Tässä tulee.....
Olet ääripäitä myöten rakastunut, mutta et uskalla sitä vielä suoraan näyttää tai sanoa.
Itseasiassa olet täysin hullaantunut mutta yrität peitellä sitä, koska epäröit minun tunteitani.
Rakastan sinua, älä huoli.
Olemme kumpikin kaikkea sitä mitä kumppanista haluamme, sen takia haluamme toisen onnistuvan kaikessa mitä yrittää..
Ja ajatellaan todennäköisesti toisistamme samalla tavalla, eli se toinen on ihaninta mitä koskaan nähnyt.
Analysoin sielusi mies
38
476
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kuulostaa ihanalta ja niin tutulta.
Mulla on ihan samanlainen tilanne yhden miehen kanssa.- AnonyymiUUSI
❤️❤️
- AnonyymiUUSI
Ja mulla miehellä naisen kanssa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja mulla miehellä naisen kanssa.
Olisiko vihjettä kyseisestä onnettaresta?
- AnonyymiUUSI
Täytyy myöntää, että analyysisi osui melkolailla nappiin. Olisin valmista kauraa poimittavaksi. Selvää pässinlihaa tämä homma, kuten olet huomannut. 🥰😍❤️
- AnonyymiUUSI
Olen huomannut moniakin asioita....
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen huomannut moniakin asioita....
Kuten mitä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuten mitä?
Betamies naisen poimiessa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Betamies naisen poimiessa.
Tuttipullossa kiinni...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuten mitä?
En minä niitä kerro, sanon vain että sinnikäs hän on ollut 😍
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Millä tavalla?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Millä tavalla?
Hän itse tietää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Koska rakastan sua. 😍 Olen vaan totaalisen väsynyt tähän, että täytyy sitten levätä sun kainalossa voimat takaisin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Koska rakastan sua. 😍 Olen vaan totaalisen väsynyt tähän, että täytyy sitten levätä sun kainalossa voimat takaisin.
Saa hänkin minun kainaloon tulla 🙂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voih, koskahan se aika koittaa? Ihanaa, että olet siinä, juuri sinä eikä kukaan muu ❤️Huomenna tärkeä päivä 🦋
- AnonyymiUUSI
Pätee minun kohdalla, hänestä en tiedä.
- AnonyymiUUSI
Mulla on vasemmassa polvessa ja oikeassa kädessä tosi itsepintaista vaaleanpunaista ihottumaa.
- AnonyymiUUSI
Jaa en tiedä en usko mielestäni olen kykenemätön rakastamaan turha vaiva kun olen itse mahdoton rakastettava ja kuinka määritellään ihana mitä katsotaan silloin kun tekee johtopäätöksen että toinen on ihaninta mitä on koskaan nähny ja tulkinnallisesti olis mielestäni vaatimatonta tyytyä ihanimpaan mitä on nähny ja kauneinta maailmassa on turha edes etsiä jokaisessa meissä on jotain vikaa joka tekee meistä kenestä tahansa toinen toistamme rummemman
- AnonyymiUUSI
Kuulostat ihan yhdeltä J mieheltä ... Ootko J mies?
Sivusta - AnonyymiUUSI
Mutta sepä onkin se asian ydin jos toista oikeasti rakastaa tai tästä edes jonkin verran välittää ettäkö tämän elämäänsä hyväksyy niin hyväksyy toisen elämäänsä vikoineen ja puutteineen haluamatta itse tässä mitään muuttaa mä en tähän ikään enään muutu enään miksikään siitä mitä olen kun korkeintaan ulkonäöllisesti ja jossai kohti kun on hyvätuuri ni saan sen työpaikan mu jos en saa ni pärjään toki hyvin työttömänäkin käväsen vaan kerran viel suljetulla ni saan luultavasti sairaseläkkeen/kuntoutumistuen avulla paremman kuukausitulon ni ole mitään hätää
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mutta sepä onkin se asian ydin jos toista oikeasti rakastaa tai tästä edes jonkin verran välittää ettäkö tämän elämäänsä hyväksyy niin hyväksyy toisen elämäänsä vikoineen ja puutteineen haluamatta itse tässä mitään muuttaa mä en tähän ikään enään muutu enään miksikään siitä mitä olen kun korkeintaan ulkonäöllisesti ja jossai kohti kun on hyvätuuri ni saan sen työpaikan mu jos en saa ni pärjään toki hyvin työttömänäkin käväsen vaan kerran viel suljetulla ni saan luultavasti sairaseläkkeen/kuntoutumistuen avulla paremman kuukausitulon ni ole mitään hätää
Niinhän se on, mutta tiedän Jii että olet kykeneväinen rakastamaan. Lainatakseni viimekertaisia sanojasi ”Sinuun voisin ihan liiankin helposti rakastua” samalla kerralla jäit siitä kiinni toisella tavalla ja tiedän että jollain tavalla jo rakastat vaikka sen itseltäsi kiellät. Se hetkiemme kauneus peittoaa sen rumuuden joka meissä jokaisessa on erilaisissa muodoissa. Niin kuin emme voi ikinä täydellisiksi tulla mutta se täydellisen ykseyden ja rakkauden tunne jonka jaamme ollessamme sisäkkäin hellästi rakastellen on sitä mikä nujertaa rumimmankin rumuuden ja pyyhkii hetkeksi kaiken muun tieltään. Tiedät että rakastan sinua. Ottaisit jo tänään yhteyttä ja juteltaisiin. T.se joka lähetti 14.04 viestin sulle
- AnonyymiUUSI
En usko että hänen analysointinsa olisi noin latteaa.
- AnonyymiUUSI
Voisin käyttää värikkäämpää kielikuvallista ilmaisuakin, mutta päätin olla tekemättä niin
- AnonyymiUUSI
Hyvä. Tunnet kuitenkin sen verran. Ja mä käytän pisteitä ja pilkkuja. Joskus toki väärin. :)
- AnonyymiUUSI
No, vähän niinku nappiin meni.
- AnonyymiUUSI
Niinkö meinaat
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö meinaat
Joo. Niin paljon 3
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo. Niin paljon 3
Okei
- AnonyymiUUSI
Ei huooono, mietin juttuja kun en halua olla kenellekään vaivaksi.
- AnonyymiUUSI
Älä mieti vaan toimi!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä mieti vaan toimi!
Terveydellisiä asioista kyse. Siksi mietiskelen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Terveydellisiä asioista kyse. Siksi mietiskelen.
Lol. Jotkut jaksaa.
- AnonyymiUUSI
Wishfull thinking
- AnonyymiUUSI
Ja mitä olisi elämä ilman sitä
- AnonyymiUUSI
Anaalisoit päin percettä
- AnonyymiUUSI
Repesin… sivusta 🤣
…onneksi en takaa
- AnonyymiUUSI
Mielikuvitus... kirous vaiko huvitus...
https://www.youtube.com/watch?v=rbBNrkUurto - AnonyymiUUSI
Ei osunutkaan, sellaista ole nyt näköpiirissä ollut yli puoleen vuoteen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä392955- 632344
- 1742304
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?331998- 171375
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411346Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221343- 101224
- 221201
- 111194