Jos olet oikeasti kokenut tuntevasi ainutlaatuisia tunteita minua kohtaan niin olisin sinun. Jos vain oppisin tuntemaan sinua vähän paremmin.
Naiselle viesti
50
766
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Joo sä oot pina mun coladaan
- AnonyymiUUSI
Kunpa sinut tuntisin paremmin, silloin ehkä oppisin itsenikin 🩷
Juice and taste 😘
M to M- AnonyymiUUSI
"Häntä rakastin paljon sua rakastan ehkä enemmän mutta ole mulle vähän aikaa hän"
Juice oli ihan oikeasti nero. Mutta menepäs tuo lause sanomaan naiselle päin naamaa ja kato miten käy... Vielä tuo "ehkä" tuossa lauseessa mikä mitätöi se positiivisen sävyn... - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Häntä rakastin paljon sua rakastan ehkä enemmän mutta ole mulle vähän aikaa hän"
Juice oli ihan oikeasti nero. Mutta menepäs tuo lause sanomaan naiselle päin naamaa ja kato miten käy... Vielä tuo "ehkä" tuossa lauseessa mikä mitätöi se positiivisen sävyn...Minä ymmärtäisin kyllä ☕️🩷
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä ymmärtäisin kyllä ☕️🩷
...kertoo siitä tuskasta mitä toinen kokee, kun rakas on lähtenyt tai poistunut. Eihän ne tunteet heti kuole, mutta ihan kuin haluaisi kuitenkin päästä eteenpäin ja rakastaa tai muistella häntä, niin että toinen tiedostaa että tekee vielä kipeää tms. Näin sen ymmärtäisin.
- AnonyymiUUSI
Oletko varattu?
- AnonyymiUUSI
Ei voi oppia tuntemaan, jos ei tutustu.🤷♀️
- AnonyymiUUSI
Miksi ette tutustu?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ette tutustu?
Mies taitaa pelätä oikeaa rakkautta ja sitten on vähän esteitä pompittavana.
- AnonyymiUUSI
Ai olenko.
- AnonyymiUUSI
Mitään näin ristiriitaista en ole kyllä kokenut koskaan. Eli ainutlaatuinen kyllä.
- AnonyymiUUSI
Mitä kaikkea koet?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä kaikkea koet?
Rakkautta, epäuskoa, ärsytystä, pettymystä, toivoa, epätoivoa, onnea surua, inhoan,ystävyyttä, halua, turhautumista, rauhaa. Varmaan koko tunneskaala läpikäyty.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Rakkautta, epäuskoa, ärsytystä, pettymystä, toivoa, epätoivoa, onnea surua, inhoan,ystävyyttä, halua, turhautumista, rauhaa. Varmaan koko tunneskaala läpikäyty.
Sama täällä, semmoista sekamelskaa että olen ihan voipunut! Pyrin laittamaankin ajoissa nukkumaan, sillä huomenna on tärkeä päivä ☝️🦋
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oma skaalani sama.Tällä hetkellä epäuskoa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä teitä naisia, jotka inhoatte kaivattujanne.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niinkin varmaan, mutta itse en inhoa kaivattuani.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niinkin varmaan, mutta itse en inhoa kaivattuani.
Enkä minä, en ole koskaan inhonnut!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei tartte ymmärtää hetkellisesti voi tuntea vaikkapa mitä. Meillä yhteinen historia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Enkä minä, en ole koskaan inhonnut!
Sepä kiva. Oliko muuta millä tuntisit olevasi parempi ihminen?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oma skaalani sama.Tällä hetkellä epäuskoa.
Sama ja turhautumista. En tiedä mitä ajatella taas.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sama ja turhautumista. En tiedä mitä ajatella taas.
Meinasin kirjoittaa tähän että rakastan ja sitten muistin mitä hän sanoi minulle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Meinasin kirjoittaa tähän että rakastan ja sitten muistin mitä hän sanoi minulle.
Varmaan lopeta se valehtelu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan lopeta se valehtelu.
Mikä tuossa oli valehtelua?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et ymmärrä että naiset elää näille tunteille, ne tarvitsee sitä kaikkea. Sen takia ne kaikkein ikävimmät ja huonoimmin käyttäytyvät miehet on suositumpia, kun ne herättää paljon tunteita, ja tunteiden "vuoristorataa" naisilla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikä tuossa oli valehtelua?
Ei hän minua rakasta. Kiusaamista kaikki ollut aina.
- AnonyymiUUSI
Ongelma on sun päässä jos et opi toista tuntemaan
- AnonyymiUUSI
sinänsä hyvä ettei peukkuja tullut ja olitte täysiä kusipäitä kaikki. hirveät saatavat eikä tullut teiltä hyvää ja, jokainen hakkaus teiltä maksaa, ja, se pitää tulla tänne. ei oo tullut juuri mitään 😂
- AnonyymiUUSI
Hän kyllä sanoi tuntevansa minut aika hyvin 😅
On kyllä todella ainutlaatuiset tunteet mutta hänellä ei niin syvät kuin minulla.- AnonyymiUUSI
En ole kilpailuhenkinen, mutta kun nyt aloitit, niin mullapa oli ensin 😅
- AnonyymiUUSI
minun tietoisuus on rikasta kallista ja hyvää. jos hakkaatte ilman suostumusta kaikki tulee teille maksuun 😂 ja ne rahat on ihan muusta kuin teistä 😂 eikä ole mitään tullut teiltä minulle.
- AnonyymiUUSI
ootte jokaisessa asunnossa sisältäen tyjutut ja rahaan liittyvät asiat vienyt mun pitkälle että tietää teille kuolemaa. mieti tuota määrää mitä ootte väkivallalla varastanut, estänyt ja syönyt. se on ihan järkyttävää, älä ainakaan kun ei ole itse mitään saatu tai tehty, yritä
saada huonoon tai estää lisää. tapatat pian koko porukan, eikä edelleenkään suostuta. viimeiset naulat arkkuunne eikä tule kuolemaa tänne. - AnonyymiUUSI
jos hakkaat ostoja tai estot rahaa ja yrität estää minun tietoisuuden ja oikea elmöä maksatte ja kärzitte kaikesta. lopulta toiminta tappaa teidät. varman kannattaisi jo lopettaa ja miettiä miten korvaatte.
- AnonyymiUUSI
aina kun yritätte pitää huonossa ja sada itselle huonompaan elämään, teille tulee huonoa ja pahaa takaisin ja ei onnistu.
- AnonyymiUUSI
vaikka seksiä harrastaisin en suostu jos siinä viet vaikka raiskaten, se lopulta tappaa sinut. teidän tahto ei onnistunut ja ette voi tarjota itää mikään kiinnostaa. oma omassa on parempaa, ja se ei palvele suoraan teitä, mitä annan sitä saatte. minä päätän. muuten tapetaan laillisesti sut.
- AnonyymiUUSI
finsncen ulkopuoliset eivät voi päättää rahoista ja minä en suostu. joten oikaisu menee väkisin läpi.
- AnonyymiUUSI
ja koska joillakin on ulosotot, rahat tulevat henkilökohtaisesti ja velat oikaistaan pois ja päälle tulee vielä muuta. riittää korvaamaan elämän alkuun ja pääsee töihin. ja kuten arvaatte, suojausta nostetaan ja omaan tahtoon ei muut pääse vaikuttamaan. kukaan. ja itse kuulun porukkaan jossa on porukan suojaus, sinne joskus pitää jotain tehdä tai ostaa tai jotain maksaa. niin sanottu vuosimaksu.
- AnonyymiUUSI
kirjallisuusjutut kulkevat eri kautta ja tulevat eri tavoin. myös maksut. välillä niissä tulee jotain suoranaista rahaa ja välillä muuta hyötyä. sitten on vielä muuta. yleensä yhdistelen nämä muut somejutit, koti, kirjallisuus, ostot (ei töihin liittyvät) matkat ym....
- AnonyymiUUSI
Olen sitä mieltä, kuten jo alussa olin, että miksi ei vaan aleta olemaan yhdessä ja eletä sitä mitä meidän välillä on? Jos ne tunteet eivät kestä ikuisesti, niin sitten erotaan. Ymmärrän epäuskoasi ja pelkojasikin, mutta haluan myös että otat huomioon minun tunteeni. En ole ikinä antanut sinulle aihetta epäillä, että olisin joku hullu roikkuja, kusettaja tai hyväksikäyttäjä tai että haluaisin tuottaa ikävyyksiä sinulle tai muuttaa kämppääsi 2vk suhteen jälkeen. En usko, että edes varsinaisesti epäilet minua. Epäilet omaa kykyäsi pärjätä seurustelutilanteissa. Miehelläkin on oikeus sanoa ei.
- AnonyymiUUSI
Mitä tarkoitat viimeisellä lauseella? Mitä jos se ei vaan halua alkaa olemaan sun kanssa?
Mä uskon myös että sitten kun eletään sitä mikä meidän välillä niin kaikki menee hyvin. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoitat viimeisellä lauseella? Mitä jos se ei vaan halua alkaa olemaan sun kanssa?
Mä uskon myös että sitten kun eletään sitä mikä meidän välillä niin kaikki menee hyvin.Jossei halua, ei tule suhdetta, koska en mitään pelkkiä panosuhteita halua, en missään tapauksessa. Koen, että satutan itseäni emotionaalisesti jos edes sellaista tosissani harkitsen. Kaikki tai ei mitään. Tarkoitin sitä, että miehellä on oikeus sanoa ei esim auttamisen, maksamisen ja yhteen muuton suhteen. Monet naiset käyttää miehen seksuaalista halua ja hellän rakastuneita tunteita saadakseen omaa etua tavoittelevan tahtonsa läpi. Minusta tämä on hyvin väärin tehty toista ihmistä kohtaan, yhtä väärin kuin se, että esim käyttäisi toisen rakastumista saadakseen vain seksiä. Vaikka olisi rakastunut ja eläisi läpi hyviä molemminpuolisia tunteita, niin on siltä hyvä tunnistaa omat rajansa ja pitää niistä kiinni. Jos on antanut rajojen rikkoutua, niin siitä on seurauksia, kuten pelkoja, epävarmuutta ja yleistä epäluottamusta. Itse olen todella hyvä pitämään kiinni rajoistani, vaikkei moni sitä päällepäin uskoisi. Siitä on kasvanut järkevää aikuismaista itseluottamusta jota monet eivät tunnu oikein osaavan kasvattaa itsessään ja siksi joutuvat elämään ahdistavassa epävarmuudessa monien oman elämänsä asioiden suhteen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jossei halua, ei tule suhdetta, koska en mitään pelkkiä panosuhteita halua, en missään tapauksessa. Koen, että satutan itseäni emotionaalisesti jos edes sellaista tosissani harkitsen. Kaikki tai ei mitään. Tarkoitin sitä, että miehellä on oikeus sanoa ei esim auttamisen, maksamisen ja yhteen muuton suhteen. Monet naiset käyttää miehen seksuaalista halua ja hellän rakastuneita tunteita saadakseen omaa etua tavoittelevan tahtonsa läpi. Minusta tämä on hyvin väärin tehty toista ihmistä kohtaan, yhtä väärin kuin se, että esim käyttäisi toisen rakastumista saadakseen vain seksiä. Vaikka olisi rakastunut ja eläisi läpi hyviä molemminpuolisia tunteita, niin on siltä hyvä tunnistaa omat rajansa ja pitää niistä kiinni. Jos on antanut rajojen rikkoutua, niin siitä on seurauksia, kuten pelkoja, epävarmuutta ja yleistä epäluottamusta. Itse olen todella hyvä pitämään kiinni rajoistani, vaikkei moni sitä päällepäin uskoisi. Siitä on kasvanut järkevää aikuismaista itseluottamusta jota monet eivät tunnu oikein osaavan kasvattaa itsessään ja siksi joutuvat elämään ahdistavassa epävarmuudessa monien oman elämänsä asioiden suhteen.
Itse taas koen että minuun sattuu jo emotionaalisesti ja kuuntelisin tarkalla korvalla mitä hän haluaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Itse taas koen että minuun sattuu jo emotionaalisesti ja kuuntelisin tarkalla korvalla mitä hän haluaa.
Se on hyvä että haluat kuunnella, kivulla on ollut merkitystä etkä ole kovettanut itseäsi. Miehillä on luonnollinen taipumus olla itsekeskeisiä, varsinkin nuorena, se on ihan tavallista kehityksessä. Kun mies ikääntyy, kasvaa ihmisenä ja kehittyy, hänen miehekkyytensäkkin kehittyy ja hän ymmärtää miehenä olemisesta muutakin kun nuoren miehen kilpailutahdon ottaa paikkansa ja omansa maailmassa muista välittämättä. Varttunut mies voi nauttia omasta perheestään ja suojella sitä hyvää minkä on itselleen saanut. Itse olen nainen, mutta voin silti kuvitella ikä tulikoe tämän vaiheen lävitse käyminen on miehelle, varmasti hyvin raastavaa. Olen nähnyt sen veljeni kanssa jolla oli nuorempana hyvin vaikeaa, mutta hänestä kasvoikin aivan ihana ja huolehtivainen aikuinen mies jonka seurassa on hyvä ja turvallinen olo😊🩷
- AnonyymiUUSI
Tunne oli ainutlaatuinen siihen hetkeen asti kun
Mies päästi suustaan että vain esitti pitkää ihmistä
Minä olin luonut kaikki unelmani siihen vedoten
Et täs maas olis edes yks riittävän pitkä mies
Jolon myös munalla kokoa
Mut mut se olikin vain valhe.
Oneks ei tavattu
Mun on nytkin tosi vaikea hyväksyä
Et vuosia kestäneet höpimät oli pelkää paskaa.
Et sitä mitä mä tarvin ja mistä unelmoin
Sellaista ei vain oo olemas😭😭😭💔
Vittuttaa olla 20 cm liian pitkä
Rakkauteen
Mä olisin todellakin asainnu ja tarvinnut onnee
Edes vähän enkä yhtä paskaa kokemusta lisää.
Ei et saa valehtelua anteeksi ikinä!
Etkä voi ko elää asian kanssa
Mä en jää kuvioihin
En kestä olla enkä tutustuu enempiä
Joo jatkan toisen pitkän ihmisen etsimistä
Viel joskus tulevaisuudessa jollain tapaa
Kunhan toivoin
Siitä et yks iso tärkeä unelma hajosi ..
Olisin voinu rakastaa sitä pitkää
Sun todellisuuttasi en
terveisin pitkä
Sydämestä hajalla ja pysyvästi järkyttynyt
Pitkä nainen - AnonyymiUUSI
Rakas olet, jos hän olisit. ❤️
- AnonyymiUUSI
Ehkä olen.<3
meen nyt tekemään muuta jos tällä helteellä kykenee. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä olen.<3
meen nyt tekemään muuta jos tällä helteellä kykenee.Et taida edes olla aloittaja. :/
sivu - AnonyymiUUSI
Se o toisen puoliso,lopeta tuo paskan jauhaminen tältä erää!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se o toisen puoliso,lopeta tuo paskan jauhaminen tältä erää!
K a n t t u r a kin heräsi 🤣🤣
- AnonyymiUUSI
Olen sinun, jos tahdot niin.
Etsivä löytää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003637
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413173- 2232765
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?382339- 351656
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?241476Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411466- 141351
- 141304
- 221261