Hänen viisi kaveriaan ( ulkomaalaisia liikemiehiä ) tulevat Suomeen. Voisinko harrastaa seksiä heidän kanssaan ? Pomo oli luvannut 5000,- € "hauskanpitoon firman kassasta". Olen harrastanut kimppaseksiä clubilla ilmaiseksi, tai oikeastaan maksanut siitä. Että mitäs nyt ?
Mieheni ehdotti
11
228
Vastaukset
- Anonyymi
Suostu ihmeessä, rahaa siitä mitä muuten tekisit maksusta. Ja yksityiskohtainen kuvaus tänne sitten
- Anonyymi
Putaana käteen, paljon rahaa. Eikä tavara tuosta kulu. Istut lompsan päällä, miehesi on tuon hoksannut.
- Anonyymi
Joudutko antamaan kuitin, kun kerran firman kassasta saat ton rahan😉?
- Anonyymi
Kuitti, mikä se sellainen on ? Mä olen antanut aina kuititta.
- Anonyymi
Eikö miehelläsi ole oman osaamisensa avulla mahdollisuutta saada palkankorotusta vai onko työpaikka vaakalaudalla jos et hänen pomolle rahasta anna
- Anonyymi
Minä ainakin ottaisin tarjouksen ilomielin vastaan
- Anonyymi
Ei kat tuossa firman pomolla ole mitään enempää asiaa, kunhan vieraat ovat tyytyväisiä. Siitä vaan ja rahat ensin näppiin.
- Anonyymi
Kiinostava työtarjous. Olen myös rouva ja 40 v. En epäilisi hetkeäkään, jos mieheni ehdottaisi.
- Anonyymi
Puolen vuoden peruspäiväraha yhdestä illasta ? Kyllä tuolla hinnalla saisin poikaystävänikin ylipuhuttua. Sini 22v.
- Anonyymi
Harvemmin noita edes ammattilaiselle osuu kohdalle tuollaisia tarjouksia. Normisti saat satasen joltakin haisevalta törkyturvalta.
- Anonyymi
Olisiko syytä ottaa HIV estolääkitys päälle työkeikan ajaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614458KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1543325Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?582637Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492574- 1202399
- 241903
- 241711
- 301636
- 1721579
- 371285