Jotta pääsisit yli?
Ootko tavannut muita?
43
516
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Olen tavannut kesälomalla paljonkin muita ihmisiä. Hyviä henkisiä keskusteluita maailmanpoliittisista asioista eri kansallisuuksien kesken. Aloittaja tarkoittanee yli pääsemiseksi muuta.
- AnonyymiUUSI
Tarkoittanee palstan aihetta.
- AnonyymiUUSI
Kuulostaa mahtavalta
Ap - AnonyymiUUSI
Vähän sama. Olen tavannut uusia raikkaita ihmisiä joiden kanssa hassutellut ja syviäkin keskustellut.
- AnonyymiUUSI
Olen, se on tehnyt hyvää🙏🏻
Järjetöntä haikailla varatun perään…- AnonyymiUUSI
Toivotaan palstasetä, että edes yksi terrieri agitoituu tästä
- AnonyymiUUSI
En tietenkään.
Sydämeeni mahtuu vain yksi Mies kerrallaan.- AnonyymiUUSI
Samoin.
- AnonyymiUUSI
Ei kiinnosta muut miehet, joten en.
- AnonyymiUUSI
En tapaile ketään syyllä päästä yli .... E
- AnonyymiUUSI
Cry babe
- AnonyymiUUSI
En halua päästä tästä yli.
- AnonyymiUUSI
Tapaan, miehiä ja naisia. Kavereina.
- AnonyymiUUSI
Sama juttu. Toisten ihmisten, tuttujen ja kavereiden tapaaminen vähän helpottaa oloa. Kun ei häntäkään näy.
n.
- AnonyymiUUSI
Huoh 🙄
- AnonyymiUUSI
Onneksi ei ole tarvetta päästä minkään muun yli kuin sillan jotta matka jatkuu perille asti🙏😁
- AnonyymiUUSI
Kauppaan länsipuolelle eli tois puol jokke? 🤔
- AnonyymiUUSI
Rakkais on tunne, ei mieliala. Eikä se vaihdu mielialan mukaan, vaan on pysyvää. Jos vaihtuu, on syytä katsoa omiin lapsuuden kiintymyssuhteisiin ja traumoihin.
Minä pysyn kuin kallio. Kipuile vain. Annan sulle luotettavan alustan sille. Toki minullakin on rajani, mutta olen opoinut mitä rakkaus on. Se on hyviä asioita itselle ja toiselle, kunnioitusta ja arvostusta, ei halua satuttaa.
Silti minäkin teen virheitä ja haluan palautetta.
Pysyn sun vierellä, kunnes et enää halua.
☕️🩷 miehelle.- AnonyymiUUSI
Kaunis on kirjoitus.👱♂️
- AnonyymiUUSI
Mikä saa aikuisen miehen kirjoittelemaan julkipalstalla itselleen tällaista skeidaa? Huono äitisuhde takana? Hehe
- AnonyymiUUSI
Sillon kun miehen mieli ailahtelee eikä sitoutumisesta ole pienintäkään toivoa toisen puolelta. Vain yhdessä oloa voi mieli itselläkin vaihdella.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikä saa aikuisen miehen kirjoittelemaan julkipalstalla itselleen tällaista skeidaa? Huono äitisuhde takana? Hehe
Kosahtiko?
Kirjoituksen naiselta.
- AnonyymiUUSI
Huonossa suhteessa on se hyvä puoli, että kun se on ohi, ei tarvitse mitään laastaria eikä toipumisaikaa. Ei tule jälkipyykkiä eikä jää ikävä mitään.
- AnonyymiUUSI
En mene yli. Jään hänen kohdalleen, sopivaan kohtaan.
- AnonyymiUUSI
Ihana.
- AnonyymiUUSI
Olen rakastunut, eikä meidän tarinalle ole vielä laitettu pistettä kun ei se ole vielä päässyt alkuunkaan, joten en ole kiinnostunut tapailemaan muita miehiä. Vain yksi on sydämessä ja tämä juttu katsotaan loppuun saakka.
- AnonyymiUUSI
En romanttisessa mielessä. Tuo mies tuost on sielussa kiinni. ✨
- AnonyymiUUSI
Pääsisin yli mistä?
- AnonyymiUUSI
On hienoa, ettet häpeile kysyä tyhmiä!
Kirjoitat ikäväpalstalla, joten ikävästä jotain ihmistä kohtaan.
Aloitus viitannee nimenomaan romanttiseen ikävää, koska tapailemisesta kysytään.
- AnonyymiUUSI
Joo olen monet kerrat. Hän on itse tehnyt selväksi ettei halua sitoutua joten olen pyrkinyt hyväksymään sen ja yrittänyt jatkaa eteenpäin. Tunteet eivät ole lasntuneet. Ikävä on kova. Kaipaan hänen lähelleen joka päivä. Aina kun näemme, järki poistuu päästäni ja en kykene mihinkään kenenkään muun kanssa. Hänellä on muita ja se satuttaa minua mutta en halua kertoa sitä hänelle. Minkäs minä asialle voin.
- AnonyymiUUSI
Hevosia ei ole.
- AnonyymiUUSI
Ylität silti esteet?
- AnonyymiUUSI
Ihan liian vähän. Ongelmana on se, että kun on ihastunut pahasti, niin muut naiset eivät kauheasti kiinnosta.
- AnonyymiUUSI
No ainakaan sä et ole mun kaivattuni 🤣 (sivusta)
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No ainakaan sä et ole mun kaivattuni 🤣 (sivusta)
Positiivisen kautta 👍😂
- AnonyymiUUSI
Aika riskialtista.....
- AnonyymiUUSI
En ole. Odotan vaan vieläkin.
- AnonyymiUUSI
Kerro ny🙇
- AnonyymiUUSI
Kysy suoraan. Mitään infoa ei enää tuu ilmaiseksi.
- AnonyymiUUSI
Voihan sitä yrittää, mutta hän tietää ja minä tiedän että ei se miltään enää tunnu jonkun toisen kanssa.. Sori rakas for breaking the news 😘
- AnonyymiUUSI
Eipä tarvi olen oppinu jo kauan si pääseen yli helpon yksinkertaisesti ekalla kerralla meni puol vuotta et sain asian käsiteltyä siitä oppineena ei tarvi tuhlata sekunttiakaan eron jälkeen siihen etteikö asia olis käsitelty loppuun
- AnonyymiUUSI
AP? Olen tavannut useammankin mutta en sinun kaltaistasi. Olet kaikkein ♥️
- AnonyymiUUSI
Koitin yhden kanssa mutta en pystynyt. Tuntui väärältä koska rakastan vain sinua rakas P-PK! ❤️
Marikasi aina
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä423394- 361984
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301729- 161527
- 231508
- 91391
- 241377
- 141227
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781125- 221102