Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maailmasta.
Nainen, olet upeinta, mitä miehenä voin kuvitella ja mitä olen kohdannut. Olet haaveitteni määränpää.
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
78
995
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ah tämän täytyy olla minulle!! 😁🥰, kiitos!
- AnonyymiUUSI
Ootsää se jolla ulkoiset avut, iso pylly ja isot tisuliinut? Luonne kuin dobeemannilla. Ai että 💘.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ootsää se jolla ulkoiset avut, iso pylly ja isot tisuliinut? Luonne kuin dobeemannilla. Ai että 💘.
Pylly ei ihan massiivinen ole😪😝mut luonne on varsinainen helvetin harpyija joka repii silmät päästä jos löytyy sukka lattialta!
Kelpaanko?
- AnonyymiUUSI
Voi ohi meni😔Aina muilla käy flaxi
- AnonyymiUUSI
No ei todellakaan minulle! 😂
- AnonyymiUUSI
Voisko ton saman kuulla kasvotusten? ❤️😘
- AnonyymiUUSI
Jos saamme rauhallisen hetken ja haluat kuulla, niin ilman muuta kerron tämän kasvotusten.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos saamme rauhallisen hetken ja haluat kuulla, niin ilman muuta kerron tämän kasvotusten.
Voisimmeko tänään viestitellä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voisimmeko tänään viestitellä?
Ei olla viestitelty.
- AnonyymiUUSI
Selevän teki, kiitosta vuan!🙂↕️👵
- AnonyymiUUSI
Kiitos. Niin olinkin
- AnonyymiUUSI
Tosi kaunista❤️
- AnonyymiUUSI
Ahkera, liikunnallinen, tarkkaavainen, arka, näillä ihanaa voisi kuvailla. 💝💕💘💗💝
Mystinen.- AnonyymiUUSI
Paradoksaalinen luonne.
Avoin, mutta salaperäinen, pelottava, mutta puoleensavetävä. - AnonyymiUUSI
Vau. Hienosti kopioit vanhoja palsta tekstejä. 👍
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vau. Hienosti kopioit vanhoja palsta tekstejä. 👍
En kopioi.
- AnonyymiUUSI
Tämä kyllä osuu minuun ja tiedän hänen olevan täällä ❤️ olisikohan aika edetä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämä kyllä osuu minuun ja tiedän hänen olevan täällä ❤️ olisikohan aika edetä?
Olen itsekin epäillyt hänen olevan täällä. Tietyistä merkeistä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Paradoksaalinen luonne.
Avoin, mutta salaperäinen, pelottava, mutta puoleensavetävä.Hän kuulostaa hankalalta, eikä kovin ihanalta. 😶
- AnonyymiUUSI
Kehen osuu?
- AnonyymiUUSI
Just suhun
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Just suhun
Kaikki osuu.
- AnonyymiUUSI
Ulkoiset avut ymmärrän mut luonnetta en 😅
- AnonyymiUUSI
Eikö luonne täsmää kohdallasi?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eikö luonne täsmää kohdallasi?
Oon joo ainutlaatuinen en tiedä onko se hyvä juttu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oon joo ainutlaatuinen en tiedä onko se hyvä juttu.
Jokainen ihminen on ainutlaatuinen.....
sivu - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
sivuEi ole. Suurin osa on harmaasta massaa. Ainutlaatuinen on se joka pääsee sydämeesi. Palstaäijän kopio teksteissä ei ole mitään ainutlaatuista!
toinen sivu - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole. Suurin osa on harmaasta massaa. Ainutlaatuinen on se joka pääsee sydämeesi. Palstaäijän kopio teksteissä ei ole mitään ainutlaatuista!
toinen sivuJos et näe ihmisiä yksilöinä, ongelma on sinussa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
sivuWau. Muttei kaikki jakele itsestään selvyyksiä .
- AnonyymiUUSI
Mies, olet ainoa ihminen maailmassa jonka sylissä minun on turvallista olla. Suojelet minua pahuudelta aina. En pelkää enää mitään, ja jos pelkäänkin, voin sen sinulle kertoa etkä vähättele. Kun minua itkettää, voin tulla halaukseesi ilman, että tarvitsen siihen lupaa. Sen lisäksi että olet hävyttömän hyvännäköinen, olet sisältä kultaa. Huumorintajusi on mieletön (lue: yhtä huono kuin omani) ja olet ihanan hymyilevä helliä silmiäsi myöten. Tiedän, että sinun seurassa saan olla oma itseni, etkä koskaan satuttaisi minua. Tässä muutama jos/kun menen sanattomaksi ja haluan vain pitää sinusta kiinni. Ja arvaappa mitä, minä rakastan sinua!!!!
- AnonyymiUUSI
Kiva kuulla tuollaisia sanoja, vaan eipä taida ihanalta tulla ihan noin positiivisia ajatuksia. Jos onkin kokenut jostain ei niin ihanaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiva kuulla tuollaisia sanoja, vaan eipä taida ihanalta tulla ihan noin positiivisia ajatuksia. Jos onkin kokenut jostain ei niin ihanaa.
No kaikella kunnioituksella, kyllä se minä olin ❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No kaikella kunnioituksella, kyllä se minä olin ❤️
Uskomatonta jos näin. Lähes kaikki kertoimet ovat sitä vastaan.
- AnonyymiUUSI
Kuinka hyvin te tunnette, osaat noin hyvin tulkita luonnetta?
- AnonyymiUUSI
Ei niin hyvin, mutta riittävästi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei niin hyvin, mutta riittävästi.
Hän vastasi puhelimeen, unisena
- AnonyymiUUSI
En ihmettele ikinä mihin ihastutaan. Enemmän se kiinnostaa mihin rakastutaan 😇
- AnonyymiUUSI
No kyllä tässä on rakastuttu myös. Ja hurjan tulisesti sitä.
Mitä luulet, jos tällaisia kirjoittaa?
- AnonyymiUUSI
Kirjoittaisipa joku minustakin tällaista, aivan ihana. Kerro hänelle!!
- AnonyymiUUSI
Luulin, että se olis ollu se sweet sweet pussyhole.
- AnonyymiUUSI
Kylläpä sitä kestikin, ennen kuin siirryttiin alapään juttuihin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kylläpä sitä kestikin, ennen kuin siirryttiin alapään juttuihin.
Alapääkin ainutkertainen?
- AnonyymiUUSI
Miten nainen voi olla pelottava? Ja se viehättää sua? O_o
- AnonyymiUUSI
Jos on tosi suuri ihastus, jotkut miehet yleensä pelkäävät.
Luulisin, että johtuu siitä mystisyydestä ja torjunnan ja menettämisen pelosta. On myös vahva luonne. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos on tosi suuri ihastus, jotkut miehet yleensä pelkäävät.
Luulisin, että johtuu siitä mystisyydestä ja torjunnan ja menettämisen pelosta. On myös vahva luonne.Saanko kysyä ihan sivusta.
Miten tämä vahva luonne näkyy?
Ja miten tämä pelko näkyy?
Minä olen ihastunut mieheen, josta ei saa mitään irti. Olen välillä miettinyt, että olenko itse niin pelottava, että hän ei uskalla tehdä mitään.
Koska toistaiseksi hän on antanut merkkiä vain siitä, että hän ei olisi kiinnostunut. Mutta kuitenkaan hän ei tavallaan torju minua.
En halua kertoa sen tarkemmin. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Saanko kysyä ihan sivusta.
Miten tämä vahva luonne näkyy?
Ja miten tämä pelko näkyy?
Minä olen ihastunut mieheen, josta ei saa mitään irti. Olen välillä miettinyt, että olenko itse niin pelottava, että hän ei uskalla tehdä mitään.
Koska toistaiseksi hän on antanut merkkiä vain siitä, että hän ei olisi kiinnostunut. Mutta kuitenkaan hän ei tavallaan torju minua.
En halua kertoa sen tarkemmin.Sanoo mielipiteensä suodattamatta. Tietyissä tai monissa asioissa on vahvat tai jyrkät mielipiteet. Tekee mitä aikoo. Toteuttaa suunnitelmansa ja on aikaansaava. Ei ollut kovin joustava minun suhteen. Hienotunteinen toisinaan, mutta toisinaan osaa loukata.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sanoo mielipiteensä suodattamatta. Tietyissä tai monissa asioissa on vahvat tai jyrkät mielipiteet. Tekee mitä aikoo. Toteuttaa suunnitelmansa ja on aikaansaava. Ei ollut kovin joustava minun suhteen. Hienotunteinen toisinaan, mutta toisinaan osaa loukata.
Nämä kaikkiko ilmenneet palstalla?
- AnonyymiUUSI
Kai sä meet ja teet asialle jotain? Noin harvinaisen ihania tunteita ei saa piilottaa! Hitsi jos joku nainen torjuu sut tuollaista kun paljastat on se aivan töttöröö...
- AnonyymiUUSI
Ei kai tuollaista heti sanota eikä nainen välttämättä edes päästä sinne asti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ettekö ole jutelleet vielä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ettekö ole jutelleet vielä?
Olin sivusta, sori. Kokemuksesta vaan kirjoitin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla hänen yhteystiedot? Vai sovitko tämän kautta tapaamisen, mistä sitä tietää?
- AnonyymiUUSI
Missä/miten luonne tullut tutuksi?
- AnonyymiUUSI
Baari-illan jälkeen klo04 aamulla.
- AnonyymiUUSI
Eri tilanteissa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Baari-illan jälkeen klo04 aamulla.
Kyllä jo klo 22 jälkeenkin voi luonne paljastua 🫡
- AnonyymiUUSI
Aikasta hyvin yli kuuskybäne gubbe saa palstala naikkoset sekaan🤣🤣
- AnonyymiUUSI
ihana viesti jollekin😘
- AnonyymiUUSI
Nyt liioittelet melkoisesti. Tai sitten katselet ruusunpunaisten lasien läpi. En ole noin hieno ihminen.
Saanko kysyä, miksi edelleen kirjoitat näitä tänne? En oikein ymmärrä sinua. Kirjoitin viimeksi sinulle aika tyrmäävästi. Kuka tahansa muu olisi loukkaantunut ikihyviksi ja unohtanut koko ihmisen.- AnonyymiUUSI
Ei tainnut olla kuitenkaan sulle.
- AnonyymiUUSI
Minäkin oon rakastunut vain kerran yli 40 vuoden aikana, niin en todellakaan voisi unohtaa tai loukkaantua hänelle naiselle kuin vain hetkeksi. Hän on ihaninta mitä tiedän, vaikka en typeryyksilläni häntä enää häiritsekään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin oon rakastunut vain kerran yli 40 vuoden aikana, niin en todellakaan voisi unohtaa tai loukkaantua hänelle naiselle kuin vain hetkeksi. Hän on ihaninta mitä tiedän, vaikka en typeryyksilläni häntä enää häiritsekään.
Tämä siis sivulta joltain random tyypiltä.
- AnonyymiUUSI
Ei minua noin vähällä karkoteta. Unohdan varsin pian, rakastan sen verran paljon että loukkaaminen tai lyttääminen voisi sammuttaa sen.
Etkö jo tästä tajua, että on kyse muusta kuin pinnallisesta ja hetkellisestä ihastuksesta? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei minua noin vähällä karkoteta. Unohdan varsin pian, rakastan sen verran paljon että loukkaaminen tai lyttääminen voisi sammuttaa sen.
Etkö jo tästä tajua, että on kyse muusta kuin pinnallisesta ja hetkellisestä ihastuksesta?Tuntuu pahalta, kun en voi vastata samanlaisilla tunteilla. En tiedä mitä pitäisi tehdä, että voitaisiin jättää tämä taakse ja mennä molemmat eteenpäin eri suuntiin. Mikä olisi parasta. Sano sinä, onko jotain mitä minä voisin tehdä, että voitaisiin päästää irti ja lopettaa tämä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuntuu pahalta, kun en voi vastata samanlaisilla tunteilla. En tiedä mitä pitäisi tehdä, että voitaisiin jättää tämä taakse ja mennä molemmat eteenpäin eri suuntiin. Mikä olisi parasta. Sano sinä, onko jotain mitä minä voisin tehdä, että voitaisiin päästää irti ja lopettaa tämä?
En oikeastaan edes tiedä oletko hän.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En oikeastaan edes tiedä oletko hän.
No mitä hän voisi tehdä?
- AnonyymiUUSI
Siis eihän täällä ole kellään edes ikävä, kaikki tulee tänne vain naamistelemaan?
- AnonyymiUUSI
En ihmettele.
- AnonyymiUUSI
Kerro jotain itsestäsi, jos se nainen tunnistaisi sinut. Jos hän on täällä niin hänkin ikävöi silloin sua!
- AnonyymiUUSI
En.
- AnonyymiUUSI
No mitä sä sit teet?
- AnonyymiUUSI
Rakkaani, olet nähnyt vasta kirjan takakannen. Sen, mitä toivoinkin sinun noteeravan. Suurin osa lukijoista ei jaksa kuin ekat viisikymmentä sivua. Ymmärrettävää. Ehkäpä uskallus ja älykkyys ei heillä riitä. ;)
Jos olet rohkea, on paras vielä edessä.🩷 Ja loppu on kirjoittamaton.- AnonyymiUUSI
Miten tää pitäis ymmärtää t kirjallisuustieteilijä
- AnonyymiUUSI
Mulla menee keho hälytystilaan, nähdessäni hänet vain vilaukselta. Tänä päivänä todellakin kuuntelen kehoani.
- AnonyymiUUSI
Siis välttelet, koska paniikki tms.?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siis välttelet, koska paniikki tms.?
Kyllä. Kehon tuntemukset ei valehtele.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Kehon tuntemukset ei valehtele.
👍👍👍👍
- AnonyymiUUSI
Onnea sulle aloittaja että olet löytänyt mielenkiintoisen ihmisen ja vielä se jos hänelläsikin on saman tunteet ja samanlaiset arvot jne.. Onnea tilanteeseenne.
Itsellä ei ole ollut niin onnekasta sen suhteen. Koitan löytää vielä jonkun ihanan ihmisen vierelle ja niin että olisi samanlainen mielenkiinto, kukapa haluaa olla yksin ja elää rakkaudettomasti. Kokeilen joka päivä hitusenkin verran mahdollisuuksia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä392955- 632334
- 1742294
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?331988- 171352
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411346Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221343- 101224
- 221201
- 111194