Majuri posso pasasella on myös uimamaisterin merkit, ommeltuna uimahousuihin kotkan maauimalassa ansaitut.
Perhosta, rintaa ja koiraa vaihteen vuoksi 24/7.
12
86
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Tuo ei ole yhtään mitään verrattuna Senssun ennätykseen kuusi vuotiaana. Senssu kertoi uineensa kuusivuotiaana 25 metrin altaanmitan 16 sekunnissa.
Huippukilpauimarit voivat uida 4500-5000 metriä tunnissa, mikä vastaa noin 1:12-1:20 minuutin 100 metrin väliaikaa. Jos tuo 1:20 jaetaan neljään osaan, saadaan huippukilpauimarin tulokseksi 20 sekuntia altaanmitalliselle 25 metrin altaassa.
Senssu siis huiteli kuusivuotiaana neljä sekuntia alle huippukilpauimarin ajan. Tuosta on vaikeaa enää laittaa kenenkään paremmaksi.
Kun esitin aiemmin Senssulle tuon laskelman, hän perusteli että "Niin mutta minä hyppäsin lähtötelineestä ja liu'uin pitkälle ennen uintiosuutta"
Kerroin myös oman uintinopeuteni kilometrilla ja se on parhimmillaan 24 minuuttia kilometri. Se tekee 36,2 sekuntia altaanmitalle, eli olen noin kaksi kertaa hitaampi kuin Senssu kuuden vanhana.
Päivänselvä juttu että tuossa Senssun heitossa on käytetty sekä Possologiikkaa että Possomatematiikkaa, joilla ei ole logiikan eikä matematiikan kanssa mitään tekemistä.
Kattila kolisee, pihisee ja suhisee.
Tähän tulee kommentti "Osamaksumiljonääri aktivoitu", sekin menee pieleen, kun minulla ei ole osamaksuja eikä miljoonia.
2010- AnonyymiUUSI
On sinulla poika huolenaiheet, joka päivä... osamaksumiljonääri, jokainen tietää että et ole, osamaksu ja miljonääri sulkevat toisensa pois... miljonääri ei tarvitse osamaksuja,
- AnonyymiUUSI
Pitää vielä mainita että minä en osaa kroolauksen hengitystekiikkaa. En ole koskaan opetellut. tuo on siis rintauinnin vauhtini kovimmillaan. Veden alla altaassa kääntymisen opettelin 2009 Kirkkonummen uimahallissa.
2010 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pitää vielä mainita että minä en osaa kroolauksen hengitystekiikkaa. En ole koskaan opetellut. tuo on siis rintauinnin vauhtini kovimmillaan. Veden alla altaassa kääntymisen opettelin 2009 Kirkkonummen uimahallissa.
2010Joo ufohörhönähän .... Herra koukku sitä ja tätä, asuit Kirkkonummella ja julkaisit jopa pläsikuvasi ufopalstalla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo ufohörhönähän .... Herra koukku sitä ja tätä, asuit Kirkkonummella ja julkaisit jopa pläsikuvasi ufopalstalla.
Niin ja mitä mahdoit oppia lapsena KarvalakkiLadaKommunistien uimaseurassa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
2010Minä en pentuna opetellut mitään tekniikkaa, mutta pysyin pinnalla ainakin merkin edestä, muistan toinen oli sininen ja toinen punainen, minulla oli tuo punainen, olisiko ollut primusmaisteri, kaiketi kyseessä oli jokin isompi projekti, suomen uimaliitto tai joku järjestänyt, en enää muista mitä piti osata ainakin sukeltaa jotain pusseja pohjasta, ja pysyä pinnalla jokin matka, oli ne aikoja, oli se hienoa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On sinulla poika huolenaiheet, joka päivä... osamaksumiljonääri, jokainen tietää että et ole, osamaksu ja miljonääri sulkevat toisensa pois... miljonääri ei tarvitse osamaksuja,
Eikä myöskään yli 3000 euron nettoeläkeläinen tarvitse luottokorttia koska se on vain köyhille.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eikä myöskään yli 3000 euron nettoeläkeläinen tarvitse luottokorttia koska se on vain köyhille.
Juu se on totta useilla korteilla, minulle riittää tuo yksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä en pentuna opetellut mitään tekniikkaa, mutta pysyin pinnalla ainakin merkin edestä, muistan toinen oli sininen ja toinen punainen, minulla oli tuo punainen, olisiko ollut primusmaisteri, kaiketi kyseessä oli jokin isompi projekti, suomen uimaliitto tai joku järjestänyt, en enää muista mitä piti osata ainakin sukeltaa jotain pusseja pohjasta, ja pysyä pinnalla jokin matka, oli ne aikoja, oli se hienoa.
Eiköhän toi punainen ollut tyttöjen merkki!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juu se on totta useilla korteilla, minulle riittää tuo yksi.
Katsoppas,tuo uimahomma on vieläkin, toisen merkit on erilaiset... https://suh.fi/toiminta/uimaopetus/uintimerkit/
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuohan selviää verottajan asiakaspäätteeltä!
- AnonyymiUUSI
Kunnon sotilasuinti vie pisimmälle HAH HAH HAA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä322881- 1722255
- 622234
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?331968Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411326Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221323- 131308
- 101204
- 221181
- 111174