Hellejaksolle ennustetaan loppua ja sateiden saapumista. Harmi, sillä Oulaisissa on lauantaina kulttuuritapahtuma vailla vertaa: piereskelyn MM-kisat.
Tosin luulen, etteivät ainakaan paikkakuntalaiset osallistu moiseen mittelöön.
Toivottavasti pieremään päästään poutasäällä!
10
1490
Vastaukset
- Anonyymi
Joo, ollut vähän vatsa löysällä. Ei taida uskaltaa osallistua. Harmittaa kun koko kevään treenannut kovaa. Ja tuntunut että kunto nousussa. Mutta minkäs teet...
- Anonyymi
Joo nämä helteet tekee ravintoloiden noutopöydissäkin salaattit , maitotuotteet ja yms. lämpenee. Saa olla varuillaan
- Anonyymi
Oulainen tullaan muistamaan, pian katoavana kaupunkina ja oikein "kulttuuri kaupunkina", Piereskelyn SM-kilpailuista, joka katosi, kuin pieru saharaan!
Ei muuta kuin, herneitä ja papuja kahmakaupalla syömään ja temppuilemaan suolisto kaasujen kanssa, jos ei just satu olemaan muuta, itsensä täysin munaamiskelpoista ideaa mielessä!! - Anonyymi
Menkää joku pelastamaan järjestäjät ettei jää ilman osallistujia.
- Anonyymi
Oulainen katoaa kohta kuin pieru Saharaan 💩
- Anonyymi
Kai sielä hernekeittotarjoilu, nii vihtii osallistua.
- Anonyymi
Ukkosen jylinähän taustalla hyvin tehostaa kisa tunnelmaa.
- Anonyymi
Mietaa tuloo syömään mämmii 2 sankollista me mee noin vain. Sen jälkee ilmat uloos prrrr
- Anonyymi
Joko ne kisat alkoi kun raviskalla asti haisee kun on myötätuuli.
- Anonyymi
Osanottaja määrä oli niin pieni, että tuskin ilmasto tai hajuhaittojakaan pääsi syntymään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait52878- 392517
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381383- 841330
- 631211
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40959Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124853- 32776
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi26632Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58596