Bongasin uutisen, mutta en päässyt lukemaan ei-tilaajana. Rantaviiva siis pitkästi kakassa ja vessapaperissa? Mistä epäillään päätyneen?
Vastaukset 11
- Anonyymi
Ainoa vaihtoehto on jäteveden puhdistamo.
- Anonyymi
Vessasta
- Anonyymi
Ei siellä ole muutakuin ruskeaa levää. Eilen kävelin sillä rannalla pitkän matkan ja kahlasin. Joihinkin kohtiin oli kertynyt levää. Lähtevät sitten pois, kun tuulensuunta muuttuu ja vesi nousee. Ihme juttua suoltavat. Minä asun täällä lähellä rantaa.
- Anonyymi
Toivottavasti et syö sitä levää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti et syö sitä levää.
En syö, en pidä sushista.
- Anonyymi
No entäs se paperi?
- Anonyymi
Paperin käyttö on suoraan verrannollinen paperin hintaan. Pitää nostaa paperin hintaa. Pari arkkia kertapyyhkäisyyn ja joka toinen kerta jätetään väliin (ei jalkoväliin).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paperin käyttö on suoraan verrannollinen paperin hintaan. Pitää nostaa paperin hintaa. Pari arkkia kertapyyhkäisyyn ja joka toinen kerta jätetään väliin (ei jalkoväliin).
Huuhtokaa ryppynne vedellä.
- Anonyymi
Mökkeilijän sukunimeen oli tullut ilmeisesti yksi a kirjain liikaa, toimitus varmaan pahoittelee.
- Anonyymi
No, kakkahan tulee pyllystä ja paperi rullasta, siis yleensä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1581502Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1291180Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216879- 65801
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus62710- 46685
- 52680
- 76586
- 52582
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187568