Ei tänne nykynaiset edes valmiille tule.
Turha on syrjäseudulla raataa ja pitää paikat tikissä
30
231
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
maalla on paljon poikamiehiä, kun naiset lähtee opintojen ja töiden perässä kaupunkeihin.
- AnonyymiUUSI
Eikä lähde vaan maahanmuuttajien perässä. Saa asua ilmaiseksi kelan maksamassa kämpässä ja nauttia muistakin taikaseinästä revityistä tuista. Kaikki rikoksilla saadut rahat on vaan plussaa siihen päälle. Ei naiset pysty enää mitään töitä tekemään, kun on niitä hormonaalisia häiriöitä niin paljon ja sitten synnyttää ruskeita elukoita kolmenvuoden välein.
- AnonyymiUUSI
Niin siinä on käynyt. Sitten vielä maalle avioituneet karkulaisina pitäjän keskustaan. Keskustasta vaimot karkaa kaupunkeihin, eli tyhjä tila täyttyy. Se maaseutu vain tyhjenee. Mitä ne yksinäiset vanhatpojat maalla? Viinoa vedellään. Suurin osa, mutta ei ihan kaikki.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eikä lähde vaan maahanmuuttajien perässä. Saa asua ilmaiseksi kelan maksamassa kämpässä ja nauttia muistakin taikaseinästä revityistä tuista. Kaikki rikoksilla saadut rahat on vaan plussaa siihen päälle. Ei naiset pysty enää mitään töitä tekemään, kun on niitä hormonaalisia häiriöitä niin paljon ja sitten synnyttää ruskeita elukoita kolmenvuoden välein.
Niin, kun se maalaismiestarjonta tahtoo olla tuota luokkaa kuin sinä, niin ei ihmekään että me naiset lähdetään kaupunkeihin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin, kun se maalaismiestarjonta tahtoo olla tuota luokkaa kuin sinä, niin ei ihmekään että me naiset lähdetään kaupunkeihin.
Voisitte ottaa ne kikkareet mukaan ja matkustaa heidän kotimaihinsa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En ole rasisti ja kaikki kunnolliset olemme tasa-arvoisia, mutta olen hieman samaa mieltä kanssasi. Huomaa kuinka tuolla kirkonkylissä tytöt kiertää ulkomaalaisia kuin kissa kuumaa puuroa. Kiinnostus on kova ja eihän noiden nappisilmien rinnalla suomimies ole mitään, paitsi luotettava ja kunnollinen ehkä, mutta ei se kiimassa mitään merkitse. Turha on kaikkea muiden syyksi laittaa jos pieleen menee, kuin monesti. Itse ollut aktiivinen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mistä minut tunnet? Jos sinua hormonit vie se on vain oma häpeäsi, ei minun.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mistä minut tunnet? Jos sinua hormonit vie se on vain oma häpeäsi, ei minun.
Lue se soopa mitä itse kirjoitit. Useimmat naiset ei edes pieraise tuollaisia "miehiä" päin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lue se soopa mitä itse kirjoitit. Useimmat naiset ei edes pieraise tuollaisia "miehiä" päin.
Se on minun onni. Olet pieraissut ihan omantasoiseesi suuntaan.
- AnonyymiUUSI
Tässä maassa on niin paljon yksinäisiä, kumma miten eivät löydä toisiaan.
- AnonyymiUUSI
Vaikea sitä on ketään sinne korpeen saada.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vaikea sitä on ketään sinne korpeen saada.
Laita kuva niin arvioidaan miltä näytät
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Laita kuva niin arvioidaan miltä näytät
Olet varmaan ihan eripuolella maata. On minulle tänne korpeen minulle ihan mallikin ollut tulossa, mutta ei luottamusta. Sinäkin arvioit ihmiset kuvan mukaan. Minulle korvenmiehelle ihminen on kokonaisuus.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olet varmaan ihan eripuolella maata. On minulle tänne korpeen minulle ihan mallikin ollut tulossa, mutta ei luottamusta. Sinäkin arvioit ihmiset kuvan mukaan. Minulle korvenmiehelle ihminen on kokonaisuus.
Ihanaa että on sitä!!!!!!!!!!!!! aitoa.
- AnonyymiUUSI
Ja tämä valmis on mitä- lihasoppaako?
- AnonyymiUUSI
Tuli ajeltua maaseudulla ja oli oikein luonnonkauniita paikkoja. Oli hienosti hoidettuja pihoja ja oli myös ränsistyneitä pihoja, missä asui "romunkerääjiä". Täytyisi olla naisena jotain selkeää tekemistä, millä ansaita elanto. Maaseudulla on oltava "monialayrittäjä" tai sitten käy lähimmässä sairaalassa tai hoivakodissa töissä.
- AnonyymiUUSI
Miksi naisen täytyy käydä sairaalassa tai hoivakodissa töissä? 😂 Kyllä kai maiset voivat muitakin töitä tehdä? 😅
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi naisen täytyy käydä sairaalassa tai hoivakodissa töissä? 😂 Kyllä kai maiset voivat muitakin töitä tehdä? 😅
2 viikkoa kuukaudesta menee hormonaalisten häiriöiden ja kipujen takia sairaslomalla. 2 viikkoa työntekoa, mutta siitäkin menee lakisääteisiin imetystaukoihin tehokasta työaikaa ja lopulta täytyy taas jäädä mammalomalle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
2 viikkoa kuukaudesta menee hormonaalisten häiriöiden ja kipujen takia sairaslomalla. 2 viikkoa työntekoa, mutta siitäkin menee lakisääteisiin imetystaukoihin tehokasta työaikaa ja lopulta täytyy taas jäädä mammalomalle.
Voisi luulla Suomessa olevan vauvabuumi, kun joidenkin kuvitelmat ovat tuota tasoa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voisi luulla Suomessa olevan vauvabuumi, kun joidenkin kuvitelmat ovat tuota tasoa.
Katsoo esim kansanedustajanaisia. Järjestelmällisesti tehtailee penikoita vaikka on äänestäjille sitoutunut edustamaan kansaa 4 vuoden vaalikauden ajan. Tshihihihihii.hahahahaa.hohohohoo. 🤣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Katsoo esim kansanedustajanaisia. Järjestelmällisesti tehtailee penikoita vaikka on äänestäjille sitoutunut edustamaan kansaa 4 vuoden vaalikauden ajan. Tshihihihihii.hahahahaa.hohohohoo. 🤣
Ai sä olet se, jota harmittaa, vaikket ole itse edes äänestänyt.
- AnonyymiUUSI
Maaseutu on niin nähty. En ikinä enää muuttaisi sinne.
- AnonyymiUUSI
ei se uusavuttomille ole sopiva .Löhöä vain.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
ei se uusavuttomille ole sopiva .Löhöä vain.
Muuta sitten pois sieltä, jos ei kerta sovi uusavuttomille.
- AnonyymiUUSI
Miksi ihmeessä haluaisin minnekään korpeen "valmiille"? Ei minulla ole sellaiselle. Ihan samalla vaivalla mies voi tulla tänne kaupunkiin, jossa myöskin on kaikki valmiina.
Joittekin on pakko vaan tehdä vientiteollisuudelle töitä, muuten ei saada näitä valtion velkoja ikinä maksettua. Ei se vientiteollisuus Helsingin keskustassa toimi. Tai ennen oli mm kone ja silta.
- AnonyymiUUSI
Ketjun luettuani ... juu en yhtäännihmettele, etteivät muuta. Mikään "valmis" ei korvaa niin ala-arvoista seuraa mitä ketju edustaa.
- AnonyymiUUSI
Hyvä, ettei muuta. Suurimman osan voisi laittaa suoraan karsinaan/navettaan, eikä kukaan huomaa eroa. Joku tarkkasilmäinen ihmettelisi miksi osa eläimistä seisoo takatassuilla. Hahahahihihihi.hohohohoo.🤣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä, ettei muuta. Suurimman osan voisi laittaa suoraan karsinaan/navettaan, eikä kukaan huomaa eroa. Joku tarkkasilmäinen ihmettelisi miksi osa eläimistä seisoo takatassuilla. Hahahahihihihi.hohohohoo.🤣
Se paikka on varmasti sinulle oikein sopiva.
- AnonyymiUUSI
En mä kenenkään elätiksi ja armopaloille minnekään muuta. Jollei kyseisellä syrjäseudulla on minulle töitä, niin ei kiitos.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä402967- 652364
- 1742314
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?331998- 171385
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411346Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221343- 101224
- 131208
- 221201