Suomen valtion ja kreikkalaisten liikepankkien vakuusjärjestely ontuu. Vakuuden arvo oli alun perin 925 miljoonaa euroa, mutta helmikuun lopussa sen arvo oli 905 miljoonaa euroa.
Valtiovarainministeriö arvioi vuonna 2012, että sulkutilillä olevan pääoman arvo kasvaa 30 vuoden kuluessa kolmen prosentin korko-oletuksella 2,2 miljardiin euroon. Se vastaisi Suomen laskennallista osuutta niistä lainoista, jotka Euroopan rahoitusvakausväline Kreikalle myönsi.
SDP MYÖNSI Urpilainen minister
Suomen Kreikka-vakuus tuottaa tappiota ja kulut vain kasvavat
5
<50
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
🤦♂️🤦🤦♀️ Koska Persuille kehityy järki.
Pieni muistin virkisty Persut hyväksyivät Kreikan tukipaketille lisää lainan, sekä myöskin allekirjoittivat Pariisinilmastosopimuksen.
Koita muistaa, ettet taas vähän ajan päästä taas tule huutelemaan tyhmyyksiä.- AnonyymiUUSI
Sinä et kumonnut aloitusta vaan täydensit sitä ja käyttäydyt epämiellyttävästi.
Jokainen osaa itse kertoa poliittisen kantansa. Sinä et siihen kykene toisten puolesta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et kumonnut aloitusta vaan täydensit sitä ja käyttäydyt epämiellyttävästi.
Jokainen osaa itse kertoa poliittisen kantansa. Sinä et siihen kykene toisten puolestaJos alkaa kirjoittamaan juttua, pitää ola munaa myöskin kirjoittaa kaikista puolueista jotka ovat osallistuneet.
Kirjoittajan puoluekannasta tuskin olin väärässä, kuten taitaa se sinunkin olla.
- AnonyymiUUSI
Persuthan vaativat Jutta Urpilaisen tekevän jotakin Suomen vastuiden alentamiseksi. Olkaa nyt sitten tyytyväisiä kun saitte mitä räyhäten halusitte.
- AnonyymiUUSI
Alentamaan kyllä opposittiossa, mutta kun olitte Sipilän hallituksessa hyväksyitte lisälainan annon.
Tuo Persujen muisti on todella valikoivaa.
Oulussa tapahtuneista raiskauksista syyttelevät niitä puolueita jotka olivat orpolasten tullessa opposittiossa.
Senkin varmaan olette unohtaneet, hallitus kielsi poliisia ja tiedotusvälineitä kertomasta rikoksen tehneen kansalaisuutta, ettei synnyn turmaa vihaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä402987- 702417
- 1742314
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?331998- 181396
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411356Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221353- 131239
- 101234
- 221211