Älkää antako painonne nousta. Naisella ylipaino ei ole hyvä.💝
Naiset, naiset
112
719
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ne mässää itte ittensä konkurssiin.
- AnonyymiUUSI
Oon ollu nyt 3 päivänä rannalla enkä oon nähnyt ainuttakaan miestä joka ei ois ollu jotenkin maha pystyssä.
- AnonyymiUUSI
Tämä. Nämä tynnyrivatsaiset miehet huutaa naisille ”Naiset laihduttakaa”! 😂😂 Siis todellakin onko miehet noin saat•nan itserakkaita olentoja.
Eli tyyliin MINÄ voin vaatia sinulta nainen mitä haluan mutta MINUN ei tartte ulkonäölleni tehdä yhtään mitään! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämä. Nämä tynnyrivatsaiset miehet huutaa naisille ”Naiset laihduttakaa”! 😂😂 Siis todellakin onko miehet noin saat•nan itserakkaita olentoja.
Eli tyyliin MINÄ voin vaatia sinulta nainen mitä haluan mutta MINUN ei tartte ulkonäölleni tehdä yhtään mitään!Riittää kun naiselta vaatii ehdotonta rehellisyyttä ei pääse rimanyli enään vaikka olis lattia tasossa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Riittää kun naiselta vaatii ehdotonta rehellisyyttä ei pääse rimanyli enään vaikka olis lattia tasossa
Saahan sitä vaatia. Todella harvan miehen ego kuitenkaan kestäisi naisen ehdotonta rehellisyyttä. 🤣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Saahan sitä vaatia. Todella harvan miehen ego kuitenkaan kestäisi naisen ehdotonta rehellisyyttä. 🤣
Niinpä 😀. Jokainen rehellinen ihminen tietää ja myöntää sen, että ehdoton rehellisyys on helvetin huono idea.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Rehellinen nainen on erittäin yksinäinen nainen. Ei ole miestä, ei edes kavereita, ei varsinkaan naisia kavereina, vain vihollisina.
- AnonyymiUUSI
Kesän jälkeen näkyy paljon kaljamahaisia miehiä, joilla housujenvyötärö roikkuu mahan alla.
- AnonyymiUUSI
Ja "naisia", joitten rusketusraidat näkyy monitoreissa asti.
- AnonyymiUUSI
Sillä saa pidettyä kaikki p. ynnä muut hinkuvingut sopivan kaukana 👍🏻🥳
Miehiksi niitä olijoita ei voi sanoa 🤮 - AnonyymiUUSI
Miehille sama ohje.
- AnonyymiUUSI
Sillä saa pidettyä sekopäät etäällä.
- AnonyymiUUSI
Joo ja pinnalliset tyhjäpäät, joiden elämän koko sisältö on ulkonäön kyttääminen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo ja pinnalliset tyhjäpäät, joiden elämän koko sisältö on ulkonäön kyttääminen.
Ja toisten naisten ulkonäöstähän se sitte sulla lähti. Lapasesta ja todella pahasti nimittäin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä erityisen älykästä ja tavoiteltavaa ylipainoisen päässä ja kehossa on?
Sehän kertoo lähinnä piittaamattomuudesta omaa itseä, terveyttään ja kehoaan kohtaan sekä heikosta itsetunnosta, mikä tuli vahvistettua haukkumalla normaalivartaloisia "pinnallisiksi".
Sinitukkainen läski ei ole todellakaan yhteiskunnassa halutuinta massaa, halusit tai et..... - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä erityisen älykästä ja tavoiteltavaa ylipainoisen päässä ja kehossa on?
Sehän kertoo lähinnä piittaamattomuudesta omaa itseä, terveyttään ja kehoaan kohtaan sekä heikosta itsetunnosta, mikä tuli vahvistettua haukkumalla normaalivartaloisia "pinnallisiksi".
Sinitukkainen läski ei ole todellakaan yhteiskunnassa halutuinta massaa, halusit tai et.....Sivusta ... Mitä älykästä ja tavoiteltavaa sitten on muiden painosta vinkuvassa henkilössä? Keskity ihan vain omaan painoosi, jos asia sinua niin kiinnostaa. Sinulla ei ole mitään tarvetta kiinnostua naisista, jotka eivät sinun silmääsi miellytä. Annat heidän vain olla rauhassa mitä sitten ovatkaan.
- AnonyymiUUSI
Suurempi osuus miehistä kuin naisista on ylipainoisia, joten kannattaa ennemmin osoittaa kritiikki miesten suuntaan. 👍
- AnonyymiUUSI
Miehilläkö se ei haittaa 😅 eihän ylipaino ole yhtään kellään hyvä jos terveyttä mietitään ja samaa voi sanoa alipainosta, mutta jos pelkän ulkonäön puolesta täällä mesoat, niin mitäpä kenenkään kilot sinulle kuuluu. Hakeudu sellaisten ihmisten seuraan, jotka miellyttävät silmää ja anna muiden olla omia itsejään 😊 ja huom. Kaikki miehet ei todellakaan ihannoi hoikkuutta, luten esim minun oma ihana mieheni, jonka ex on todella hoikka ja minä taas lievästi ylipainoinen ja kurvikas...hän sanoi, että tykkää paljon enemmän minun vartalostani, kun exänsä 😊
- AnonyymiUUSI
No otetaampa esimerkki jos olis sanonu tykkäävänsä eksänsä vartalosta enemmän kun sinun ni luultavasti olis vähintään pillun saanti kotona loppunu ja huonoimmala tuurilla lähteny henki riippuu kuinka mustasukkainen hänestä olet ja nu on niitä hetkiä kun lopputuloksena jopa ei edes ole olemassa oikeaa vastausta siksi mä olisin kysyny ihan pokkana takas et onko sulla noin huonoitaetuntoitsestäsi että pitää moisia miettiä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No otetaampa esimerkki jos olis sanonu tykkäävänsä eksänsä vartalosta enemmän kun sinun ni luultavasti olis vähintään pillun saanti kotona loppunu ja huonoimmala tuurilla lähteny henki riippuu kuinka mustasukkainen hänestä olet ja nu on niitä hetkiä kun lopputuloksena jopa ei edes ole olemassa oikeaa vastausta siksi mä olisin kysyny ihan pokkana takas et onko sulla noin huonoitaetuntoitsestäsi että pitää moisia miettiä
Ei nyt aivan noin mustasukkaisella tasolla kuljeta meidän suhteessa ja jälleen kerran lähdet siitä olettamuksesta, että eihän mies voinut olla rehellinen minulle, kun minä olen se ylipainoinen 😅 ja hän sanoi sen muuten ihan itse asiasta kysymättä...totesi, että tykkää paljon enemmän tällaisesta vartalosta, missä on jotain, mistä ottaa kiinni ja olen kyllä huomannut hänen intonsa 😅 kannattaa vain hyväksyä se tosi asia, että makuja on erilaisia ja hyvä niin...eikä kaikkien tarvitse pitää kaikesta!
- AnonyymiUUSI
Joo ja miehilläkö se ei haittaa? 😂
- AnonyymiUUSI
Joo lupaan sen, ihan jo oman terveyteni vuoksi🙏🏻
Ja miehet: pitäkää rinta- ja jalkalihaksenne isointa, muutenkin hyvä massa pitää olla, lisäksi riittävän paksu k*lli ja tarpeeksi pituutta. Miehellä pienuus ei ole hyvä👌 - AnonyymiUUSI
pysyn sinkkuna🤣
- AnonyymiUUSI
Ja sama miehille.
- AnonyymiUUSI
Suu kiinni ja hae lisää sitä aurinkorasvaa, eihän yks purkki mihinkään riitä!
- AnonyymiUUSI
Miehet miehet, ei kannata tupakoida! Tupakointi heikentää erektiota.
- AnonyymiUUSI
Jaa ei ole mulla ainakaan vaikuttanu edes siihen
- AnonyymiUUSI
Yhdelläkään naisten ylipainosta valittavalla miehellä, jolla ei itsellään ole valituksensa vastapainoksi täydellinen lihaksikas ja rasvaton kroppa, ei ole minuun mitään jakoa.
- AnonyymiUUSI
Samaa mieltä. Ei itse asiassa auta vaikka mies olisi joku kreikkalainen jumala vartaloltaan, kun tuollaisia menee möläyttelemään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä. Ei itse asiassa auta vaikka mies olisi joku kreikkalainen jumala vartaloltaan, kun tuollaisia menee möläyttelemään.
No onhan sillä sitten edes jotain perusteita sille vinkumiselleen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No onhan sillä sitten edes jotain perusteita sille vinkumiselleen.
Ai sille, että kukaan ei saa olla lihava?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ai sille, että kukaan ei saa olla lihava?
Esimerkiksi. Ei jokainen voi olla penalin terävin kynä. Kyllä mä voin antaa miehelle anteeksi sen, jos hän nyt vain on vähän tyhmä.
- AnonyymiUUSI
Ylipainoinen, köyhä nainen ei voi valita itselleen rikasta, komeaa ja lihaksikasta miestä.
Muutenkin naisten olisi syytä miehille kriteereitä luetellessaan kysyä itseltään:
"Mitä minulla on tarjota suhteeseen?"
Ylipainoisen naisen pillu ei muuten ole kovin kovaa valuuttaa. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ylipainoinen, köyhä nainen ei voi valita itselleen rikasta, komeaa ja lihaksikasta miestä.
Muutenkin naisten olisi syytä miehille kriteereitä luetellessaan kysyä itseltään:
Ylipainoisen naisen pillu ei muuten ole kovin kovaa valuuttaa.Tuo nyt taas ei liity minuun mitenkään. Muista sinä sen sijaan, että tuo sama pätee myös ylipainoiseen köyhän mieheen. Jos sellainen vielä vinkuu lisäksi naisten painosta, niin jää kokonaan ilman.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ylipainoisen naisen pillu ei muuten ole kovin kovaa valuuttaa."Ylipainoisen naisen pillu ei muuten ole kovin kovaa valuuttaa."
Voin luvata, että ylipainoisen miehen muna on vielä heikompaa valuuttaa. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ylipainoisen naisen pillu ei muuten ole kovin kovaa valuuttaa.Narsistin letkautus 🤣 naisen vain pitäisi miettiä, mitä voi tarjota esim sinun kaltaisellesi k*sipäälle 😅 vaikka itse et tarjoa, kun tyhmän, pinnallisen pääsi, juntin puheilla. En usko, että tunkua on sinunkaan rinnallesi ja sinullahan on vapaus valita haluamasi.
Kovin on lapsekas ajatusmaailmakin...tykkäsit tai et, niin löytyy pareja, joissa nainen on ylipainoinen ja mies rikas, komea ja lihaksikas 😅
Ja taas kerran...halusit tai et, niin kyllä jokaiselle p*llulle ottajansa löytyy, se ei ole sinun käsissäsi 😅 laatumies ei tosin puhu tuolla tavalla... - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ylipainoisen naisen pillu ei muuten ole kovin kovaa valuuttaa.Ja sinäkö sen päätät? 😂
Mites suusi pistät sitten, jos rikas, komea ja lihaksikas mies nyt sattuu vain rakastumaan ylipainoiseen, köyhään naiseen? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Ylipainoisen naisen pillu ei muuten ole kovin kovaa valuuttaa."
Voin luvata, että ylipainoisen miehen muna on vielä heikompaa valuuttaa.Tai no korjataan, että ylipainoisen ja ylimielisen miehen muna on vielä heikompaa valuuttaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ylipainoisen naisen pillu ei muuten ole kovin kovaa valuuttaa.Ainakaan se ei ole treenattu. Tyhjäksi jää suhde, vaikka olisi viisas nainen. Jos on ollut aina lihava, on huonokuntoinen. Poikkeukset on harvassa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Ylipainoisen naisen pillu ei muuten ole kovin kovaa valuuttaa."
Voin luvata, että ylipainoisen miehen muna on vielä heikompaa valuuttaa.😂😂 Aivan, tämä niin totta. Miten se sen edes sieltä mahan alta saa kaivettua kun hommiin pitäis ryhtyä?? 🥹
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
😂😂 Aivan, tämä niin totta. Miten se sen edes sieltä mahan alta saa kaivettua kun hommiin pitäis ryhtyä?? 🥹
No sehän ei ole tietääkseni sinun murheesi 😅
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No sehän ei ole tietääkseni sinun murheesi 😅
Hyvä, alat oppia. Ihan samalla tavalla naisten mahdollinen ylipaino ei ole lainkaan sinun murheesi.
- AnonyymiUUSI
Ketä kiinnostaa Sinun ihanuutesi !
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ketä kiinnostaa Sinun ihanuutesi !
Hämmentävän montaakin. Kiitos kysymästä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Narsistin letkautus 🤣 naisen vain pitäisi miettiä, mitä voi tarjota esim sinun kaltaisellesi k*sipäälle 😅 vaikka itse et tarjoa, kun tyhmän, pinnallisen pääsi, juntin puheilla. En usko, että tunkua on sinunkaan rinnallesi ja sinullahan on vapaus valita haluamasi.
Kovin on lapsekas ajatusmaailmakin...tykkäsit tai et, niin löytyy pareja, joissa nainen on ylipainoinen ja mies rikas, komea ja lihaksikas 😅
Ja taas kerran...halusit tai et, niin kyllä jokaiselle p*llulle ottajansa löytyy, se ei ole sinun käsissäsi 😅 laatumies ei tosin puhu tuolla tavalla...Sinulla taitaa olla reilusti ylipainoa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinäkö sen päätät? 😂
Mites suusi pistät sitten, jos rikas, komea ja lihaksikas mies nyt sattuu vain rakastumaan ylipainoiseen, köyhään naiseen?Voin luvata, että SELLAISTA EI KOSKAAN TAPAHDU :).
Ei missään, koskaan eikä tässä universumissa.
Valitettavasi kukaan ei ota ruosteista Mossea, jos on varaa Lamborghiniin.
Toivottavasti selviät tästä iskusta järjissäsi :). - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voin luvata, että SELLAISTA EI KOSKAAN TAPAHDU :).
Ei missään, koskaan eikä tässä universumissa.
Valitettavasi kukaan ei ota ruosteista Mossea, jos on varaa Lamborghiniin.
Toivottavasti selviät tästä iskusta järjissäsi :).Olenpa tuollaisiakin pareja nähnyt, ihan omin silmin. Eli siis kyllä tapahtuu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla taitaa olla reilusti ylipainoa.
Taitaapa olla myös itselläsi, kun noin pahasti kolahti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olenpa tuollaisiakin pareja nähnyt, ihan omin silmin. Eli siis kyllä tapahtuu.
Suosittelen käyntiä optikolla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla taitaa olla reilusti ylipainoa.
Lievästi ylipainoinen, mutta kurvikas ja kaunis 🙂
- AnonyymiUUSI
Siideri valaat
- AnonyymiUUSI
Löysä päältä, löysä sisältä.
- AnonyymiUUSI
Jos normaalipainossa olisi helppo pysyä ja laihtuminen olisi todella helppoa, niin miksi kukaan tahtoisi olla lihava.
- AnonyymiUUSI
Olen 58-vuotias mies eikä minulla ole koskaan ollut yli- eikä alipainoa.
Fyysisesti olen hyvässä kunnossa, minulla on täysi tuuhea tukka päässä, omat hyvät hampaat ja talous kunnossa.
En ole tatuoitu, ei ole senttiäkään velkaa en tupakoi enkä juo paria viinilasillista enempää vuosittain.
Mikä tässä muka on niin vaikeaa ja ylivoimaista?
En pidä itseäni mitenkään alfayksilönä, vaan olen ihan tavallinen tallaaja muiden joukossa.
Omituista väittää, että ylipaino ja muut paheet olisivat jotenkin vaikeita väistää. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Fyysisesti olen hyvässä kunnossa, minulla on täysi tuuhea tukka päässä, omat hyvät hampaat ja talous kunnossa.
En ole tatuoitu, ei ole senttiäkään velkaa en tupakoi enkä juo paria viinilasillista enempää vuosittain.
En pidä itseäni mitenkään alfayksilönä, vaan olen ihan tavallinen tallaaja muiden joukossa.
Omituista väittää, että ylipaino ja muut paheet olisivat jotenkin vaikeita väistää.58-vuotias mies ja noin kertakaikkisen yksinkertainen. Jotkut eivät elämästä opi vaikka kuinka ikää tulisi.
- AnonyymiUUSI
Koska se on kivempaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
58-vuotias mies ja noin kertakaikkisen yksinkertainen. Jotkut eivät elämästä opi vaikka kuinka ikää tulisi.
Kerro, mitä minun pitäisi oppia?
Pidätkö ylipainoa ja saamattomuutta jotenkin luonnonlakeina?
Katsopa vaikka valokuvia 1950-1980 -luvuilta ja hämmästy.
Läskejä ihmisiä ei näy missään. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Omituista väittää, että ylipaino ja muut paheet olisivat jotenkin vaikeita väistää.Purat täällä sekä toisaalla täydellisen epäonnistumisesi toisiin ihmisiin. Haukkumalla. Itseäsi kehuen. Pinnallinen tollo. Kaikki kunnioitus sinua kohtaan katosi. Sulla ei ollut oikeasti yhtään mitään. harhainen ääliö.
- AnonyymiUUSI
Tämä on totta!
Voi omalla kokemuksen äänellä kertoa, dttä oma kroppa tuli päästettyä huonoon kuntoon ihan vain sillä, että en enää välittänyt itsestäni. Annoin muille ihmisille kaiken rakkauteni ja energiani ja unohdin itseni. Korvasin syömiseni herkuilla, jotka syömisen helppouden lisäksi nostivat dopamiinitasojani ja koska olin niin uupunut, jätin liikunnan pois. Kroppahan ei kestänyt kaikkea kokemaansa stressiä ja kuormitusta ja lisäkiloja.
Nyt on ollut paranemisen aikaa, olen taas alkanut löytää itseni läskini seasta ja paino putoaa tasaisesti. En ole vielä sitä, mitä haluaisin, mutta jos rasva on tulkut vuosia, ei se kuukaudessa tai kahdessa poksahda pois.
Tehkää ajoissa muutoksia, hakekaa apua, jos ei voimavaroja itsellä ole riittävästi. Syökää terveellisesti. Laihuuskaan ei ole terveyttä, jos vetää röökiä ja syö muuten vitamiiniköyhästi eikä liiku.
Jätä alkoholi, sokerit, kovat rasvat ja liiat hiilihydraattimätöt.
Syö elääksesi, älä elä syödäksesi 💛
Rakkaudella kaikille pulleroille.
Kohta entiseltä pulleroiselta.- AnonyymiUUSI
Hyvännäköiset laihat treenaa aina. Vaikka vetäisi röökiä, ne mitat on kuitenkin aina työn tulos. Ei pahojen tapojen seuraus. Tällä voi lohduttautua. Kukaan ei saa ilmaiseksi hyvää vartaloa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hyvännäköiset laihat treenaa aina. Vaikka vetäisi röökiä, ne mitat on kuitenkin aina työn tulos. Ei pahojen tapojen seuraus. Tällä voi lohduttautua. Kukaan ei saa ilmaiseksi hyvää vartaloa.
Tiedän useamman hyvännäköisen laihan, jotka eivät ikinä treenaa.
- AnonyymiUUSI
Näin on! Kun on hoikka nainen niin ei tarvitse tyytyä sellaisiin miehiin jotka sutii selän takana. Voi vaihtaa parempaan.
- AnonyymiUUSI
Miksi elämää pitää aina ajatella tuolta kantilta? Olen pullero pallero, mutta silti miehistä ei pulaa, jos niin tahtoisin. Lihavuuden poisto on terveyttä, sairauden ennaltaehkäisyä ja hyvää olo itselle, miehen vaihdoista viis.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi elämää pitää aina ajatella tuolta kantilta? Olen pullero pallero, mutta silti miehistä ei pulaa, jos niin tahtoisin. Lihavuuden poisto on terveyttä, sairauden ennaltaehkäisyä ja hyvää olo itselle, miehen vaihdoista viis.
Niinpä. Oma terveys on oikein hyvä syy pudottaa painoa, mutta yhdenkään ukon ulina aiheesta ei. Sellaiseen mieheen, joka katsoo oikeudekseen vinkua tästä aiheesta, ei kannata hoikankaan naisen tuhlata aikaansa.
- AnonyymiUUSI
Minä en lievästi ylipainoisena tyydy mihinkään 😅 minä VALITSEN mieheni
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Oma terveys on oikein hyvä syy pudottaa painoa, mutta yhdenkään ukon ulina aiheesta ei. Sellaiseen mieheen, joka katsoo oikeudekseen vinkua tästä aiheesta, ei kannata hoikankaan naisen tuhlata aikaansa.
Kyllä ymmärrän, että asiasta käydään keskustelua, ja pitääkin käydä. Heikko se, joka ei pysty ottamaan tosiasioita vastaan, mutta itseni takia sen elämäntapa muutoksen teen. En mieti siinä tulevia tai olevia miehiä tai mitä he tykkää. Tai jos nyt ei mies tykkää, niin seuraava tykkää paremmin.
No, varmaan kyllä tykkää. Mutta haluan läskini pois ihan oman itseni ja terveyteni takia. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ymmärrän, että asiasta käydään keskustelua, ja pitääkin käydä. Heikko se, joka ei pysty ottamaan tosiasioita vastaan, mutta itseni takia sen elämäntapa muutoksen teen. En mieti siinä tulevia tai olevia miehiä tai mitä he tykkää. Tai jos nyt ei mies tykkää, niin seuraava tykkää paremmin.
No, varmaan kyllä tykkää. Mutta haluan läskini pois ihan oman itseni ja terveyteni takia.Vain totaalinen älykääpiö kuvittelee, että ylipainoinen ei muka itse tiedä olevansa ylipainoinen ja että se pitäisi kertoa hänelle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vain totaalinen älykääpiö kuvittelee, että ylipainoinen ei muka itse tiedä olevansa ylipainoinen ja että se pitäisi kertoa hänelle.
Aivan, fiksu ihminen ymmärtää keskittyä omaan elämäänsä ja omiin vikoihinsa sen sijaan, että etsii niitä muista ja kokee oikeudekseen mennä niistä huomauttelemaan. Tämä pätee kaikkiin: ellet ole hänen lääkärinsä, niin jospa kantaisit huolta vain omista asioistasi. Ketään ei onneksi pakoteta olemaan ylipainoisen kanssa...jokainen valitkoot haluamaansa seuraa, mikä siinä on niin vaikeaa 🤔
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vain totaalinen älykääpiö kuvittelee, että ylipainoinen ei muka itse tiedä olevansa ylipainoinen ja että se pitäisi kertoa hänelle.
Joskus sitä on helpompi sulkea silmänsä, kunnes joku herättää.
👱🏻♀️ 🤳🧔♂️
🟡👈👕🖕
👡🖲👖 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
👱🏻♀️ 🤳🧔♂️
🟡👈👕🖕
👡🖲👖Tuo on paskapuhetta. Jokainen ylipainoinen tietää koko ajan olevansa ylipainoinen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
👱🏻♀️ 🤳🧔♂️
🟡👈👕🖕
👡🖲👖En usko, että sinun herättelyjä kukaan kaipaa...eikä varmaan sen jälkeen enää sinun seuraakaan 😅
Mikään ei ole ärsyttävämpää, kuin ihmiset, jotka ovat tunkemassa lusikkaansa joka soppaan. Kukaan kun ei ole niin täydellinen, etteikö itsestäkin löytyisi jotain paranneltavaa - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
👱🏻♀️ 🤳🧔♂️
🟡👈👕🖕
👡🖲👖Tuollaiset "herättelyt" ovat puhtaasti pelkkää k.päisyyttä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuollaiset "herättelyt" ovat puhtaasti pelkkää k.päisyyttä.
No ainakin itselle se tuli hyvään saumaan ja motivoi paljon 👍. Älkää nyt vetäkö hernettä nenäänne mun kuvituksesta.
- nainen - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No ainakin itselle se tuli hyvään saumaan ja motivoi paljon 👍. Älkää nyt vetäkö hernettä nenäänne mun kuvituksesta.
- nainenSitten sinä olet todella äärimmäinen harvinaisuus, jota muiden k.päisyys motivoi. Ei kannata olettaa kenenkään muun kokevan samoin, niin superharvinaisuus olet.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sitten sinä olet todella äärimmäinen harvinaisuus, jota muiden k.päisyys motivoi. Ei kannata olettaa kenenkään muun kokevan samoin, niin superharvinaisuus olet.
Ei itseäni motivoi kusipäisyys, vaan herätys.
Käy vaa assa, miksi et jaksa mitään, miksi tunget elimistöösi niin paljon pjaskaa, miksi haet dopamiinia syömisellä, haluatko kaikki lisäsairaudet ja lääkkeet. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei itseäni motivoi kusipäisyys, vaan herätys.
Käy vaa assa, miksi et jaksa mitään, miksi tunget elimistöösi niin paljon pjaskaa, miksi haet dopamiinia syömisellä, haluatko kaikki lisäsairaudet ja lääkkeet.Minä olen normalipainon alarajoilla, ollut aina ja tajuan silti, että tuollaiset herättelyt ovat puhdasta k.päisyyttä. Jokainen ylipainoinen kyllä tietää olevansa ylipainoinen. Ei siihen sinun "herättelyjäsi" tarvita.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aivan, fiksu ihminen ymmärtää keskittyä omaan elämäänsä ja omiin vikoihinsa sen sijaan, että etsii niitä muista ja kokee oikeudekseen mennä niistä huomauttelemaan. Tämä pätee kaikkiin: ellet ole hänen lääkärinsä, niin jospa kantaisit huolta vain omista asioistasi. Ketään ei onneksi pakoteta olemaan ylipainoisen kanssa...jokainen valitkoot haluamaansa seuraa, mikä siinä on niin vaikeaa 🤔
Valittatehan te lehtien palstoilla lääkäreistä ja terveydenhoitajistakin, jotka Teille täysin aiheesta huomauttavat ylipainosta ja sen tuomista riskeistä :)
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sitten sinä olet todella äärimmäinen harvinaisuus, jota muiden k.päisyys motivoi. Ei kannata olettaa kenenkään muun kokevan samoin, niin superharvinaisuus olet.
Laihduta ja lakkaa poraamasta.
Sinullahan se paino-ongelma on, ei niillä, jotka siitä huomauttavat. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Laihduta ja lakkaa poraamasta.
Sinullahan se paino-ongelma on, ei niillä, jotka siitä huomauttavat.Juu, olen vähän turhan laiha. Se on ihan totta ja olen kuullut siitä enemmän kuin tarpeeksi usein.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Valittatehan te lehtien palstoilla lääkäreistä ja terveydenhoitajistakin, jotka Teille täysin aiheesta huomauttavat ylipainosta ja sen tuomista riskeistä :)
Ei minulle vaan ole kukaan yhdessäkään lehdessä kirjoitellut - ei edes henkilökohtaista palstalla, jos sellaisia nyt enää edes on.
- AnonyymiUUSI
Monennellako kuulla se läskimahasi on, aapee? Et oo nähny omia varpaitas sitten rippikouluvuosien.
- AnonyymiUUSI
Mä ymmärrän vielä sen, että oman kumppanin mahdollisesti kasvava paino voi aiheuttaa ahdistusta henkilöille, joille ylipaino on ongelma. Onhan se varmasti tosi hankala tilanne, jos edelleen kuitenkin pitää siitä toisesta, mutta läski lurpauttaa elimen tmv. Sen sijaan se, että mahdollisesti täysin tuntemattomienkin ihmisten ylipaino ahdistaa, on jo sairasta. Se kertoo joko tarpeesta kontrolloida kaikkia tai siitä, että olettaa kaikkien olevan olemassa vain sitä omaa katsetta varten. Kenenkään ei kannata alkaa parisuhteeseen tuollaisen henkilön kanssa. Sille kontrolloinnille ja valitukselle ei tule koskaan loppua.
- AnonyymiUUSI
jos olet 165 senttimetriä pitkä niin sitten maksimipaino on sen 65kiloa nii siinä on hyvä ohje
- AnonyymiUUSI
Itselleni lähempänä 70 kiloa on kylläkin se hyvä paino.
- AnonyymiUUSI
Tällä logiikalla ei miesten tarvi enää haaveilla tisseistä, ne on nimittäin melko puhtaasti rasvaa... tämä on vanha laskentatapa ajalta jolloin niitä läskejä ei vielä ollut (70-80-luku) ja kun katotte niitä hoikkia naisia sillon, niin katsokaa miten isot kannut jokaisella 🤣🤣🤣🤣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tällä logiikalla ei miesten tarvi enää haaveilla tisseistä, ne on nimittäin melko puhtaasti rasvaa... tämä on vanha laskentatapa ajalta jolloin niitä läskejä ei vielä ollut (70-80-luku) ja kun katotte niitä hoikkia naisia sillon, niin katsokaa miten isot kannut jokaisella 🤣🤣🤣🤣
Höpö höpö. Noilla vuosikymmenillä pienirintaiset naiset olivat ihan normi.
Aina on ollut jotain jättikanistereita, mutta ne ovat olleet harvinaisuuksia.
Nykyään tyhjät teepussit korjataan silikonilla, mikä on muuten helvetin ällöttävää.
Terve ihminen ei tarvitse mitään täytteitä, ei selityksiä epäterveellisestä painostaan eikä tarvitse esittää uhria, kun valtaosa ihmisistä ei pidä läskiä viehättävänä.
LIHAVUUS ON VALINTA.
- AnonyymiUUSI
Ihranen rotanraato
- AnonyymiUUSI
🐭 kyllä vain 🩷
- AnonyymiUUSI
Ei se ylipaino varmaan kenellekään hyväksi ole, mutta jokainen kantaa kilonsa itse.
- AnonyymiUUSI
Ei pidä paikkaansa, kun polvet ja lonkat on paskana ja muut lihavuussairaudet tekee tehtävänsä, niin silloin muut joutuvat maksamaan hoitokulut veroina.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa, kun polvet ja lonkat on paskana ja muut lihavuussairaudet tekee tehtävänsä, niin silloin muut joutuvat maksamaan hoitokulut veroina.
Suhteessa eniten esim. kolesteroliongelmia on normaalipainoisilla. Lihavat tajuavat riskinsä, mutta normaalipainoiset kuvittelevat olevansa terveempiä kuin ovatkaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos motivaationasi olisi terveellisiin elämäntapoihin herättely, niin et aloittaisi saarnaamista naisista. Miehillä on noita "elintasosairauksia" paljon enemmän.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa jeesustelua taas 🤣 mitäs paheita sinulla on, jotka me veronmaksajat maksamme? "synnitön heittäköön ensimmäisen kiven" 😆 ei täällä niin puhdasta ihmistä ole, etteikö veronmaksajat jotakin siitäkin ilosta maksaisi...ja minä maksan itsekin veroja sen verran, että hyvä niitä on joskus vähän käyttääkin. Kyllähän se niin on, että ne minunkin maksamat veroeurot menee pääosin aivan muiden ihmisten kuluihin, kun minun ylipainoni kuluihin 😅 en ehdi elämäni aikana niin paljon mättää, että saisin kaiken maksamani veron törsötettyä...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa jeesustelua taas 🤣 mitäs paheita sinulla on, jotka me veronmaksajat maksamme? "synnitön heittäköön ensimmäisen kiven" 😆 ei täällä niin puhdasta ihmistä ole, etteikö veronmaksajat jotakin siitäkin ilosta maksaisi...ja minä maksan itsekin veroja sen verran, että hyvä niitä on joskus vähän käyttääkin. Kyllähän se niin on, että ne minunkin maksamat veroeurot menee pääosin aivan muiden ihmisten kuluihin, kun minun ylipainoni kuluihin 😅 en ehdi elämäni aikana niin paljon mättää, että saisin kaiken maksamani veron törsötettyä...
Kelan tuista menevä vero ei ole mitään muuta kuin verorahan kierrättämistä takaisin verottajalle.....
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos motivaationasi olisi terveellisiin elämäntapoihin herättely, niin et aloittaisi saarnaamista naisista. Miehillä on noita "elintasosairauksia" paljon enemmän.
Eli läskien naisten ei tarvitse tehdä mitään läskeilleen, koska miehilläkin on paheita?
Siinäpä se on naisen logiikka.
Samoin maahanmuuttajia ei saa syyllistää raiskauksista, koska suomalaisetkin raiskaavat, vai mitä? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kelan tuista menevä vero ei ole mitään muuta kuin verorahan kierrättämistä takaisin verottajalle.....
No se on sinun ongelmasi se. Minä en saa yhtään mitään kelan tukia
- AnonyymiUUSI
Kaikki negatiivinen ulkonäön kommentointi osoittaa kommentoijan kusipäisyyttä, typeryyttä ja huonoa kasvatusta.
- AnonyymiUUSI
Kiitos, kun kerroit. Alan välittömästi kaalisoppadietille, josta siirryn suoraan vichydiettiin, jos jaksan, niin perään vielä sairaaladietti.
- AnonyymiUUSI
Määritteleppä ylipaino
- AnonyymiUUSI
Googlaa bmi, taulukkoon voi laittaa pituuden ja painon. Antaa sulle suoran vastauksen.
- AnonyymiUUSI
Siihen ei tarvita kuin peili, niin jokainen voi itse helposti todeta onko löysää läskiä kertynyt.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Googlaa bmi, taulukkoon voi laittaa pituuden ja painon. Antaa sulle suoran vastauksen.
Ei kaikkien kohdalla monilla isot luut😂
- AnonyymiUUSI
Kerropa aloittaja miksi naisten ylipainosta valittavat aina eniten ne pahimmat rumpusammakkot?
- AnonyymiUUSI
jos ei oo näin kova helle ja ehdin, ajattelin lähteä päivävaeltamaan. Siellä on aina myös muita ihmisiä. Jos menee nyt hyvin, kuten näyttää järjestyvän. Lähdetäänkö Osloon tai Islantiin? pitkäviikonloppu kahdestaan? Minua on kysytty Osloon jo pitkään. Joutunut lykkäämään.
- AnonyymiUUSI
Ei ylipainosta ole hyötyä kenellekkään.
- AnonyymiUUSI
Minua ei voisi vähempää kiinnostaa jonkun kaljaa kittaavan ja haisevan elämänkoululaisen neuvot.
- AnonyymiUUSI
Ota suklaata ja mene katsomaan läskiohjelmia televisiosta. Ethän sinä muuhun pysty.
- AnonyymiUUSI
Jokainen voi ottaa itsestään kuvan uimapuvussa ja laittaa sen tänne
- AnonyymiUUSI
Älä huoli, ei ne ylipainoiset naiset sinua halua, on miehiä jotka kohtelee heitä paremminkin. Sinulla liian lihavat ajatukset.
- AnonyymiUUSI
Luin ihanan kirjoituksen pari päivää sitten. Siinä joku kirjoitti juuri painoon liittyen ja siihen, että tuskin kukaan muistelee edesmennyttä rakastaan hänen painoonsa liittyen, olipa se ollut mikä tahansa. Jos naisella on hyvä luonne, sitä muistellaan kauan.
- AnonyymiUUSI
Lihavan todistajien valtakuntasali.
- AnonyymiUUSI
Aina takuuvarma myrsky syntyy lihavuuden mainitsemisesta.
Se läski älähtää, johon kalikka kalahtaa.
Lihavuus on osoitus luonteen heikkoudesta, tyhmyydestä ja saamattomuudesta.
Kaikenlainen lässytys stressistä, hormoneista, sairauksista, lääkkeistä ja painavista luista on pelkkää kusetusta.
Lihavuus ei ole mikään luonnonlaki, se on pelkkää seurausta velttoilusta ja kantajansa täydellisestä typeryydestä.
P.S. ota läski vielä pari tatskaa ja värjää tukkasi vihreäksi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä423394- 361994
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301729- 161527
- 231508
- 91391
- 241377
- 141227
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781125- 221102