Viestin lähettäjä. Toivottavasti rohkaistuisit.
Tiedät että en voi olla ensimmäisen
41
505
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Syystä että?
- AnonyymiUUSI
Voit jos tunnustat tunteesi🥺
- AnonyymiUUSI
Kyllä voit olla. Tee poikkeus. Luota.
- AnonyymiUUSI
Suutut taas ja kiellät kaiken ja sitä mun sydän ei enää kertakaikkiaan kestä sitten on taas viikko möksötystä ja toistemme välttelyä ennenkuin voi taas varovasti tervehtiä. En halua sitä tilannetta enää uudelleen olin tosi alamaissa silllin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Suutut taas ja kiellät kaiken ja sitä mun sydän ei enää kertakaikkiaan kestä sitten on taas viikko möksötystä ja toistemme välttelyä ennenkuin voi taas varovasti tervehtiä. En halua sitä tilannetta enää uudelleen olin tosi alamaissa silllin.
Ohi. Ei ollu mulle.
- AnonyymiUUSI
Varatuille ei lähetetä viestejä. Piste.
- AnonyymiUUSI
Ohi tässä ei ole kumpikaan varattu
ap - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
apNo sitten voit ihan hyvin lähettää kaivatulle itse viestin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No sitten voit ihan hyvin lähettää kaivatulle itse viestin.
Niijust
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niijust
Juunist
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
apKerro aloittajasetä tälle miniparvellesi, että mistä sitten kiikastaa. Tämä on hyvä käydä päivittäin läpi näissä huuhaaketjuissasi, joihin joku tulee jankuttamaan varatuista ja toinen jotain muuta hiillostamaan. T
- AnonyymiUUSI
Kyllä voit olla eka viestin lähettäjä.
- AnonyymiUUSI
Se vaatisi sataprosenttiset tunnisteet ja molempien nimet ja sittenkin jännittäisi ja sydän pamppailisi tuhatta ja sataa ja kädet tärisisi ja hikoaisi kun pitäis uskaltaa lähetä kohtaa painaa.
ap - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se vaatisi sataprosenttiset tunnisteet ja molempien nimet ja sittenkin jännittäisi ja sydän pamppailisi tuhatta ja sataa ja kädet tärisisi ja hikoaisi kun pitäis uskaltaa lähetä kohtaa painaa.
apNo mikä sun nimi on?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
apJos mietit kaivattusi luonnetta/luotettavuutta. Luuletko että hän kääntäisi viestisi jotenkin sinua vastaan? Mikäli vastaus on et, niin mikä on pahinta mitä voi tapahtua?
Itse toivoisin kovasti viestiä eräältä J:ltä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos mietit kaivattusi luonnetta/luotettavuutta. Luuletko että hän kääntäisi viestisi jotenkin sinua vastaan? Mikäli vastaus on et, niin mikä on pahinta mitä voi tapahtua?
Itse toivoisin kovasti viestiä eräältä J:ltä.Kääntäisikö kaipaamasi J sinulta saamansa viestin sinua vastaan?
Eli mikä on pahinta mitä voisi tapahtua jos lähetät viestin? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kääntäisikö kaipaamasi J sinulta saamansa viestin sinua vastaan?
Eli mikä on pahinta mitä voisi tapahtua jos lähetät viestin?Nöyryytys.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No mikä sun nimi on?
Eikö sulle tiedon tai jonkun muun onkija tule mieleen, että tämä palstasetä tai ylipäätään anonyymi tuntematon kirjoittaja voi satuilla sinulle mitä tahansa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kääntäisikö kaipaamasi J sinulta saamansa viestin sinua vastaan?
Eli mikä on pahinta mitä voisi tapahtua jos lähetät viestin?En osaa tarkkaan sanoa mitä tulee tämän aloittajaäijän, eli sinun viestin tai viestinnän karmeimpaan skenaarioon. Jompi kumpi ”heistä”🥱 lähettänee esim tappouhkauksen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nöyryytys.
Ei hän nöyryytä
- AnonyymiUUSI
Laittomat keinot käyttöön ”kotirauhan rikkoja”
- AnonyymiUUSI
Aina hyvä lisäys aloittajaäijä näihin huuhaaketjuihisi järkevien ihmisten ajatuksia virittämään
- AnonyymiUUSI
Mä en kyllä tiedä mitään yhteystietoja.
- AnonyymiUUSI
Ollaanhan me ennenkin viestitelty.
- AnonyymiUUSI
Olit jo 😜🤭 sähän se ihan ekan laitoit aikoinaan 😘
- AnonyymiUUSI
Niin tein 🤗 Ja kyllä kannatti 😘
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin tein 🤗 Ja kyllä kannatti 😘
❤️🤗🤩😘
- AnonyymiUUSI
Ei ole rohkeudesta kiinni, vaan kiellostasi. Vkh
- AnonyymiUUSI
Kohta se on palstasetä eli aloittaja varmaan toi VHL
- AnonyymiUUSI
https://m.youtube.com/watch?v=KxK9iCoTeVU&pp=ygUJI3Ruc2lob3J0
.... olipa kerran kesä.........- AnonyymiUUSI
Vai niin!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vai niin!
Miten sun viime kesä- palataanko siihen? Sivusta
- AnonyymiUUSI
Miksi et voi laittaa?
Mä itse tavallaan toivoisin että mies olisi se joka aloittaa, mutta en voi olettaa että se menisi miesten ja naisten välillä aina niin. Haluaisin kovasti jotain, joten olisin valmis asettamaan itseni pakkien saajaksi, mutta tässä tilanteessa en tiedä onko hän varattu vai ei🤷♀️ Joten en laita. Hän tietää että olen vapaa, joten voisi laittaa jos kiinnostaisi.- AnonyymiUUSI
Eli unelma elää aloittajasetä miehestä tai naisesta viestin laittajana?
- AnonyymiUUSI
Olen laittanut viestiä miehelle, mutta ei ole tullut vastausta, joten se siitä.
- AnonyymiUUSI
Et voi tietää saiko mies viestiä itse?Menikö väärään nroon?Ottiko hakkeri kopin.Laitoin kerran kadonneelle sukulaiselle viestin jos toisenkin.Viimein vastattiin ja henkilö oli ihan joku vieras jolle vanha nro oli annettu.Hävetti ,sillä nro oli jollakin pikkulapsella käytössä.Onneksi viestit oli normaaleja mutta ok varmasti tuottanut ahdistusta vastaajalle.Pahoittelin hänelle ja kerroin miksi olin viestitellyt.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et voi tietää saiko mies viestiä itse?Menikö väärään nroon?Ottiko hakkeri kopin.Laitoin kerran kadonneelle sukulaiselle viestin jos toisenkin.Viimein vastattiin ja henkilö oli ihan joku vieras jolle vanha nro oli annettu.Hävetti ,sillä nro oli jollakin pikkulapsella käytössä.Onneksi viestit oli normaaleja mutta ok varmasti tuottanut ahdistusta vastaajalle.Pahoittelin hänelle ja kerroin miksi olin viestitellyt.
Lisään.Voi myös omat kaverit,sukulaiset olla ilkeitä ja jos vain tilaisuuden saa, voivat pyyhkiä puhelut ja viestit kokonaan.
- AnonyymiUUSI
Joku tsemppasi sinua aloittajaäijä peukulla, kyllä se siitä nyt
- AnonyymiUUSI
Olen laittanut viestin. En laita enää. Luotan häneen.
- AnonyymiUUSI
varmuudeksi. minä en halua sitten yhtään viestiä täältä enkä lähetä viestiä kellekään. Oikeat kohtaamiset elämässä ja deittisovellukset ovat ihan enemmän minun juttuni. en myös halua työsuhderomansseja 🙂
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433603- 362244
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?321875- 171619
- 161576
- 231558
- 241417
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai811278- 141277
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko881222