Sellaista sadistin vikaa
Onks sussa nainen vähä
62
574
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä toinen sadisti toisen tuntee
- Anonyymi
Palstan opit opittu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Palstan opit opittu.
Joo, täällä on oltava vielä ikävämpi takaisin, ulkoisiin ihmisiin ei toimi rakentava keskustelu valitettavasti. Sivusta
- Anonyymi
Miten niin?
- Anonyymi
No on todellakin! En kai mä nyt muuten olisi tälläisessä tilanteessa ja kohta ehkä vieläkin pahemmassa.
- Anonyymi
Luin väärin. Mussa on masokistin vikaa eikä sadistin kun kaipaan niin paljon
- Anonyymi
Millä tavalla pahemmassa??!
- Anonyymi
Ei. Miksi niin ajattelet?
Tällä hetkellä olen aivan pihalla, että onko tarkoitus puhua vai ei. Lisäksi olen ihan liian herkillä eli suomeksi vaikea olla.- Anonyymi
Jos olet oman aikuisen lapseni ikäinen niin tosiasia on se, että meidän ei ole tarkoitus puhua mistään muusta, kuin siitä että sinun pitää jättää minut rauhaan! Sydämeni on varattu tummatukkaiselle miehelle. Enkä voi auttaa sinua mitenkään! Olen ollut totaalisen väsynyt koko projektiin jo kuuden vuoden ajan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olet oman aikuisen lapseni ikäinen niin tosiasia on se, että meidän ei ole tarkoitus puhua mistään muusta, kuin siitä että sinun pitää jättää minut rauhaan! Sydämeni on varattu tummatukkaiselle miehelle. Enkä voi auttaa sinua mitenkään! Olen ollut totaalisen väsynyt koko projektiin jo kuuden vuoden ajan!
No niin ja taas mennään.
En voi ajatella, että menettäisin sinut tummatukkaiselle miehelle. Ota minut sateenkaarivärjätyillä hiuksilla varustettu tyyris tyllerön näköinen mies omaksesi. Voidaan aloittaa yhdessä projekti 😍 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin ja taas mennään.
En voi ajatella, että menettäisin sinut tummatukkaiselle miehelle. Ota minut sateenkaarivärjätyillä hiuksilla varustettu tyyris tyllerön näköinen mies omaksesi. Voidaan aloittaa yhdessä projekti 😍Okei. Miten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei. Miten?
Sinun pitää ottaa yhteys galaxiin nimeltä gf256 (saa lausua vain kuiskaamalla) ota yhteys vasemmalla kengälläsi, samalla kun seisot käsilläsi.
Tarvitsetko lisäohjeita? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voisitko palstasetä täsmentää näille järjen jättiläisille, että minkä ikäinen on ”sinun lapsen ikäinen”
- Anonyymi
En ole. En koskaan pyytänyt tällaista huomiota.
- Anonyymi
Minkä pedon sinä minussa oikein herätitkään, senkin! Mutta nyt änkeän palstaharhani kainaloon ja nukun siinä levollisesti, sillä huomenna... 10,5 😉 😘
- Anonyymi
Ennemminkin nudistin. Kuulemma.
- Anonyymi
Mulle on useampi mies todennut että fantasioivat jostain alistamis- tai ruoska ja korsetti jutuista mun kanssa. En kyllä tajua kun en ole mielestäni sellainen yhtään.
- Anonyymi
Itse olet kylmä ja kova, ja hyväksikäyttäjä, joka pystyy pettämään naistaan.
- Anonyymi
Niin olen sen arvellut olevankin! Jo vuosia sitten!
- Anonyymi
En oikeasti halua että ketään muuta sattuu. Siksi minä olen se joka joutuu kestämään kaiken sen kivun ja pskan. Etkö jo ymmärrä.
- Anonyymi
Miten voisin ymmärtää, kun et ole kertonut mistään mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta.
Ja voi samantien unohtaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertonut missä miten. Ihmiselle jota ei ees kiinnosta olenkl elossa. Ei sellaista kerrota toiselle tuosta noin vaan ettei toinenkin joudu kärsimään. Se hyväksytään.
- AnonyymiUUSI
Onpa palstasetä kiva pikku simulaatio siitä kuinka naisten tulisi ns uhrautua muiden eteen. Ikävä kyllä ei ns vastaa enää tätä päivää. Sivusta T naiselta
- Anonyymi
ei
- Anonyymi
Paljon?
- Anonyymi
Oon mä ihan pikkusen dom🫣🤫
- Anonyymi
Ohi. En voi ymmärtää miehiä, jotka kykenevät vahingoittamaan ja pahoinpitelemään naisen kehoa ja mieltä vakavasti. Tai pelkästään ottavat. Vaativat suu sek si ä ym mutta itselleen ei tulisi mieleenkään tarjota tai kysyä mistä nainen pitää.
- Anonyymi
Olen täysin samaa mieltä!
- AnonyymiUUSI
Saitko palastasetä jonkun enforfiiniryöpyn tästä piiloaggressiivisesta räpellyksestäsi? Oikoluvun taito on rakettitiedettä kun mieli on matala ja tahto on paha
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Saitko palastasetä jonkun enforfiiniryöpyn tästä piiloaggressiivisesta räpellyksestäsi? Oikoluvun taito on rakettitiedettä kun mieli on matala ja tahto on paha
So thus trash you are
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
So thus trash you are
Oli lisäys, kyllä tampio
- Anonyymi
Niin ja en ole lyönyt ketään elämäni aikana. Veljen käsittelystä yrittänyt päästä irti iskemällä takaisin mutta en lapsuuden jälkeen. En myöskään yritä vaikuttaa muihin manipuloivasti. Saada heidät tekemään jotain mitä eivät halua. Toki voin kysyä mukaan leffaan, baariin, lenkille... Mutta ei yhtään haittaa saada kielteinen vastaus. Yksinkin voi käydä.
- Anonyymi
Ei enää. Olisi jos sinua kaipaisin
- Anonyymi
Onko sille naiselle jolla kimppakiva fantasioita ja jotain cuckold skenaarioita
- Anonyymi
Joo aika erikoista
- Anonyymi
Ei varmaa kun sanottiin vähän
- Anonyymi
Toivottavasti ei. Olen sub.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo aika erikoista
Sinä tässä yrität myötäillä sujuvasti kun palstasetä markkinoi sitä hubbabubbaketjuaan jossa se esiintyy naisille lukijoilla onanoiden. Onko ruma sana?
- Anonyymi
Helle hollis.
Tajuuks?
Tääl on helle ja ollaan holleil.
(ei kertaakaan sanottu irl) - Anonyymi
Suus kiinni tai tulee piiskaa
- ihan vaan sivusta totean- Anonyymi
En pistä
- Anonyymi
Voimme tietenkin teeskennellä olevamme normaaleja. Mutta olet silti sairas, tarvitseva masokisti, joka käyttää minua muiden huumeidensa korvikkeena, ja minä se pisteliäs sadisti jolle myös elämän äärimmäinen näyttää houkutukselta. Sen voi toki tajuta jo pienistä asioista, jotka tarpeeksi tärkeitä huomatakseen ja muistaakseen jälkeenpäin, monien mitättömien samantapaisten asioiden joukossa, jotka eivät sitä olleet. Jotkut niin vähäpätöisiä, että vain riemuitsevia, iloisia silmänräpäyksiä tai tylyjä, loukkaavia eleitä. Juuri oikeanlaista huomaavaisuutta joka sopii kuvioon. Olen valmis olemaan hirviösi.
- AnonyymiUUSI
Kertoisitko naisia elämästä vieraantuneille esittävä setä kaiken mitä tiedät huume ja ala_maailmasta. Tukareille uutta tietoa ym jännittävää. T naiselta
- Anonyymi
Sä taisit mies olla ihan itse se sadisti!
Mä vain pelasin sen sulle
Dominoiva nainen.- Anonyymi
Vuoroin vieraissa
- AnonyymiUUSI
Onpas taas palstasetä ”valtauttava” eli emansipatorinen monologi lukutoukille
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onpas taas palstasetä ”valtauttava” eli emansipatorinen monologi lukutoukille
Humanistisia tieteitä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Humanistisia tieteitä
Työtöntä humanistia turhautuneempaa ei olekaan ja niitä on paljon
- Anonyymi
Onks taas anagrammei? "S illasta vek, saisit naida." Vai: "Isit salas vakaiden lista." "Vakaiden lista sai t Lassi". "Kiva dane alisti salissa."
- Anonyymi
Heti rupesi naurattaan tään aloituksen lukiessa.Sanoppas olisiko se merkki jostain?
- AnonyymiUUSI
Tapani kiusaa netissä.Sukuvika heillä.
- AnonyymiUUSI
Tiedossa ollut jo vuosia
- AnonyymiUUSI
Kuka oli pässien kanssa siitetty?
- AnonyymiUUSI
Kysymys on tuollaisenaan aivan liian horisontaalinen vastattavaksi. T naiselta
- AnonyymiUUSI
Mitä tarkoittaa horisontaalinen T. Elämänkoululainen
- AnonyymiUUSI
Minulla on mansetti, eiku mandaatti ehkä jopa momentti, eikun
- AnonyymiUUSI
Mukaudun tilanteeseen, noin pääpiirteissään voisi kuitenkin sanoa että pahaa vain pahoille.
- AnonyymiUUSI
Hah hah hahah
- AnonyymiUUSI
Ei, muutetaan pois nyt on kun otettu taas turpaan niiden naisten vuoksi ja ollaan hiljaa rukoillaan että joku vuosi loppuu. eikä jälleen mitään hyvää eikä mitään hyvää sanottavaa ja toivotaan ettei tarvii ikinä nähdä niitä ämmiä ja niiden pentuja.
- AnonyymiUUSI
mutta toivotaan että elämä vie heille kaikille joille meitä hajattiin ja uhrattiin, pahaa, väkivaltaa, petollisuutta ja kaikkea inhottavaa. ei mitään hyvää sanottavaa kenestäkään. tai mitään hyvää näistä vuosista kaikkea hakanneet mikään ei heiltä tullut, eikä heiltä mitään hyvää ole tullut, eikä he ole kärsineet kaikki paska laitettu tänne. hyi vittu.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä423394- 361984
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301729- 161527
- 231508
- 91391
- 241377
- 141227
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781125- 221102