Onko kellään kokemusta https://lainaopas.com/ lainavertailu sivustosta? Onko luotettava ja laatusivusto?
Lainaopas lainavertailu kokemuksia?
10
73
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
En ole asiakas, mutta vaikuttaa ainakin ihan asialliselta sivulta koska vertaa lainat ilman että tarvitsee syöttää hetua, puhelinnumeroa jne
- AnonyymiUUSI
On kokemusta. Lainaopas -sivuston kautta lainojen vertailu oli nopeaa ja sujuvaa. Rahat tuli tilille alle 30 min.
- AnonyymiUUSI
En ole käyttänyt mutta ainakin tietosuojaseloste näytti ihan asialliselta. Sivustolla on myös käytössä SSL-salaus eikä se pyydä mitään tietoja ellei halua tilata uutiskirjettä. Plussaa siitä että käyttää vertailussa todellista vuosikorkoa kun monesti saa liian ruusuisen kuvan noista lainavertailuista kun ne käyttää jotain mainoksissa esiintyviä korkoja. Mutta kannattaa muistaa että ilmaista rahaa ei ole ja laina täytyy maksaa takaisin.
- AnonyymiUUSI
Korkoprosentit ihan ok ja maksusuunnitelmaan pystyy itse vaikuttamaan
- AnonyymiUUSI
Itse en käytä laina vertailua koska olen itse ihan kykenevä selvittämään omat velka tilanteeni ja ne kaikki tavat joilla velat kannattaa kuitata pankille. otan vain luottoa kun tiedän että pystyn heti maksamaan ne kaikki pois tarvittaessa.
- AnonyymiUUSI
Hieno ulkoasu ja muutenkin hyvin rakennetut nettisivut. Ei vaikuta huijaukselta koska ei pyydä syöttämään tietoja sivulle vaan oikeasti vertailee lainoja numeroiden mukaan. Matikka ei valehtele.
- AnonyymiUUSI
Säästin joku 200 euroa lainakuluissa kilpailuttamalla lainat. Meni joku 1h koko hommaan eli 200e/h tuntipalkka tuli. Vahva suositus.
- AnonyymiUUSI
Tässä oma arvio lainaopas.com luotettavuudesta.
- Vertailussa kysytään vain lainasumma & maksuaika. Henkilötunnusta tai pankkitunnuksia ei syötetä.
- Sivu ei toimi itse luotonvälittäjänä (eli ei ole omia lainoja myynnissä), vaan näyttää eri toimijoiden tarjoukset.
- Saanut myönteisiä kommentteja netissä.
4/5 luotettavuus mutta katso koroista tuorein tarjous suoraan pankilta ja lue sopimusehdot huolellisesti niin sivuston käyttö on varsin turvallista. - AnonyymiUUSI
Sivun tekijä itse arvioinut tuon sivuston?
Tuo sivusto siis löytää muutaman lainanvertailupalvelun ja antaa jotkut esimerkkiluvut lainalle. Tuosta sitten pompataan seuraavalle vertailusivulle saamaan taas uusi tarjous joka vielä vahvistuu pankissa. Sanoisin, että ainoa mitä tuo sivusto tarjoaa maailmalle on domainin varaus, mutta se ei ole niin vakavaa. Niitä vielä riittää. - AnonyymiUUSI
Tästä lisää yrityksen luotettavuutta. Todella nokkela y-tunnus. Keksitty osoite. Miksi edes laittaa noita tietoja. Joku opinnäytetyönä tekoälyllä tehty kusetussivusto?
Nimi: Lainaopas.com
Y-tunnus: 1234567-8
Osoite: Mannerheiminaukio 5 a
Postinumero: 00100
Postitoimipaikka: Helsinki
Puhelinnumero: Pyydä vaihteemme puhelinnumero sähköpostitse (roskapostituksen välttämiseksi)
Sähköpostiosoite: [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä362917- 1732285
- 622284
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?331978Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411336Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221333- 141330
- 101214
- 111194
- 221191