. Silti sivua kehutaan täällä paljon. Oikeasti kyse on sissimarkkinoinnista. Halveksittavaa.

• Anonyymi

”Lainaopas.com on saanut tunnustusta erinomaisesta asiakaspalvelusta ja innovatiivisesta lähestymistavastaan lainavertailuun. Olemme voittaneet useita palkintoja rahoitusalan tapahtumissa ja olemme saaneet asiakastyytyväisyystutkimuksissa erinomaisia arvioita. Tämä osoittaa sitoutumisemme laatuun ja asiakaslähtöisyyteen.”

Outoa että sivusto on luotu vasta heinäkuun 15. päivänä eli 9 vuorokautta sitten ja silti se on ehtinyt voittaa useita palkintoja rahoitusalan tapahtumissa.

• Anonyymi

Onko tässä mitään järkeä?

”Pyydä vaihteemme puhelinnumero sähköpostitse (roskapostituksen välttämiseksi) tai soita suoraan palveluntarjoajien asiakaspalvelunumeroihin heitä koskevissa asioissa.”

Jos halutaan välttää roskapostia, niin luulisi että silloin salataan sähköpostiosoite ei puhelinnumeroa. Mutta tämä firma salaakin puhelinnumeronsa, jottei tule roskapostia.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      148
      3299
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      59
      2638
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      30
      2080
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      130
      1667
    5. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      83
      1514
    6. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      77
      1498
    7. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      365
      1445
    8. Kerro mulle mitä pitäs tehdä

Sun mielestä? Anna neuvo?
      Ikävä
      91
      1150
    9. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1115
    10. On tullut aika lukita kaupunginjohtajan ovi, ja hlö pihalle

Ei kahta eikä yhtäkään selitystä, ylimielisyys on kääntyi varomattomuudeksi, ja kaupungin jo ennestään kuihtuva talou
      Pyhäjärvi
      195
      1086
    Aihe