Kehutaan usein, mutta joskus se on todella tökeröä. Minulle on sanottu kun olen ostanut kolmiolääkettä, että näiden kanssa ei sitten ajella autolla, hyvin epäystävälliseen sävyyn. On alettu laskemaan jäljellä olevien pillereiden määrää, vaikka lääke on saatavilla kelakorvauksella. Kerran sanottiin, että voisi käydä hierojalla, sen sijaan, että syö lihasrelaksantteja, ikäänkuin kaikilla olisi siihen varaa. Farmaseutit ovat vain lääkkeiden myyjiä, eikä heidän pitäisi suoltaa asiattomia kommentteja. Ei edes alkon myyjä ole niin tökerö, että sanoo viinapullon ostajalle, että tämän kanssa ei sitten auton rattiin. Tai kaupan kassa, että nyt ei enää kannattaisi syödä suklaata kun on tuota läskiä jo ihan tarpeeksi. Mielestä osa apteekin henkilökunnasta saisi mennä vaihtoon, varsinkin nämä kauimmin olleet.
Apteekin asiakaspalvelua
5
475
Vastaukset
- Anonyymi
Taitaa olla kirjoituksesi sarkasmia parhaimmillaan.
Lääkehaittojen vähentämiseksi ne tuota tekevät,eikä siinä ole mitään henkilökohtaista. Kaikki lääkkeet voivat olla potentiaalisesti haitallisia.
Pillerien määrä kiinnostaa Kelaa. Heille voi joutua antamaan kirjallisesti selvityksen, jos on epäselvyyttä.- Anonyymi
No eipä oo sarkasmia, käyn nykyään Vuorelan apteekissa, jossa palvelu on paljon sujuvampaa.
- Anonyymi
Lääkkeiden vaikutuksista kertominen kuuluu heidän työtehtäviinsä, jopa aivan lakisääteisesti.
Hyvää palvelua olen saanut apteekissa.- Anonyymi
Pöljällä osataan.
- Anonyymi
Salassapito ei näytä koskevan apteekin työntekijöitä. Paikassa on hiljaista kun haudassa ihmisten oottaessa vuoroaan ja sitten kassalla kovaan ääneen kysellään onko tämä lääke tuttu ja vaikka miten sanoo että onon, niin alkaa kovaääninen selitys jossa selviääkin koko apteekille, mihin vaivaan oletkaan lääkettä ostamassa. Taustahälynä esim. radio tietenkin pilaisi tämän
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2024158
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1423745Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat703087Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.431549Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk271331Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi211291Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i191268Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58321267Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas
Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt1151098Martina haluaa Marbellaan
Martinan tekisi mieli ottaa lennot Marbellaan, jossa näkisisi kauniita ja hyväntuulisia ihmisiä. No sitten pitää matkust2151033