Onks sussa nainen vähä

Anonyymi-ap

Sellaista sadistin vikaa

62

574

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä toinen sadisti toisen tuntee

• Anonyymi

Palstan opit opittu.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Palstan opit opittu.

Joo, täällä on oltava vielä ikävämpi takaisin, ulkoisiin ihmisiin ei toimi rakentava keskustelu valitettavasti. Sivusta

• Anonyymi

Miten niin?

• Anonyymi

No on todellakin! En kai mä nyt muuten olisi tälläisessä tilanteessa ja kohta ehkä vieläkin pahemmassa.

• Anonyymi

Luin väärin. Mussa on masokistin vikaa eikä sadistin kun kaipaan niin paljon

• Anonyymi

Millä tavalla pahemmassa??!

• Anonyymi

Ei. Miksi niin ajattelet?
      Tällä hetkellä olen aivan pihalla, että onko tarkoitus puhua vai ei. Lisäksi olen ihan liian herkillä eli suomeksi vaikea olla.

• Anonyymi

Jos olet oman aikuisen lapseni ikäinen niin tosiasia on se, että meidän ei ole tarkoitus puhua mistään muusta, kuin siitä että sinun pitää jättää minut rauhaan! Sydämeni on varattu tummatukkaiselle miehelle. Enkä voi auttaa sinua mitenkään! Olen ollut totaalisen väsynyt koko projektiin jo kuuden vuoden ajan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olet oman aikuisen lapseni ikäinen niin tosiasia on se, että meidän ei ole tarkoitus puhua mistään muusta, kuin siitä että sinun pitää jättää minut rauhaan! Sydämeni on varattu tummatukkaiselle miehelle. Enkä voi auttaa sinua mitenkään! Olen ollut totaalisen väsynyt koko projektiin jo kuuden vuoden ajan!

No niin ja taas mennään.
        En voi ajatella, että menettäisin sinut tummatukkaiselle miehelle. Ota minut sateenkaarivärjätyillä hiuksilla varustettu tyyris tyllerön näköinen mies omaksesi. Voidaan aloittaa yhdessä projekti 😍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No niin ja taas mennään.
        En voi ajatella, että menettäisin sinut tummatukkaiselle miehelle. Ota minut sateenkaarivärjätyillä hiuksilla varustettu tyyris tyllerön näköinen mies omaksesi. Voidaan aloittaa yhdessä projekti 😍

Okei. Miten?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei. Miten?

Sinun pitää ottaa yhteys galaxiin nimeltä gf256 (saa lausua vain kuiskaamalla) ota yhteys vasemmalla kengälläsi, samalla kun seisot käsilläsi.
        Tarvitsetko lisäohjeita?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voisitko palstasetä täsmentää näille järjen jättiläisille, että minkä ikäinen on ”sinun lapsen ikäinen”

• Anonyymi

En ole. En koskaan pyytänyt tällaista huomiota.

• Anonyymi

Minkä pedon sinä minussa oikein herätitkään, senkin! Mutta nyt änkeän palstaharhani kainaloon ja nukun siinä levollisesti, sillä huomenna... 10,5 😉 😘

• Anonyymi

Ennemminkin nudistin. Kuulemma.

• Anonyymi

Mulle on useampi mies todennut että fantasioivat jostain alistamis- tai ruoska ja korsetti jutuista mun kanssa. En kyllä tajua kun en ole mielestäni sellainen yhtään.

• Anonyymi

Itse olet kylmä ja kova, ja hyväksikäyttäjä, joka pystyy pettämään naistaan.

• Anonyymi

Niin olen sen arvellut olevankin! Jo vuosia sitten!

• Anonyymi

En oikeasti halua että ketään muuta sattuu. Siksi minä olen se joka joutuu kestämään kaiken sen kivun ja pskan. Etkö jo ymmärrä.

• Anonyymi

Miten voisin ymmärtää, kun et ole kertonut mistään mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta.

Ja voi samantien unohtaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kertonut missä miten. Ihmiselle jota ei ees kiinnosta olenkl elossa. Ei sellaista kerrota toiselle tuosta noin vaan ettei toinenkin joudu kärsimään. Se hyväksytään.

• Anonyymi
        UUSI

Onpa palstasetä kiva pikku simulaatio siitä kuinka naisten tulisi ns uhrautua muiden eteen. Ikävä kyllä ei ns vastaa enää tätä päivää. Sivusta T naiselta

• Anonyymi

ei

• Anonyymi

Paljon?

• Anonyymi

Oon mä ihan pikkusen dom🫣🤫

• Anonyymi

Ohi. En voi ymmärtää miehiä, jotka kykenevät vahingoittamaan ja pahoinpitelemään naisen kehoa ja mieltä vakavasti. Tai pelkästään ottavat. Vaativat suu sek si ä ym mutta itselleen ei tulisi mieleenkään tarjota tai kysyä mistä nainen pitää.

• Anonyymi

Olen täysin samaa mieltä!

• Anonyymi
        UUSI

Saitko palastasetä jonkun enforfiiniryöpyn tästä piiloaggressiivisesta räpellyksestäsi? Oikoluvun taito on rakettitiedettä kun mieli on matala ja tahto on paha

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Saitko palastasetä jonkun enforfiiniryöpyn tästä piiloaggressiivisesta räpellyksestäsi? Oikoluvun taito on rakettitiedettä kun mieli on matala ja tahto on paha

So thus trash you are

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

So thus trash you are

Oli lisäys, kyllä tampio

• Anonyymi

Niin ja en ole lyönyt ketään elämäni aikana. Veljen käsittelystä yrittänyt päästä irti iskemällä takaisin mutta en lapsuuden jälkeen. En myöskään yritä vaikuttaa muihin manipuloivasti. Saada heidät tekemään jotain mitä eivät halua. Toki voin kysyä mukaan leffaan, baariin, lenkille... Mutta ei yhtään haittaa saada kielteinen vastaus. Yksinkin voi käydä.

• Anonyymi

Ei enää. Olisi jos sinua kaipaisin

• Anonyymi

Onko sille naiselle jolla kimppakiva fantasioita ja jotain cuckold skenaarioita

• Anonyymi

Joo aika erikoista

• Anonyymi

Ei varmaa kun sanottiin vähän

• Anonyymi

Toivottavasti ei. Olen sub.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joo aika erikoista

Sinä tässä yrität myötäillä sujuvasti kun palstasetä markkinoi sitä hubbabubbaketjuaan jossa se esiintyy naisille lukijoilla onanoiden. Onko ruma sana?

• Anonyymi

Helle hollis.

Tajuuks?
      Tääl on helle ja ollaan holleil.
      (ei kertaakaan sanottu irl)

• Anonyymi

Suus kiinni tai tulee piiskaa
      - ihan vaan sivusta totean

• Anonyymi

En pistä

• Anonyymi

Voimme tietenkin teeskennellä olevamme normaaleja. Mutta olet silti sairas, tarvitseva masokisti, joka käyttää minua muiden huumeidensa korvikkeena, ja minä se pisteliäs sadisti jolle myös elämän äärimmäinen näyttää houkutukselta. Sen voi toki tajuta jo pienistä asioista, jotka tarpeeksi tärkeitä huomatakseen ja muistaakseen jälkeenpäin, monien mitättömien samantapaisten asioiden joukossa, jotka eivät sitä olleet. Jotkut niin vähäpätöisiä, että vain riemuitsevia, iloisia silmänräpäyksiä tai tylyjä, loukkaavia eleitä. Juuri oikeanlaista huomaavaisuutta joka sopii kuvioon. Olen valmis olemaan hirviösi.

• Anonyymi
        UUSI

Kertoisitko naisia elämästä vieraantuneille esittävä setä kaiken mitä tiedät huume ja ala_maailmasta. Tukareille uutta tietoa ym jännittävää. T naiselta

• Anonyymi

Sä taisit mies olla ihan itse se sadisti!
      Mä vain pelasin sen sulle
      Dominoiva nainen.

• Anonyymi

Vuoroin vieraissa

• Anonyymi
        UUSI

Onpas taas palstasetä ”valtauttava” eli emansipatorinen monologi lukutoukille

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onpas taas palstasetä ”valtauttava” eli emansipatorinen monologi lukutoukille

Humanistisia tieteitä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Humanistisia tieteitä

Työtöntä humanistia turhautuneempaa ei olekaan ja niitä on paljon

• Anonyymi

Onks taas anagrammei? "S illasta vek, saisit naida." Vai: "Isit salas vakaiden lista." "Vakaiden lista sai t Lassi". "Kiva dane alisti salissa."

• Anonyymi

Heti rupesi naurattaan tään aloituksen lukiessa.Sanoppas olisiko se merkki jostain?

• Anonyymi
      UUSI

Tapani kiusaa netissä.Sukuvika heillä.

• Anonyymi
        UUSI

Tiedossa ollut jo vuosia

• Anonyymi
        UUSI

Kuka oli pässien kanssa siitetty?

• Anonyymi
      UUSI

Kysymys on tuollaisenaan aivan liian horisontaalinen vastattavaksi. T naiselta

• Anonyymi
        UUSI

Mitä tarkoittaa horisontaalinen T. Elämänkoululainen

• Anonyymi
        UUSI

Minulla on mansetti, eiku mandaatti ehkä jopa momentti, eikun

• Anonyymi
      UUSI

Mukaudun tilanteeseen, noin pääpiirteissään voisi kuitenkin sanoa että pahaa vain pahoille.

• Anonyymi
        UUSI

Hah hah hahah

• Anonyymi
      UUSI

Ei, muutetaan pois nyt on kun otettu taas turpaan niiden naisten vuoksi ja ollaan hiljaa rukoillaan että joku vuosi loppuu. eikä jälleen mitään hyvää eikä mitään hyvää sanottavaa ja toivotaan ettei tarvii ikinä nähdä niitä ämmiä ja niiden pentuja.

• Anonyymi
      UUSI

mutta toivotaan että elämä vie heille kaikille joille meitä hajattiin ja uhrattiin, pahaa, väkivaltaa, petollisuutta ja kaikkea inhottavaa. ei mitään hyvää sanottavaa kenestäkään. tai mitään hyvää näistä vuosista kaikkea hakanneet mikään ei heiltä tullut, eikä heiltä mitään hyvää ole tullut, eikä he ole kärsineet kaikki paska laitettu tänne. hyi vittu.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      42
      3394
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      1984
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      30
      1729
    4. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      16
      1527
    5. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1508
    6. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      9
      1391
    7. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1377
    8. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      14
      1227
    9. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      78
      1125
    10. Jo Alkanutta Viikkoa Ja Maanantai Päivää

Hyvää huomenta naiselle ❤🤗😘 Toivoo mies
      Ikävä
      22
      1102
    Aihe