Naiselle viesti

Anonyymi-ap

Jos olet oikeasti kokenut tuntevasi ainutlaatuisia tunteita minua kohtaan niin olisin sinun. Jos vain oppisin tuntemaan sinua vähän paremmin.

50

766

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Joo sä oot pina mun coladaan

• Anonyymi
      UUSI

Kunpa sinut tuntisin paremmin, silloin ehkä oppisin itsenikin 🩷
      Juice and taste 😘
      M to M

• Anonyymi
        UUSI

"Häntä rakastin paljon sua rakastan ehkä enemmän mutta ole mulle vähän aikaa hän"

Juice oli ihan oikeasti nero. Mutta menepäs tuo lause sanomaan naiselle päin naamaa ja kato miten käy... Vielä tuo "ehkä" tuossa lauseessa mikä mitätöi se positiivisen sävyn...

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

"Häntä rakastin paljon sua rakastan ehkä enemmän mutta ole mulle vähän aikaa hän"

Juice oli ihan oikeasti nero. Mutta menepäs tuo lause sanomaan naiselle päin naamaa ja kato miten käy... Vielä tuo "ehkä" tuossa lauseessa mikä mitätöi se positiivisen sävyn...

Minä ymmärtäisin kyllä ☕️🩷

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minä ymmärtäisin kyllä ☕️🩷

...kertoo siitä tuskasta mitä toinen kokee, kun rakas on lähtenyt tai poistunut. Eihän ne tunteet heti kuole, mutta ihan kuin haluaisi kuitenkin päästä eteenpäin ja rakastaa tai muistella häntä, niin että toinen tiedostaa että tekee vielä kipeää tms. Näin sen ymmärtäisin.

• Anonyymi
      UUSI

Oletko varattu?

• Anonyymi
      UUSI

Ei voi oppia tuntemaan, jos ei tutustu.🤷‍♀️

• Anonyymi
        UUSI

Miksi ette tutustu?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi ette tutustu?

Mies taitaa pelätä oikeaa rakkautta ja sitten on vähän esteitä pompittavana.

• Anonyymi
      UUSI

Ai olenko.

• Anonyymi
      UUSI

Mitään näin ristiriitaista en ole kyllä kokenut koskaan. Eli ainutlaatuinen kyllä.

• Anonyymi
        UUSI

Mitä kaikkea koet?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä kaikkea koet?

Rakkautta, epäuskoa, ärsytystä, pettymystä, toivoa, epätoivoa, onnea surua, inhoan,ystävyyttä, halua, turhautumista, rauhaa. Varmaan koko tunneskaala läpikäyty.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Rakkautta, epäuskoa, ärsytystä, pettymystä, toivoa, epätoivoa, onnea surua, inhoan,ystävyyttä, halua, turhautumista, rauhaa. Varmaan koko tunneskaala läpikäyty.

Sama täällä, semmoista sekamelskaa että olen ihan voipunut! Pyrin laittamaankin ajoissa nukkumaan, sillä huomenna on tärkeä päivä ☝️🦋

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oma skaalani sama.Tällä hetkellä epäuskoa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En ymmärrä teitä naisia, jotka inhoatte kaivattujanne.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niinkin varmaan, mutta itse en inhoa kaivattuani.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niinkin varmaan, mutta itse en inhoa kaivattuani.

Enkä minä, en ole koskaan inhonnut!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tartte ymmärtää hetkellisesti voi tuntea vaikkapa mitä. Meillä yhteinen historia.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Enkä minä, en ole koskaan inhonnut!

Sepä kiva. Oliko muuta millä tuntisit olevasi parempi ihminen?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oma skaalani sama.Tällä hetkellä epäuskoa.

Sama ja turhautumista. En tiedä mitä ajatella taas.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sama ja turhautumista. En tiedä mitä ajatella taas.

Meinasin kirjoittaa tähän että rakastan ja sitten muistin mitä hän sanoi minulle.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Meinasin kirjoittaa tähän että rakastan ja sitten muistin mitä hän sanoi minulle.

Varmaan lopeta se valehtelu.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan lopeta se valehtelu.

Mikä tuossa oli valehtelua?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Et ymmärrä että naiset elää näille tunteille, ne tarvitsee sitä kaikkea. Sen takia ne kaikkein ikävimmät ja huonoimmin käyttäytyvät miehet on suositumpia, kun ne herättää paljon tunteita, ja tunteiden "vuoristorataa" naisilla.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä tuossa oli valehtelua?

Ei hän minua rakasta. Kiusaamista kaikki ollut aina.

• Anonyymi
      UUSI

Ongelma on sun päässä jos et opi toista tuntemaan

• Anonyymi
      UUSI

sinänsä hyvä ettei peukkuja tullut ja olitte täysiä kusipäitä kaikki. hirveät saatavat eikä tullut teiltä hyvää ja, jokainen hakkaus teiltä maksaa, ja, se pitää tulla tänne. ei oo tullut juuri mitään 😂

• Anonyymi
      UUSI

Hän kyllä sanoi tuntevansa minut aika hyvin 😅
      On kyllä todella ainutlaatuiset tunteet mutta hänellä ei niin syvät kuin minulla.

• Anonyymi
        UUSI

En ole kilpailuhenkinen, mutta kun nyt aloitit, niin mullapa oli ensin 😅

• Anonyymi
      UUSI

minun tietoisuus on rikasta kallista ja hyvää. jos hakkaatte ilman suostumusta kaikki tulee teille maksuun 😂 ja ne rahat on ihan muusta kuin teistä 😂 eikä ole mitään tullut teiltä minulle.

• Anonyymi
      UUSI

ootte jokaisessa asunnossa sisältäen tyjutut ja rahaan liittyvät asiat vienyt mun pitkälle että tietää teille kuolemaa. mieti tuota määrää mitä ootte väkivallalla varastanut, estänyt ja syönyt. se on ihan järkyttävää, älä ainakaan kun ei ole itse mitään saatu tai tehty, yritä
      saada huonoon tai estää lisää. tapatat pian koko porukan, eikä edelleenkään suostuta. viimeiset naulat arkkuunne eikä tule kuolemaa tänne.

• Anonyymi
      UUSI

jos hakkaat ostoja tai estot rahaa ja yrität estää minun tietoisuuden ja oikea elmöä maksatte ja kärzitte kaikesta. lopulta toiminta tappaa teidät. varman kannattaisi jo lopettaa ja miettiä miten korvaatte.

• Anonyymi
      UUSI

aina kun yritätte pitää huonossa ja sada itselle huonompaan elämään, teille tulee huonoa ja pahaa takaisin ja ei onnistu.

• Anonyymi
      UUSI

vaikka seksiä harrastaisin en suostu jos siinä viet vaikka raiskaten, se lopulta tappaa sinut. teidän tahto ei onnistunut ja ette voi tarjota itää mikään kiinnostaa. oma omassa on parempaa, ja se ei palvele suoraan teitä, mitä annan sitä saatte. minä päätän. muuten tapetaan laillisesti sut.

• Anonyymi
      UUSI

finsncen ulkopuoliset eivät voi päättää rahoista ja minä en suostu. joten oikaisu menee väkisin läpi.

• Anonyymi
      UUSI

ja koska joillakin on ulosotot, rahat tulevat henkilökohtaisesti ja velat oikaistaan pois ja päälle tulee vielä muuta. riittää korvaamaan elämän alkuun ja pääsee töihin. ja kuten arvaatte, suojausta nostetaan ja omaan tahtoon ei muut pääse vaikuttamaan. kukaan. ja itse kuulun porukkaan jossa on porukan suojaus, sinne joskus pitää jotain tehdä tai ostaa tai jotain maksaa. niin sanottu vuosimaksu.

• Anonyymi
      UUSI

kirjallisuusjutut kulkevat eri kautta ja tulevat eri tavoin. myös maksut. välillä niissä tulee jotain suoranaista rahaa ja välillä muuta hyötyä. sitten on vielä muuta. yleensä yhdistelen nämä muut somejutit, koti, kirjallisuus, ostot (ei töihin liittyvät) matkat ym....

• Anonyymi
      UUSI

Olen sitä mieltä, kuten jo alussa olin, että miksi ei vaan aleta olemaan yhdessä ja eletä sitä mitä meidän välillä on? Jos ne tunteet eivät kestä ikuisesti, niin sitten erotaan. Ymmärrän epäuskoasi ja pelkojasikin, mutta haluan myös että otat huomioon minun tunteeni. En ole ikinä antanut sinulle aihetta epäillä, että olisin joku hullu roikkuja, kusettaja tai hyväksikäyttäjä tai että haluaisin tuottaa ikävyyksiä sinulle tai muuttaa kämppääsi 2vk suhteen jälkeen. En usko, että edes varsinaisesti epäilet minua. Epäilet omaa kykyäsi pärjätä seurustelutilanteissa. Miehelläkin on oikeus sanoa ei.

• Anonyymi
        UUSI

Mitä tarkoitat viimeisellä lauseella? Mitä jos se ei vaan halua alkaa olemaan sun kanssa?
        Mä uskon myös että sitten kun eletään sitä mikä meidän välillä niin kaikki menee hyvin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tarkoitat viimeisellä lauseella? Mitä jos se ei vaan halua alkaa olemaan sun kanssa?
        Mä uskon myös että sitten kun eletään sitä mikä meidän välillä niin kaikki menee hyvin.

Jossei halua, ei tule suhdetta, koska en mitään pelkkiä panosuhteita halua, en missään tapauksessa. Koen, että satutan itseäni emotionaalisesti jos edes sellaista tosissani harkitsen. Kaikki tai ei mitään. Tarkoitin sitä, että miehellä on oikeus sanoa ei esim auttamisen, maksamisen ja yhteen muuton suhteen. Monet naiset käyttää miehen seksuaalista halua ja hellän rakastuneita tunteita saadakseen omaa etua tavoittelevan tahtonsa läpi. Minusta tämä on hyvin väärin tehty toista ihmistä kohtaan, yhtä väärin kuin se, että esim käyttäisi toisen rakastumista saadakseen vain seksiä. Vaikka olisi rakastunut ja eläisi läpi hyviä molemminpuolisia tunteita, niin on siltä hyvä tunnistaa omat rajansa ja pitää niistä kiinni. Jos on antanut rajojen rikkoutua, niin siitä on seurauksia, kuten pelkoja, epävarmuutta ja yleistä epäluottamusta. Itse olen todella hyvä pitämään kiinni rajoistani, vaikkei moni sitä päällepäin uskoisi. Siitä on kasvanut järkevää aikuismaista itseluottamusta jota monet eivät tunnu oikein osaavan kasvattaa itsessään ja siksi joutuvat elämään ahdistavassa epävarmuudessa monien oman elämänsä asioiden suhteen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jossei halua, ei tule suhdetta, koska en mitään pelkkiä panosuhteita halua, en missään tapauksessa. Koen, että satutan itseäni emotionaalisesti jos edes sellaista tosissani harkitsen. Kaikki tai ei mitään. Tarkoitin sitä, että miehellä on oikeus sanoa ei esim auttamisen, maksamisen ja yhteen muuton suhteen. Monet naiset käyttää miehen seksuaalista halua ja hellän rakastuneita tunteita saadakseen omaa etua tavoittelevan tahtonsa läpi. Minusta tämä on hyvin väärin tehty toista ihmistä kohtaan, yhtä väärin kuin se, että esim käyttäisi toisen rakastumista saadakseen vain seksiä. Vaikka olisi rakastunut ja eläisi läpi hyviä molemminpuolisia tunteita, niin on siltä hyvä tunnistaa omat rajansa ja pitää niistä kiinni. Jos on antanut rajojen rikkoutua, niin siitä on seurauksia, kuten pelkoja, epävarmuutta ja yleistä epäluottamusta. Itse olen todella hyvä pitämään kiinni rajoistani, vaikkei moni sitä päällepäin uskoisi. Siitä on kasvanut järkevää aikuismaista itseluottamusta jota monet eivät tunnu oikein osaavan kasvattaa itsessään ja siksi joutuvat elämään ahdistavassa epävarmuudessa monien oman elämänsä asioiden suhteen.

Itse taas koen että minuun sattuu jo emotionaalisesti ja kuuntelisin tarkalla korvalla mitä hän haluaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Itse taas koen että minuun sattuu jo emotionaalisesti ja kuuntelisin tarkalla korvalla mitä hän haluaa.

Se on hyvä että haluat kuunnella, kivulla on ollut merkitystä etkä ole kovettanut itseäsi. Miehillä on luonnollinen taipumus olla itsekeskeisiä, varsinkin nuorena, se on ihan tavallista kehityksessä. Kun mies ikääntyy, kasvaa ihmisenä ja kehittyy, hänen miehekkyytensäkkin kehittyy ja hän ymmärtää miehenä olemisesta muutakin kun nuoren miehen kilpailutahdon ottaa paikkansa ja omansa maailmassa muista välittämättä. Varttunut mies voi nauttia omasta perheestään ja suojella sitä hyvää minkä on itselleen saanut. Itse olen nainen, mutta voin silti kuvitella ikä tulikoe tämän vaiheen lävitse käyminen on miehelle, varmasti hyvin raastavaa. Olen nähnyt sen veljeni kanssa jolla oli nuorempana hyvin vaikeaa, mutta hänestä kasvoikin aivan ihana ja huolehtivainen aikuinen mies jonka seurassa on hyvä ja turvallinen olo😊🩷

• Anonyymi
      UUSI

Tunne oli ainutlaatuinen siihen hetkeen asti kun
      Mies päästi suustaan että vain esitti pitkää ihmistä
      Minä olin luonut kaikki unelmani siihen vedoten
      Et täs maas olis edes yks riittävän pitkä mies
      Jolon myös munalla kokoa
      Mut mut se olikin vain valhe.
      Oneks ei tavattu
      Mun on nytkin tosi vaikea hyväksyä
      Et vuosia kestäneet höpimät oli pelkää paskaa.
      Et sitä mitä mä tarvin ja mistä unelmoin
      Sellaista ei vain oo olemas😭😭😭💔

Vittuttaa olla 20 cm liian pitkä
      Rakkauteen
      Mä olisin todellakin asainnu ja tarvinnut onnee
      Edes vähän enkä yhtä paskaa kokemusta lisää.
      Ei et saa valehtelua anteeksi ikinä!
      Etkä voi ko elää asian kanssa
      Mä en jää kuvioihin
      En kestä olla enkä tutustuu enempiä
      Joo jatkan toisen pitkän ihmisen etsimistä
      Viel joskus tulevaisuudessa jollain tapaa
      Kunhan toivoin
      Siitä et yks iso tärkeä unelma hajosi ..
      Olisin voinu rakastaa sitä pitkää
      Sun todellisuuttasi en
      terveisin pitkä
      Sydämestä hajalla ja pysyvästi järkyttynyt
      Pitkä nainen

• Anonyymi
      UUSI

Rakas olet, jos hän olisit. ❤️

• Anonyymi
        UUSI

Ehkä olen.<3
        meen nyt tekemään muuta jos tällä helteellä kykenee.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä olen.<3
        meen nyt tekemään muuta jos tällä helteellä kykenee.

Et taida edes olla aloittaja. :/

sivu

• Anonyymi
        UUSI

Se o toisen puoliso,lopeta tuo paskan jauhaminen tältä erää!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se o toisen puoliso,lopeta tuo paskan jauhaminen tältä erää!

K a n t t u r a kin heräsi 🤣🤣

• Anonyymi
      UUSI

Olen sinun, jos tahdot niin.
      Etsivä löytää.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      100
      3637
    2. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      41
      3173
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      223
      2765
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      38
      2339
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      35
      1656
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      24
      1476
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1466
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      14
      1351
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      14