Lainaopas lainavertailu kokemuksia?

Anonyymi-ap

15

245

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En ole asiakas, mutta vaikuttaa ainakin ihan asialliselta sivulta koska vertaa lainat ilman että tarvitsee syöttää hetua, puhelinnumeroa jne

• Anonyymi

On kokemusta. Lainaopas -sivuston kautta lainojen vertailu oli nopeaa ja sujuvaa. Rahat tuli tilille alle 30 min.

• Anonyymi

En ole käyttänyt mutta ainakin tietosuojaseloste näytti ihan asialliselta. Sivustolla on myös käytössä SSL-salaus eikä se pyydä mitään tietoja ellei halua tilata uutiskirjettä. Plussaa siitä että käyttää vertailussa todellista vuosikorkoa kun monesti saa liian ruusuisen kuvan noista lainavertailuista kun ne käyttää jotain mainoksissa esiintyviä korkoja. Mutta kannattaa muistaa että ilmaista rahaa ei ole ja laina täytyy maksaa takaisin.

• Anonyymi

Korkoprosentit ihan ok ja maksusuunnitelmaan pystyy itse vaikuttamaan

• Anonyymi

Itse en käytä laina vertailua koska olen itse ihan kykenevä selvittämään omat velka tilanteeni ja ne kaikki tavat joilla velat kannattaa kuitata pankille. otan vain luottoa kun tiedän että pystyn heti maksamaan ne kaikki pois tarvittaessa.

• Anonyymi

Hieno ulkoasu ja muutenkin hyvin rakennetut nettisivut. Ei vaikuta huijaukselta koska ei pyydä syöttämään tietoja sivulle vaan oikeasti vertailee lainoja numeroiden mukaan. Matikka ei valehtele.

• Anonyymi

Säästin joku 200 euroa lainakuluissa kilpailuttamalla lainat. Meni joku 1h koko hommaan eli 200e/h tuntipalkka tuli. Vahva suositus.

• Anonyymi

Tässä oma arvio lainaopas.com luotettavuudesta.
      - Vertailussa kysytään vain lainasumma & maksuaika. Henkilötunnusta tai pankkitunnuksia ei syötetä.
      - Sivu ei toimi itse luotonvälittäjänä (eli ei ole omia lainoja myynnissä), vaan näyttää eri toimijoiden tarjoukset.
      - Saanut myönteisiä kommentteja netissä.

4/5 luotettavuus mutta katso koroista tuorein tarjous suoraan pankilta ja lue sopimusehdot huolellisesti niin sivuston käyttö on varsin turvallista.

• Anonyymi

Sivun tekijä itse arvioinut tuon sivuston?

Tuo sivusto siis löytää muutaman lainanvertailupalvelun ja antaa jotkut esimerkkiluvut lainalle. Tuosta sitten pompataan seuraavalle vertailusivulle saamaan taas uusi tarjous joka vielä vahvistuu pankissa. Sanoisin, että ainoa mitä tuo sivusto tarjoaa maailmalle on domainin varaus, mutta se ei ole niin vakavaa. Niitä vielä riittää.

• Anonyymi

Tästä lisää yrityksen luotettavuutta. Todella nokkela y-tunnus. Keksitty osoite. Miksi edes laittaa noita tietoja. Joku opinnäytetyönä tekoälyllä tehty kusetussivusto?

Nimi: Lainaopas.com
      Y-tunnus: 1234567-8
      Osoite: Mannerheiminaukio 5 a
      Postinumero: 00100
      Postitoimipaikka: Helsinki
      Puhelinnumero: Pyydä vaihteemme puhelinnumero sähköpostitse (roskapostituksen välttämiseksi)
      Sähköpostiosoite: [email protected]

• Anonyymi

”Nimelliskorko on luottolaitoksen “mainoskorko” ilman lisämaksuja. Todellinen vuosikorko paljastaa karun totuuden, kun avaus‑ ja kuukausimaksut lisätään. Paras lainavertailu -laskuri käyttää aina ensisijaisesti todellista korkoa. Eniten hyötyä saat vertailemalla lainoja todellisen koron ja sen vieressä olevan “Kokonaiskustannus €”‑sarakkeen avulla – muuten saatat maksaa liikaa.”

Tämä ei pidä paikkaansa. Lainan oikea korko on se tärkein, koska lainan sivukulut ovat nykyään tarkasti säänneltyjä eivätkä saa ylittää vuodessa 3,65:tä prosenttia lainan määrästä.

Todellinen vuosikorko lasketaan melko vaikealla kaavalla, ja minulla on syytä epäillä että sivuston todelliset vuosikorot on tuossa sivustossa hatusta vetäisty.

• Anonyymi

Tutkin tarkemmin. Sivusto käyttääkin samaa lainafirman ilmoittamaa todellista vuosikorkoa kaikensuuruisille lainoille. Tämä on virhe.

Domain on luotu vasta 9 päivää sitten. Silti sivua kehutaan täällä paljon. Oikeasti kyse on sissimarkkinoinnista. Halveksittavaa.

• Anonyymi

”Lainaopas.com on saanut tunnustusta erinomaisesta asiakaspalvelusta ja innovatiivisesta lähestymistavastaan lainavertailuun. Olemme voittaneet useita palkintoja rahoitusalan tapahtumissa ja olemme saaneet asiakastyytyväisyystutkimuksissa erinomaisia arvioita. Tämä osoittaa sitoutumisemme laatuun ja asiakaslähtöisyyteen.”

Outoa että sivusto on luotu vasta heinäkuun 15. päivänä eli 9 vuorokautta sitten ja silti se on ehtinyt voittaa useita palkintoja rahoitusalan tapahtumissa.

• Anonyymi

Onko tässä mitään järkeä?

”Pyydä vaihteemme puhelinnumero sähköpostitse (roskapostituksen välttämiseksi) tai soita suoraan palveluntarjoajien asiakaspalvelunumeroihin heitä koskevissa asioissa.”

Jos halutaan välttää roskapostia, niin luulisi että silloin salataan sähköpostiosoite ei puhelinnumeroa. Mutta tämä firma salaakin puhelinnumeronsa, jottei tule roskapostia.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra haluaa muuttaa

maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....
      Maailman menoa
      212
      9840
    2. Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!

🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen
      Maailman menoa
      51
      4603
    3. Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan

Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht
      Maailman menoa
      130
      4090
    4. Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!

Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu
      Maailman menoa
      114
      3979
    5. Kaivattusi nimi

Kaivattusi nimi on
      Ikävä
      210
      3753
    6. Päivän Riikka: Valmet Automotive aloittaa jättimäiset muutosneuvottelut

😭😭😭😭😭😭😭 Tämäkin vielä, Brutukseni. Että ei olisi Suomen historian pahimmat työttömyysluvut riittäneet, niin Riik
      Maailman menoa
      45
      3087
    7. Aamun Riikka: sakset tiputtavat 31 000 lasta köyhyysrajan alle

✂️ STM:n tuoreen arvion mukaan Riikan leikkaukset pudottavat peräti 31 000 lasta köyhyysrajan alle, kun aikaisempi THL
      Maailman menoa
      17
      2281
    8. Rakastan sua mutten uskalla jutella sulle

Kumpa sä näkisit tämän viestin❤️ Kaipaan sua vaikka oot välillä ihan lähellä mutten saa sanottua sulle enää mitään. Ujos
      Ikävä
      158
      1647
    9. Mihin rakastuin sinussa?

Rakastuin siihen, miten katsoit minua Rakastuin siihen, miten hymyilit minulle Rakastuin siihen, kuinka hyväksi sait its
      Ikävä
      99
      1590
    10. Nuoret pois politiikasta!

Näillä 30-kymppisillä ei ole juuri mitään elämänkokemusta. Ja tällaiset raakileet saavat huseerata ja pilata Suomen!
      Maailman menoa
      3
      1562
    Aihe