Apteekin asiakaspalvelua

Anonyymi-ap

Kehutaan usein, mutta joskus se on todella tökeröä. Minulle on sanottu kun olen ostanut kolmiolääkettä, että näiden kanssa ei sitten ajella autolla, hyvin epäystävälliseen sävyyn. On alettu laskemaan jäljellä olevien pillereiden määrää, vaikka lääke on saatavilla kelakorvauksella. Kerran sanottiin, että voisi käydä hierojalla, sen sijaan, että syö lihasrelaksantteja, ikäänkuin kaikilla olisi siihen varaa. Farmaseutit ovat vain lääkkeiden myyjiä, eikä heidän pitäisi suoltaa asiattomia kommentteja. Ei edes alkon myyjä ole niin tökerö, että sanoo viinapullon ostajalle, että tämän kanssa ei sitten auton rattiin. Tai kaupan kassa, että nyt ei enää kannattaisi syödä suklaata kun on tuota läskiä jo ihan tarpeeksi. Mielestä osa apteekin henkilökunnasta saisi mennä vaihtoon, varsinkin nämä kauimmin olleet.

5

475

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Taitaa olla kirjoituksesi sarkasmia parhaimmillaan.

Lääkehaittojen vähentämiseksi ne tuota tekevät,eikä siinä ole mitään henkilökohtaista. Kaikki lääkkeet voivat olla potentiaalisesti haitallisia.

Pillerien määrä kiinnostaa Kelaa. Heille voi joutua antamaan kirjallisesti selvityksen, jos on epäselvyyttä.

• Anonyymi

No eipä oo sarkasmia, käyn nykyään Vuorelan apteekissa, jossa palvelu on paljon sujuvampaa.

• Anonyymi

Lääkkeiden vaikutuksista kertominen kuuluu heidän työtehtäviinsä, jopa aivan lakisääteisesti.
      Hyvää palvelua olen saanut apteekissa.

• Anonyymi

Pöljällä osataan.

• Anonyymi

Salassapito ei näytä koskevan apteekin työntekijöitä. Paikassa on hiljaista kun haudassa ihmisten oottaessa vuoroaan ja sitten kassalla kovaan ääneen kysellään onko tämä lääke tuttu ja vaikka miten sanoo että onon, niin alkaa kovaääninen selitys jossa selviääkin koko apteekille, mihin vaivaan oletkaan lääkettä ostamassa. Taustahälynä esim. radio tietenkin pilaisi tämän

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      202
      4158
    2. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      142
      3745
    3. Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen

No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat
      Maailman menoa
      70
      3087
    4. Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä

Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.
      Maailman menoa
      43
      1549
    5. Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta

Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk
      Maailman menoa
      27
      1331
    6. Sulla on avaimet ja keinot

Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi
      Ikävä
      21
      1291
    7. Ikävä sinua mies

Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i
      Ikävä
      19
      1268
    8. Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa

Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58
      Parkano
      32
      1267
    9. Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas

Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt
      Sinkut
      115
      1098
    10. Martina haluaa Marbellaan

Martinan tekisi mieli ottaa lennot Marbellaan, jossa näkisisi kauniita ja hyväntuulisia ihmisiä. No sitten pitää matkust
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      1033
    Aihe