Maailma on täynnä sinulle muita
En ymmärrä miksi minä
14
1167
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Jos hän on sopiva.?
- AnonyymiUUSI
Tämä. Maailma voi olla täynnä vaikka mitä, kauniita komeita ihmisiä hienoilla luonteilla, mutta jos ne ei ole sopivia niin ne ei ole.
"You can do backflips on his dick, but if IT aint you, IT aint you"... - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämä. Maailma voi olla täynnä vaikka mitä, kauniita komeita ihmisiä hienoilla luonteilla, mutta jos ne ei ole sopivia niin ne ei ole.
"You can do backflips on his dick, but if IT aint you, IT aint you"...Hejeeeee
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"You can do backflips on his dick, but if IT aint you, IT aint you"...Backflips, eli tuotteen takaisinveto?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Backflips, eli tuotteen takaisinveto?
Tässä onkin mietittävää
- AnonyymiUUSI
No en mäkään
- AnonyymiUUSI
No sitähän sä aina mulle ääneen ihmettelet ❤️
Jokin käsittämätön kemia ja feromonit. Toki myös se että oot aika kiltin oloinen. - AnonyymiUUSI
Jos kommentti tulee ketjuu. Ei se tarkoita paritalon ostoa.
- AnonyymiUUSI
Hyvä juttu
- AnonyymiUUSI
Joitain asioita ei ymmärrä ja tämä on yksi niistä. Enkä edes miettisi liikaa about this kind of stuff. Ite ajattelen että se oli kai sielumme jotka löysi toisensa. On vain yksi sinä ja sun sielu on kaunis. Nyt sä alat kai miettiä että millä tavalla kaunis. No jotkut kauniit asiat jos ne sanoittaa menettää jotenkin hohtoaan tai taikaansa. Ja sitten lisäksi sä olet se mun puolisko jota oon etsinyt läpi elämäni. Nää kuulostaa kliseiltä eikä mulla ole mitään järkevää selitystä. Mutta mä taas mietin että miksi vasta nyt? 😘💛
- AnonyymiUUSI
Kauanko olet tämän naisen sielua ihastellut?
- AnonyymiUUSI
Ei todellakaan ole täynnä. On vain yksi Hän, ja ihastuttavat ihmiset ovat hyvin harvinaisia.
- AnonyymiUUSI
Sul on jotain mitä se haluaa sulta eikö kiinnostus yleensä johdu siitä en tiedä ketään kuka olisi kiinnostunu ihmisestä itsestään sen jälkeen enään ainakaan kun ovat tämän oppineet tuntemaan ja näistä jätän aina itseni pois laskuista syy koska en ole normaali kuin itselleni en ole kohdannut yhtäkään ihmistä joka mua pitäisi normaalina silti lapseni minua siitä huolimatta kenties jopa rakastavat
- AnonyymiUUSI
Pröööt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403027- 722585
- 1742344
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?352081- 181446
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411376Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221373- 131259
- 101254
- 221231