Ottaa jo mielenterveyden päälle tämä helle

Anonyymi-ap

En jaksa enää.....

44

346

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Samoin…ärsyttävää☹️

• Anonyymi

Heikoille on.

• Anonyymi

Niinpä. Mitään ei jaksa tehdä eikä ulos halua edes mennä.

• Anonyymi

Kohta on joulu ja pakkasta.

• Anonyymi

5 päivää hellettä ja jengi on hajalla?

Mutta 5 kuukautta pimeyttä, kylmää, loskaa ja räntää menee ihan heittämällä?

Suomalainen on kyllä säänsä ansainnut....

• Anonyymi

Rakastan talvea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakastan talvea.

70 cm lunta, 5- 10 pakkasta ja aurinkoa on talvi parhaimmillaan.

• Anonyymi

Talvi on miellyttävämpi kuin kesä. Kylmä on helpompi kestää kuin helle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Talvi on miellyttävämpi kuin kesä. Kylmä on helpompi kestää kuin helle.

Talvella voi lisätä vaatetta,kesällä et nahkaa voi riisua.

• Anonyymi

Vähennä vaatteita ja nauti auringosta. Kelit on nyt hyvät. Hellettä, harvinaista herkkua.

• Anonyymi

Alusvaatteisillaan kotona, sälekahtimet kiinni ja tuuletin päällä koko ajan. Ei auta vaatteiden vähentämiset eikä todellakaan ole auringosta nauttimiselle sijaa. Ihan tuskaa tämä on.

• Anonyymi

Luokkakokous varmaan auttaisi.

• Anonyymi

Öö...?

• Anonyymi

Ystäväni on kanssa ihan loppu, juurikin henkisesti. Olen kehottanut vaan lepäilemään ja välillä käymään viileässä suihkussa.

Oikea tapa viilentää kehoa on kuitenkin lämmin suihku, koska silloin keho alkaa itse jäähdyttää itseään ja kuuman suihkun jälkeen lämminkin ilma tuntuu vähän viileämmältä, ainakin hetken. Mutta kukapa ei mieluummin ottaisi viileää suihkua. Tai vuorotellen.

Tsemppiä. Kohtahan se kuulemma viilenee.

• Anonyymi

Just olin tulossa tuohon lämpimään, kun mainitsit viileät suihkut. Kyllä itse suljen lopuksi hikirauhaset viileällä, etten ala haista. Henkisesti kun olen loppu, on silti hyvä käydä ulkona. Vaikka illalla tai yöllä, jos on liika kuuma päivällä. Ihmisen täytyy pysyä pienessä liikkeessä, jotta säilyy toimintakyky. Silloin tietysti kun on tosi väsynyt, voi pitää yhden huilipäivän välillä.

• Anonyymi kirjoitti:

Just olin tulossa tuohon lämpimään, kun mainitsit viileät suihkut. Kyllä itse suljen lopuksi hikirauhaset viileällä, etten ala haista. Henkisesti kun olen loppu, on silti hyvä käydä ulkona. Vaikka illalla tai yöllä, jos on liika kuuma päivällä. Ihmisen täytyy pysyä pienessä liikkeessä, jotta säilyy toimintakyky. Silloin tietysti kun on tosi väsynyt, voi pitää yhden huilipäivän välillä.

Mutta ihminen on tehty tälläsiin olosuhteisiin. Siks meillä on tehokas hikoilu että jäähdytään. Jos oltas tälläsiin pohjoisiin olosuhteisiin tarkoitettu, niin meillä ois paksu turkki.

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Mutta ihminen on tehty tälläsiin olosuhteisiin. Siks meillä on tehokas hikoilu että jäähdytään. Jos oltas tälläsiin pohjoisiin olosuhteisiin tarkoitettu, niin meillä ois paksu turkki.

Ahaa, minut on tehty kestämään max 20-25 astetta. Olen valkoihoinen.

• Anonyymi

Kannattaa hakea diagnoosi ja sairaslomaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tykkään itse ihan treenailla kesällä sisätiloissa, liikkuminen sujuu lämpimin lihaksin. Pikku vinkkinä myös se, että monilla kuntosalilla on tosi voimakkaat ilmastoinnit ja ihanan viileää kesällä ja jotkut on auki 24/7. Voisi auttaa sinuakin henkisesti👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tykkään itse ihan treenailla kesällä sisätiloissa, liikkuminen sujuu lämpimin lihaksin. Pikku vinkkinä myös se, että monilla kuntosalilla on tosi voimakkaat ilmastoinnit ja ihanan viileää kesällä ja jotkut on auki 24/7. Voisi auttaa sinuakin henkisesti👍

Muuten hyvä, mutta siellä on muita ihmisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä kotona voi jumpata.Töissäkin missä istutaan paljon voisi olla se pakollinen pikku jumppatauko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muuten hyvä, mutta siellä on muita ihmisiä.

En ole huomannut salilla mitään häiritsevää vaikka olen skitsofreenikko. Ihmiset keskittyy lähinnä itseensä. Kun pukeutuu siististi, ei kyttää naisia/miehiä seksuaalisesti eikä haise niin saa olla rauhassa. Pukuhuoneessa lesbot on kytänneet ja siksi käytän aulan lokerikkoja enkä käy suihkussa salilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä kotona voi jumpata.Töissäkin missä istutaan paljon voisi olla se pakollinen pikku jumppatauko.

Juu totta kai voi, mutta tuossa neuvottiin sinne salille, kun hyvä ilmastointi ja viileää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hiki puhtaalla iholla ei haise. Ellei ruokavaliosi ole ihan tolkuton, tyyliin pelkkää valkosipulia.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hiki puhtaalla iholla ei haise. Ellei ruokavaliosi ole ihan tolkuton, tyyliin pelkkää valkosipulia.

Vaikka ei haise, en tykkää hikoilla.

• Anonyymi
        UUSI
        JeroP kirjoitti:

Ihminen tehty näihin olosuhteisiin,niin varmaan Afrikassa mutta ei täällä Suomen sijalla. On nämä helteet niissä lukemissa olleet että helvetiltä tuntuu. Todella uuvuttavaa,inhoan yli kaiken näitä ilmoja.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka ei haise, en tykkää hikoilla.

Ymmärrän tuon, en minäkään.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Tänään tarkoitit varmaan.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

https://youtu.be/uS6aT2z3gyA?si=z8IvrMSRYyz266SD 🫂

Ultra brata on tullut kuunneltua

• Anonyymi
    • Anonyymi

Eu ota päästä ottaa pumpusta!🫀

• Anonyymi

Tsädäm.

• Ens viikolla pitäis pikkasen helpottaa. Kuumin ilmamassa poistuu ja paluu normaaleihin lämpötiloihin. Vielä pitäis tää viikko jaksaa. Kotona on tosi kuuma ja kostea ilma, 71% kosteus. Ei ole ilmalämpöpumppua tai muutakaan ilmastointia. On vain ilmanvaihtokone, mutta se ei viilennä ilmaa.

• Anonyymi
        UUSI

Palstasedän ihanat uudet kesänikit🥰

• Anonyymi

Nythän on ainoa hetki vuodesta kun on hyvä sää. Mitä vingutte muutamasta viikosta hyvää keliä?

• Anonyymi
        UUSI

Miten niin ainoa hetki vuodessa kun on hyvä sää,oliko vitsi.Kesä menettelee ilman tukalia helteitä, syksy ruska-aikana on kaunista ja jos on aamulla kirpeä ilma mikä sen parempi aika mennä lenkille.Talvi on liikenteessä välillä vaarallista aikaa,mustan jään ja liukkauden takia.Muuten kaunista lumista maisemaa saa ihailla ,ainakin lapissa ja muuallakin Suomea. Kesällä porukat käy uimassa, syksyllä sienessä,marjassa.Talvella on omat liikunnalliset harrastukset. Tämä helleaika on täysin paskaa.

• Anonyymi
      UUSI

Eikös se ole nyky-trendi, että KAIKKI ottaa mielenterveyden päälle ja ahistaa?

Niin käytetty kortti, että ei vaan jaksa kiinnostaa.

• Anonyymi
        UUSI

hyppää junan lle

• UUSI

On se. Just kun kerrankin on hyvä sää, niin sitten ruvetaan valittaan. Ja nää hyvät säät tosiaan on vaan nää kaks viikkoo, sitten alkaa taas sateet. Ja niitä sateita on kyllä tällekin kesää riittänyt. Mutta sehän se on, kun toisille halutaan vaan kaikkea ikävää. Ja sekin vielä, että näiden helteiden myötä etelä Euroopassakin on pysynyt lämpötilat sopivalla tasolla. Eli ilmasto toimii niin kuin pitääkin.

• Anonyymi
      UUSI

Jumala o' on satua ja kuolema on totta

• Anonyymi
      UUSI

kantsii natiskella kusiseen loppuun asti

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      43
      3603
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      2244
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      32
      1875
    4. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      17
      1629
    5. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      16
      1586
    6. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1558
    7. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1417
    8. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      82
      1297
    9. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      14
      1277
    10. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      88
      1222
    Aihe