Tämä on ilon päivä 😊
Amanda Harkimo peruu Dj -keikkojaan
19
295
Vastaukset
- Anonyymi
Otan tämän kunniaksi pullollisen keskiolutta.
- Anonyymi
Taas.
- Anonyymi
Yleisö kiittää.
- Anonyymi
Jumala on sittenkin olemassa 🙏
- Anonyymi
Melkoisen julmaaa ja mautonta kommentointia surevalle!
Kuinka tunnekylmiä ihmisiä täällä voikaan olla?
Hävetkää, jos osaatte.- Anonyymi
Kuolema kuuluu elämään. Voi vitsailla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuolema kuuluu elämään. Voi vitsailla.
No vitsailuhan se on paras tapa lohduttaa rakkaan ihmisen menettänyttä surevaa.
Täällä paistaa se, että todellisia menetyksiä ei ole vielä itse tullut koettua, joten käydään kakaramaisesti laukomassa ”läpällä” jotain täysin älytöntä.
Kasvakaa aikuisiksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No vitsailuhan se on paras tapa lohduttaa rakkaan ihmisen menettänyttä surevaa.
Täällä paistaa se, että todellisia menetyksiä ei ole vielä itse tullut koettua, joten käydään kakaramaisesti laukomassa ”läpällä” jotain täysin älytöntä.
Kasvakaa aikuisiksi.Olemme menettäneet lähes koko suvun. Ja kavereita siihen päälle. Emme ole itkeneet vaan kypsästi suhtautuneet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olemme menettäneet lähes koko suvun. Ja kavereita siihen päälle. Emme ole itkeneet vaan kypsästi suhtautuneet.
Sinustako on kypsää vitsailla Amandan menetyksen kustannuksella?
Vain täysin empatiakyvytön kivisydäminen ihminen kokee tarpeelliseksi kommentoida tavallasi.
Sääliksi käy läheisiäsi, ei herkkyyden näyttäminen ole heikkoutta vaan merkki ihmisyydestä.
Amandalla on ollut nyt kohtuuttoman raskasta, sen jokainen ajatteleva ihminen tajuaa, vähän ajan sisällä on kuollut sekä isä, että veli ja hän haluaa rauhaa asian käsittelyyn, siksi peruu töitään, se hänelle sallittakoon.
Irvileuat voisivat mennä peilin eteen ja kysyä tuliko tosiaan toimittua kypsästi, tai edes inhimillisesti.
- Anonyymi
Liekö Amanda tehnyt koskaan oikeita töitä?
- Anonyymi
Tuskinpa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskinpa
Ei tiedä ihminen ja mitä on suru, ennen kuin se on omalle kohdalle iskenyt. Minä tiedän ja menetin vuosi sitten siskoni ja hänen kaksi lastaan auto onnettomuudessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tiedä ihminen ja mitä on suru, ennen kuin se on omalle kohdalle iskenyt. Minä tiedän ja menetin vuosi sitten siskoni ja hänen kaksi lastaan auto onnettomuudessa.
Ei meitä sinun elämä kiinnosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei meitä sinun elämä kiinnosta.
Eikä taida kiinnostaa kuin oman napa, kun täällä roikut viisastelemassa.
- Anonyymi
Voisin tikata saumaan.
- Anonyymi
Kyllä. Törkeä aloitus, mutta mehän kaikki tiedetään mitä empatian puute tarkoittaa.
- Anonyymi
Aloittaja on päästään pimeä luuseri.
- Anonyymi
Juuri näin!
- Anonyymi
Jolle sano telkkarissa et se rakastaa Jannia. Atlantin yli ohjelma. Mutta rakkaus se on ikuinen mutta ikuisuus päättyy mä tiedän sen. J Leskinen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392701
- 532507
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle492212Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3341923- 1351655
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161515Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71338Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101197- 421106
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661076