Muita kanssakokijoita joiden ikävän kohde muuttanut esim. toiselle paikkakunnalle, ulkomaille tai ette usko että näette häntä enää ikinä?
Tai jos olette itse tehneet niin.
Miltä se on tuntunut?
Miltä se tuntuu kun ette näe enää ikinä?
14
257
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Pahaltahan se tuntuu. Luulen sen tuntuvan samalta kuin jos joku läheinen on kadonnut. On mielessä joka päivä ja sitä välittää, ajattelee mitenkähän voi ja mitä tekee, mutta ei voi tilanteelle mitään.
- AnonyymiUUSI
Ikävästä nautiskelijat älkäätte vaivautuko enempään.
- AnonyymiUUSI
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂mikä tän kommentin tarkoitus on
- AnonyymiUUSI
Onhan se tietysti ikävää
- AnonyymiUUSI
Jos toinen Suomen rajojen sisällä niin mahdollista nähdä kyllä halutessaan. Luulen että saatan törmätä häneen jatkossa koska siskontyttöni muuttaa lähistölläe sinne missä hän aikoinaan asui. Jos hänellä nyt enää on asiaa sinne päin kyläilemään.
- AnonyymiUUSI
Ei miltään tunnu, eikä muutenkaan ikävä.
- AnonyymiUUSI
Ikävältä
- AnonyymiUUSI
En ole itse tehnyt niin
- AnonyymiUUSI
Minä en tiedä onko minut ghostattu. Sattui liikaa.
- AnonyymiUUSI
*sattuu liikaa
- AnonyymiUUSI
Ghostilainen elämäntapa tekee kaltaisekseen.
- AnonyymiUUSI
Gnostilainen?
- AnonyymiUUSI
Alkuun on tuntunut tyhjältä, mutta aika parantaa haavat. Nykyään enää etäiset ja haalistuneet muistot vain.
- AnonyymiUUSI
Jokainen tekee omat valinnat. Kaikki lähtee itsestä kuten Jenna lauloi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä423394- 361994
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301729- 161527
- 231508
- 91391
- 241377
- 141227
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781125- 221102