Mitä se on tämä nahkansa sotkeminen tatuoinneilla?Etenkin näin kesällä on tympeää liikkua missään,kun näitä pyörii joka paikassa vaikka minkalaisilla kuvilla ja sotkuilla itsensä rotjanneina.Kenellä enempi,kenellä vähempi.Tähän kun lisätään vielä lävistykset,on vastenmielisyys huipussaan.
Tämä, niin kuin kaikki muukin huuhaa tulee jenkeistä ja on mennyt ihan mahdottomaksi.On huomioitava,että tämä on vähemmän koulutuksen ja sivistyksen omaavan rahvaan ilmiö.Ei näitä korkeammin kouluttautuneilla ja fiksuilla ihmisillä näy.Laumahenkisyys saa sen aikaan,että pitäähän minullakin olla,kun muillakin on.
Onko joku laki,joka määrää,että esim. ravintolakokeilla ja rokkareilla pitää olla
vähintään koko käsivarret kauttaaltaan tatuoituina niin,että ovat kuin tulipalon
jäljiltä.
Tatuoinnit keskusteluun
15
258
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla on pöllönsilmä tatska. Arvaatko missä?
- Anonyymi
Helppo arvata 🤣🤣
- Anonyymi
Mielestäni ei ainakaan terveydenhuollon ammattilaiselle sovi tatuoinnit. Enkä haluaisi nähdä muussakaan asiakaspalvelu työssä tatuoitua henkilöä. Jotenkin se syö uskottavuutta ja huomaavaisuutta asiakkaita kohtaan. Toivoisin työnantajilta enemmän sääntöjä tämän asian suhteen.
- Anonyymi
Mites nenä tai munu renkku? Tykkäisitkö niistä?
- Anonyymi
Tässä esim Finnairin toimintatapa tatskon kanssa.
https://yle.fi/a/74-20067125
– Näkyvät tatuoinnit tarkistetaan työnhakuprosessissa. Finnairilla on linjattu, ettei tatuointeja saa näkyä silloin kun työvaatteet ovat päällä, sanoo Finnairin matkustamopalveluista vastaava johtaja Sami Rolig.
- Anonyymi
Jotkut ottaa kieleensäkin jokin möykyn, sitten on puhe sellaista möklyyttämistä.
- Anonyymi
Pysy kotonas jos nui ahdistaa!?
- Anonyymi
Se on sellainen muotijuttu jota on mainostettu ja tuputettu jopa tv ohjelmien voimalla. Eiköhän suurin osa tule jossain vaiheessa katumaan noita kuvia ja monet niitä poistattaa jo nyt.
- Anonyymi
Ne jotka tykkää ottakoon vaikka naamansakin täyteen kuvia.
Minä en esimerkiksi lähde baarista jatkoille naisen kanssa millä on kuvia. Yleensä kysyn onko tatskoja.
Tämä ihan siksi koska luonne on taatusti erilainen kuin naisella jolla ei ole yhtään kuvaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne jotka tykkää ottakoon vaikka naamansakin täyteen kuvia.
Minä en esimerkiksi lähde baarista jatkoille naisen kanssa millä on kuvia. Yleensä kysyn onko tatskoja.
Tämä ihan siksi koska luonne on taatusti erilainen kuin naisella jolla ei ole yhtään kuvaa.Sinä et lähe muutenkaan naisen kanssa mihkään.. 🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et lähe muutenkaan naisen kanssa mihkään.. 🤣🤣
Katsoitko kristallipallosta.
- Anonyymi
Alottajalla on pieni muna ja on siksi työtön.
- Anonyymi
Et varmaan sinäkään kommentoija ole kovin sivistynyt etkä koulutettu kun tuollaista suustasi suollat.
- Anonyymi
Ja rahaakin menee niihin turhuuksiin
- Anonyymi
Jokaisen oma valinta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943752
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453134Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.972739Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572420- 612388
- 1342387
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172357Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212284Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232266- 642070