On ollut vaikea päivä

Anonyymi-ap

Itkettää.........

23

311

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Todella vaikea...

• Anonyymi

Elämänkoulu on joskus raaka😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elämänkoulu on joskus raaka😉

Totta. Taisit jäädä muutaman kerran luokalle.😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole jäänyt luokalle valitettavasti kertaakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä harmittaa?

• Anonyymi

Tule itkemään mun olkapäätä vasten. Itkeminen puhdistaa elimistön.

• Anonyymi

Jotain kamalaa tapahtunut?

• Anonyymi

Helle.

• Anonyymi

Mitä on tapahtunut? Haluatko kertoa? Lähetän halauksen.

• Anonyymi

Kuumuus

• Anonyymi

Mä kans vähän tirautellut tänään, mutta nyt ollaan jo nauruhepulin puolella.

• Anonyymi

Itke vaan, se auttaa kaikkeen.

• Anonyymi

Muullakin paha olo. Jos hän aistii tuntemukseni niin sitten OK, kunhan tietäisi. Jotenkin tuntuu että olen yrittänyt tähän hetkeen tarpeeksi. Olen luullut ja ajattelen edelleen että aidot hyvät tunteet on tärkeintä mitä meillä on täällä.

• Anonyymi

Kun pakottamalla ei voi saada ketä tahansa välittämään sinusta ja pahasta olostasi. Ehkä sinä olet aiheuttanut juuri sille toiselle ihmiselle pahaa oloa, jos olet vaikka yrtittänyt saada huomiota häneltä pidemmän aikaa ja hän ei koe haluavansa auttaa juuri sinua. Olette ehkä molemmat voineet kauan huonosti, mutta eri syistä johtuen! Liika on liikaa, onpa kyse mistä tahansa ja jokaisella on oikeus itse valita ne ihmiset elämäänsä kenen kanssa hän halua aikaansa viettää, Sille sinä et voi mitään!

• Anonyymi

todella hieno joku piunainwen piwni auro jollain ryröolä ... Suxuki neli vretoinrn, hierno pireni.

• Anonyymi

Samat fiilikset täällä 😔

• Anonyymi

Minua ei ole itkettänyt vaan päinvastoin, odotan sitä aikaa kun pääsen tutustumaan tummatukkaiseen ihastukseeni! Pidän paljon vain tummatukkaisista lyhyistä miehistä!

• Anonyymi kirjoitti:

Minua ei ole itkettänyt vaan päinvastoin, odotan sitä aikaa kun pääsen tutustumaan tummatukkaiseen ihastukseeni! Pidän paljon vain tummatukkaisista lyhyistä miehistä!

Juu sulla on kun j karjalaisen punatukkainen, mutta sulla tummatukkainen.

• JeroP kirjoitti:

Juu sulla on kun j karjalaisen punatukkainen, mutta sulla tummatukkainen.

Sorry ei karjalainen vaan tsunami Sirkesalo

• Kaikkihan me joskus itketään. Mutta surullista kun tää aloittaja on itkenyt jo kuukausia ja joka päivä tulee itkualoitus. Tosi surullista, nää jotenkin käy kun sydämeen nää itkualotukset, tää itku mikä ei koskaan lopu, enkä pysty siihen mitenkään auttaa.

• Anonyymi

En pysty asettumaan hänen asemaansa ja kyllä se itku joskus loppuu. Voin itse kauan huonosti, mutta nyt voin paremmin, koska olen ihastunut ihanaan mieheen!

• Anonyymi kirjoitti:

En pysty asettumaan hänen asemaansa ja kyllä se itku joskus loppuu. Voin itse kauan huonosti, mutta nyt voin paremmin, koska olen ihastunut ihanaan mieheen!

Se on hieno juttu. Enemmän kaipas tälläsiä selviytymistarinoita tänne. Mutta niinhän se on suruja on helpompi jakaa ja hyvähän nekin on päästää ulos.

• Anonyymi

Höh, tsemppiä sinne ja lämmin halaus 🤗💛

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      43
      3603
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      2244
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      32
      1875
    4. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      17
      1629
    5. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      16
      1586
    6. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1558
    7. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1417
    8. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      82
      1297
    9. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      14
      1277
    10. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      88
      1222
    Aihe