Mieheni kaveri vihitään 20.8.2025
Mieheni järjestää polttarit sulhaselle 18.8.2025
Ollaan oltu aina välillä 1N&2M kimppaa.
Nyt mieheni ehdotti että sulhanen saisi käyttää kortsunsa kanssani.
Vielä enemmän hämmästyin kun hän haluaisi että olisin koko polttari porukan kimppanainen.
Olisin kaikkien viiden miehen kanssa ja sulhasen olisi häihin asti meillä.
Morsiain ei ole ainakaan vielä kovin tuttu meille että sen suhteen ei olisi tunne vaivoja.
Loput 3 vierasta ovat perhetuttuja ja tunnemme heidän puolisonsa melko hyvin.
Oli pakko avautua kun olen vähän kauhuissani.
Järjestän Polttarin kaverille
10
741
Vastaukset
- Anonyymi
Mukaan vain jos miehesi sitä haluaa. Laita huivi silmille ettet tiedä kuka sua milloinkin panee. Mitä serkumpi, sen herkumpi ja mitä tutumpi, sen kiihottavampi.
- Anonyymi
Anna nussia vaan kaikkien. Heittäydy kiiman valtaan vaan rohkeesti
- Anonyymi
Tykkäiskö sulhanen persettä antavasta mieshenkilöstä?
Vai mitä haette seksisivulta? - Anonyymi
Sulhaselle olen luvannut antaa mutta muut 3 on vielä harkinnassa.
Miehenì kyllä houkuttelee että antaisin kaikille jotka tulee meille yöksi.
Vähän houkuttelee kokeilla ystävättärien miehiä, niin kuin mieheni sanoo miehet menee vieraisiin naisiin jos minä en anna heille. - Anonyymi
Kuulostaa hyvältä ja ei muuta kuin toteuttamaan. Olen varma että polttarisankari on onnellinen ja nautti sinusta ja seksistä kanssasi. Toivottavasti myös sinä itse. Ja onhan teillä porukassa sitten muitakin joiden kanssa saa nauttia. On hyvä ettet tunne morsianta sen paremmin. Voisi olla hieman hämmentävää katsoa häntä silmiin kun samalla ajattelee niitä nautintoja joita sulho sinulle tarjosi.
- Anonyymi
Sulhanen on aiemmin yrittänyt iskeä minua ja tätä ei mieheni tiedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana hotwife, ehkä voisitte saada sulhasparista harrasteseuraa tulevaisuudessa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina vain parempi
- Anonyymi
nauti vaan
- Anonyymi
Aion nauttia ja sulhaselle annan aina kun haluaa ja toiset saa jos sulhanen haluaa minun antavan muillekin.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1446232Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1933864- 312741
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4782740- 2012365
- 1852033
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1341495- 581314
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.371294Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?891064