Kieltää pian uinnin suomalaisilta etteivät uimataidottomat matut pahoita mieltään.
Minja Koskela hermostui koska suomalaiset osaavat uida
31
444
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka näitä Minjoja oikein äänestää?
- Anonyymi
*
-ÄÄRI-Vasemmiston "Kuikelo" Koskela -
- on Suomalaisia -VIHAAVA- PUNIKKI-Kommunisti - !
* - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
*
-ÄÄRI-Vasemmiston "Kuikelo" Koskela -
- on Suomalaisia -VIHAAVA- PUNIKKI-Kommunisti - !
*Samaa sarjaa Demareiden kanssa, surkeaa touhua - jäänne menneiltä vuosikymmeniltä, jolloin oli ihanaa rakastaa Neuvostoliittoa ja ajaa Ladalla.
- Anonyymi
Samat sanat, ei osaa muuta kuin huutaa ja haukkua omaa kansaa.. Eri mieltä oleville heilahtaa rasismi kortti.
- Anonyymi
Minja, koukkunokka ja Fat antavat pian suomalaisten veronmaksajien rahaa kulttuurinrikastajille korvaukseksi siitä etteivät he osaa uida.
- Anonyymi
Antavat jo nyt heille rahojamme.
- Anonyymi
Vihreiden kannatus jatkaa laskuaan. Eikä ole ihme.
- Anonyymi
Samaa toivon vasemmistolle.
- Anonyymi
Minja on erittäin vastenmielinen tapaus.
- Anonyymi
Tyypillinen vasemmistolainen.
- Anonyymi
Täyttä jeesustelua Minjalta. Asiat täytyy sanoa niin kuin ne on.
- Anonyymi
Uimataito on rasismia.
- Anonyymi
Ostaako rillinsä samasta kaupasta kuin Väyrynen? Mallia extraleveät.
- Anonyymi
Voivoi, kulttuurieroille ei voi mitään
- Anonyymi
Hirveä tyyppi. Jokainen asia tai ilmiö on hänelle rasismia. Minja ei muista vaan sitä, miten rasisteja monet matut ovat tai ovat jopa huonoja vanhempia. Suomalaisten vastuulla on kaikki.
- Anonyymi
Sääliksi käy Minjan miestä.
- Anonyymi
hmm....ehkä hänkin on vasuri? Ja tottelee kiltisti..
- Anonyymi
Onko joku mies, ei kai suomalainen, kaatunut tuon aaveen päälle?
- Anonyymi
Minja olisi voinut osoittaa uimataidottomuushaukut oikeaan kohteeseen, mikä on VASEMMISTOLIITTO! Vasemmistoliiton LI oli neljä vuotta opetusministerinä ja juuri hänen tehtävänsä olisi ollut hoitaa koulun uimaopetus kuntoon! Mutta Li ei tehnyt mitään. LI EI TEHNYT MITÄÄN! Paitsi nosti kovaa liksaa. SYYLLINEN OLETTE TE ITSE VASEMMISTOLIITTO!
- Anonyymi
Vassarit inhoavat suomalaisia.
- Anonyymi
Heidän kannattaa muuttaa itänaapuriin, siellä riittää samanhenkisiä kavereita, kaalisoppa ja vodka on halpaa ja elämä muutenkin pirun ihanaa..
Voi ajella punaisella takaveto Ladalla ja nauttia elämästä täysin rinnoin, kun taas suomessa pitää koko ajan kitistä joka asiasta.
- Anonyymi
Uimataito on rasismia.
- Anonyymi
Kukaan ei saa osata enää uida koska se loukkaa rikastuttajien herkkää sielua. Minja on ihan oikeassa.
- Anonyymi
360 asteen näkökenttä noilla silmillä. Ei ainakaan tarvi turhaan päätä käännellä.
- Anonyymi
Minja voisi opettaa kaapumatut uimaan.
- Anonyymi
Koskela on sketsihahmo
- Anonyymi
Vasurit on kovia inisemään ja kitisemään (salaa neuvostoliittoa ikävä) tai sitten kukaan ei ole kertonut heille, että neuvostoliittoa ei enää ole, ja ovat siksi niin sekaisin koko ajan?
- Anonyymi
Vähennetään ruotsia ja lisätään uintia?
- Anonyymi
Harmi kun sossusta ei voi vaatia uimataitoa, tai järkeä, että osaisivat vahtia uimataidottomia lapsiaan itse rannoilla.
- Anonyymi
Mitaah? Siela ole uimanvalvoja. Se hänen työ on.
- Anonyymi
Maauimalat ja uimahallit voisi lakkauttaa, niissä on tappeluita turhan usein.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392701
- 532507
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle492212Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3341923- 1351655
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161515Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71338Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101197- 421106
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661076