1. elokuuta lukien nikotiinipusseja ei saa enää tilata ulkomailta. Vastaavasti nikotiinipussien matkustajatuonti rajoitetaan yhteen kiloon 1. helmikuuta 2026 alkaen.
Elokuun alusta tupakkatuotteiden matkustajamaahantuontiin tulee rajoituksena rajaus, että tupakkatuotteita, nikotiininestettä ja poltettavaksi tarkoitettuja kasviperäisiä tuotteita saa tuoda mukanaan ulkomailta vain omaa henkilökohtaista käyttöä varten.
Nikotiinipussien tilauksiin rajoituksia
Anonyymi-ap
2
78
Vastaukset
- Anonyymi
Tulli kertoo rajoitusten johtuvan tupakkalakiin tehdystä lisäyksestä. Lakiin lisättiin savuttoman nikotiinituotteen määritelmä, joka kattaa nikotiinipussit ja niitä läheisesti muistuttavat tuotteet.
Savuttomalla nikotiinituotteella tarkoitetaan tupakkalaissa tupakan vastiketta, joka vastaa käyttötarkoitukseltaan purutupakkaa, nenänuuskaa tai suussa käytettäväksi tarkoitettua tupakkaa, ja joka sisältää nikotiinia. - Anonyymi
Saahan niitä kaupasta mikä ongelma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1205850
- 574306
- 532665
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282478Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161855- 151514
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331362Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗241301- 261147
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431101