Nuori poika riisui housunsa ja oli kyllä varoittanut minua, että hänellä on tosi pieni. Ja niinhän tuo oli, jäykkänä alle kymmenen senttiä ja pikkusormen paksuinen. Mieheni katseli vierestä ja nauroi, nyt saa rouva oikein ... hmmm isoa. En hennonut jättää asiaa sikseen vaan, riisuin housuni ja pyysin häntä tulemaan sisääni. Ja ei kyllä tuntunut miltään, vaikka kuinka puristelin. Käännyin toisinpäin ja otin kalun suuhuni. Se oli kuin rautakanki ja pallit pienen kananmunan kokoiset. Ja hetkessä suuhuni tuli lämmintä spermaa lusikallisen verran. Kokemus tuokin. Ms. 37v.
Vastaukset 3
- Anonyymi
Aika isohan tuo on verrattuna omaani: seisovana kuusi senttiä ja lyijykynän paksuinen.
- Anonyymi
Sulla sydän kohdallaan❤❤
Mä kanssa yhtä kylän miestä imemään säälistä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3581327Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.4061175- 102915
- 82847
- 78832
- 52766
- 110763
- 82756
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui39690- 37686