Tatuoinnit keskusteluun

Anonyymi-ap

Mitä se on tämä nahkansa sotkeminen tatuoinneilla?Etenkin näin kesällä on tympeää liikkua missään,kun näitä pyörii joka paikassa vaikka minkalaisilla kuvilla ja sotkuilla itsensä rotjanneina.Kenellä enempi,kenellä vähempi.Tähän kun lisätään vielä lävistykset,on vastenmielisyys huipussaan.
Tämä, niin kuin kaikki muukin huuhaa tulee jenkeistä ja on mennyt ihan mahdottomaksi.On huomioitava,että tämä on vähemmän koulutuksen ja sivistyksen omaavan rahvaan ilmiö.Ei näitä korkeammin kouluttautuneilla ja fiksuilla ihmisillä näy.Laumahenkisyys saa sen aikaan,että pitäähän minullakin olla,kun muillakin on.
Onko joku laki,joka määrää,että esim. ravintolakokeilla ja rokkareilla pitää olla
vähintään koko käsivarret kauttaaltaan tatuoituina niin,että ovat kuin tulipalon
jäljiltä.

47

589

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kauniit Naiset pilaavat itsensä tatuoinneilla.

• Anonyymi

Aivan!

• Anonyymi

Ruman näköisiä on miehillä tatuoinnit,en huolisi rinnalleni sellaista miestä.

• Anonyymi

Pitääpähän sinunlaiset loitolla.

• Anonyymi

Miten ihmeessä voi jotakin häiritä toisen ihmisen tatuointi? Kyseessä on tuhansia vuosia vanha taiteenlaji, jonka historia ulottuu kivikaudelle. Vanhimmat tunnetut tatuoinnit löytyivät jäämies Ötzin ruumiista, joka eli noin 5300 vuotta sitten.

• Anonyymi

No Ötzi olikin sellainen köyhä luuseri joka yritti esittää kovista.

• Anonyymi

5300 vuotta sitten ei ole ollut vielä paperia niin on pitänyt piirtää omaan nahkaansa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No Ötzi olikin sellainen köyhä luuseri joka yritti esittää kovista.

Ötzihän oli tutkimusten mukaan ollut suhteellisen varakas ja mahdollisesti yhteisönsä merkkimiehiä.

• Anonyymi

Ennen vanhaan niitä oli vain merimiehillä ja vankilakundeilla,jotka halusivat
      esittää kovista.

• Anonyymi

Niin ja huonomaineisilla naisilla.

• Anonyymi

Kokeilla ei näy lika käsissä kun on rotjattu väriä niihin.

• Anonyymi

Jos nainen ottaa tatskan niin pitää sen verran olla selkärankaa että ottaa kullinkuvan otsaansa pallien kera.

• Anonyymi

Minusta tulee impotentti tatuoidun naisen kanssa,on sitten muuten vaikka miten
      puoleensa vetävä.Kiinnostus vaan lopahtaa.

• Anonyymi

Taidot olla muutenkin? 🤣🤣 Kokeile vaikka lammasta, niillä ei yleensä ole tatskoja..

• Anonyymi

Naisen täytyy olla naisellinen ja tatuoinnit eivät kuulu naisellisen naisen ihoon. Tatuoidut naiset ovat kuin amazoneja. Miesmäisiä ..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisen täytyy olla naisellinen ja tatuoinnit eivät kuulu naisellisen naisen ihoon. Tatuoidut naiset ovat kuin amazoneja. Miesmäisiä ..

Just`näin!

• Anonyymi

Se on mielenvika, joka ajaa tekemään kaikenlaista. Kun ei ole tyytyväinen itseensä, niin alkaa tekemään tuollaista hölmöä.

• Anonyymi

Aloittajalla on pieni sielu ja pienempi muna.

• Anonyymi

Sulla on pelkät pussit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla on pelkät pussit.

Ja tosi isot ballsit onkin.

• Anonyymi

🎶🎶🎶...näin minä kerran ihmeen kumman, pillun vieressä pilkun tumman...🎶🎶🎶

• Anonyymi

Naisella iltapuku ja tatuointeja. Karsee näky. 😖

• Anonyymi

Mulla on siansorkka tatuoitu bikinirajaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on siansorkka tatuoitu bikinirajaan.

Täh! Olet mies ja pidät bikinejä,🤣

• Anonyymi

Älä muuta sano.

• Anonyymi

Kyllä lähti ns. keskustelut taas laukalle.

• Anonyymi

Niin miksi n****ä ei ole tatuointeja? Nauraako ne valkoisille? Kai tämäkin poistetaan🤦‍♀️

• Anonyymi

Musta ei näy mustassa.

• Anonyymi

Helppoa - käännä katseesi pois,
      Ei ole pakko tuijottaa

• Anonyymi

Televisiossakin ns. viihdeohjelmatkin täynnä noita inhottavia tatuointeja ottaneita.
      Nn,kaukosäätimellä asia helpottuu.

• Anonyymi

On se kauheeta, jaxut sulle. Voin kertoa kun olin muutama vuosi sitten teknofestareilla tuolla keski euroopassa niin kyllä siellä oli hienosti tatuoituja ihmisiä. Taidetta, kyllä, juuri sitä. Eihän näillä leveleillä sellaista ymmärretä kun ei ole tietoa eikä taitoa, valitettavasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se kauheeta, jaxut sulle. Voin kertoa kun olin muutama vuosi sitten teknofestareilla tuolla keski euroopassa niin kyllä siellä oli hienosti tatuoituja ihmisiä. Taidetta, kyllä, juuri sitä. Eihän näillä leveleillä sellaista ymmärretä kun ei ole tietoa eikä taitoa, valitettavasti.

Tyypillinen kommentti!
        No Suomalaiset onkin sellaista porukkaa...näkee hän sen jo Espanjassa kun suomipoika tai suomileidi uimarannalla, sieltä lähdetään kaupungille bikineissä suoraan perse paljaana tai suomipoika menee paidatta kauppaan. Sakot voi tulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tyypillinen kommentti!
        No Suomalaiset onkin sellaista porukkaa...näkee hän sen jo Espanjassa kun suomipoika tai suomileidi uimarannalla, sieltä lähdetään kaupungille bikineissä suoraan perse paljaana tai suomipoika menee paidatta kauppaan. Sakot voi tulla.

Miten niin tyypillinen? Nyt keskusteltiin tatuoinneista eikä siitä kuka mitenkin toimii poistuessaan uimarannalta tai miten joku menee kauppaan.
        Aiheessa pysyminen, ja lukemisen ymmärtäminen, thats it.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten niin tyypillinen? Nyt keskusteltiin tatuoinneista eikä siitä kuka mitenkin toimii poistuessaan uimarannalta tai miten joku menee kauppaan.
        Aiheessa pysyminen, ja lukemisen ymmärtäminen, thats it.

Siksi tyypillinen kun olet samaan muottiin tehty kuin nämä muutkin jotka puolustaa jotain *itun kuvia iholla.
        Minä en kuvia kumarra!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taiteen ja kulttuurin ystävänä en vaan ymmärrä sitä ihmisvartalossa taiteena.
        Jossain ambomaalla ok.

• Anonyymi

Ihmisen ikääntymisen myötä myös iholle tatuoidut kuviot muuttuu, kun nahka venyy, roikkuu ja allit sun muut paikat alkaa riippumaan. Siinä voi kuvion kauneus olla kaukana ellei ihan kauhea.

• Anonyymi

Tatuoiduilla on karismaa,kuin Ladan pölykapselilla.

• Anonyymi

Nojoo, jokaisella Onneksi oikeus tehdä kropalleen mitä haluu. Btw, mä olen nähnyt erittäin hienot ja näyttävät pölykapselit Ladassa joten vertauksesi ei tainnut oikein natsata.

• Anonyymi

Mielensäpahoittajien ulina on jo itsessään loistava syy ottaa pari kuvaa iholle 🤗😘

• Anonyymi

Eivät ole tyytyväisiä vartaloihinsa, jos pitää nuilla koristusta hakea..

• Anonyymi

Minne on linkkuriasemalta hävinnyt tattoo?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minne on linkkuriasemalta hävinnyt tattoo?

Olisko muuttanut Päiviönkadulle? Lieneekö sama liike vaiko joku muu?

• Anonyymi

Suuri osa tatuointeja ottaneista katuu niitä. Suuri osa tatuoinneista on jo alkujaan huonosti tehty. Ja kun se nahka venyy ja veltostuu ajan kanssa, niin eivät enää niitä niin mielellään esittelekään. Ja jotkut tuhraavat naamansa ja kaulansa. Miksi? Hirveän näköistä.

• Anonyymi

Älytöntä myös huulien täyttö.
      Eikö nämä nuoret naiset tajua että jos täyteainetta pääsee verenkiertoon niin se aiheuttaa sokeutumisen!
      Eräs missi ehdokas joka haaveilee missin urasta oli ottanut huuliinsa täytettä. Oli netissä kuvia ennen huulien täyttöä ja sen jälkeen. Ilman huulien täyttöä olikin niin kaunis että kelpaisi missiksi mutta huulien täytön jälkeen oli ottanut vielä jotkut kulmakarva sätökset jotka vedetty reilusti ylöspäin vinoon, ristus minkä näköinen tapaus. Ylöspäin vedetyt kulmakarvat tekee vihaisen näköiseksi. Ennen tällä missiksi haavelijalla oli normaalit luomu kulmakarvat ja oli niin sopusihtaiset ja sopi kasvonpiirteisiin. Nyt sitten alkaa muistuttamaan pikku hirviötä.

• Anonyymi

En itsekään ymmärrä semmoisia angry birds -kulmakarvoja.

• Anonyymi

Minun hepin varteen on kirjoitettu arial 14- fontilla koko Kalevala- eepos. Tilaa on vielä runsaasti, joten ensi viikolla siihen tulee vielä Tuntemattoman Sotilaan pidennetty versio.

• Anonyymi

No johan vitsin murjasit🤣🤣

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      94
      3752
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      45
      3134
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      97
      2739
    4. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      57
      2420
    5. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2388
    6. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      134
      2387
    7. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2357
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      21
      2284
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      23
      2266
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2070
    Aihe