Ouluha ois tuhat kertaa kivempi paikka asua jos täällä ei vaikuttaisi lestantteja. Nehän just ovat myötävaikuttannu siihe että kaupungissa on negatiivinen ilmapiiri. Ja valtaosasta asukkaista ei ole mitään sosiaalisia kontakteja Tai muutakaan elämää!!!!!
Oulu olisi tuhat kertaa mielyttävämpi
11
218
Vastaukset
- Anonyymi
Ei niiden "aivoituksua" jannata niin noteerata..sama, kuten videopelien peluu tai musiikin kuuntelu, nehän on vai harrasteita, ha mitäpä harrasteet toisille kuuluu:D
- Anonyymi
Paitsi toisten seksi. Varsinkin homojen seksielämästä lestat ovat kiinnostuneita.
- Anonyymi
Musiikki ei ikävä kyllä heti aina "kansainvälisiä suhteita", vaikka olidi kuinka virtuoisi:), vähän kuten että kirjoittaa sävelmät molemmilla käsillään , niitä on aikasin harvassa, kuten niitäkin, joiden näkökanta on se, että hyvä ,kun upposi koko laiva, tiettyä puoluetta:D , eikä sitä heti valtaa diktatuurikaan:Dno, huumoria.
- Anonyymi
Pohjois-suomella kyllä kehittämisen paikkaa, mutta onhan Töölön eri puolueita. Yritys ,kuin toinen, voi hyvinkin olla, ettö keskollakin pitää petrata, saattaa olla aikaista hehkutusta, tai sitten ei... kuitenkin , monesti niin ettö kun järkeilee, niin pääsee voiton puolelle, kuka vain, jolla leikkaa, kuten esimerkiksi hyvin strukturoidulla metsäyhtymällä:D
- Anonyymi
Täällä , ei Töölön, syöttö
- Anonyymi
Kommunisti ole hiljaa
- Anonyymi
Oulun ongelmana voi olla järki-ihmistem puute. Eräskin , ilmeisesti äiti-ihminen, ettei kestetä jos joku osaa arabiaa, on omaa lastaan viisaampi. Voi opetella sen hyväksymään ja kestämään,jos oma lapsi ei ole mikään järjen jättiläinen.
- Anonyymi
Eli kyseessä on sula kateus jos joku on viisaampi.
- Anonyymi
Kerran eräs lääketieteen hlö minulle, että saakwli, sä oot välillä ärsyttävä, mutta niin mäkin, ja olisi hiton mielenkiintoista jos olisit kollega. Sanoin ,että liian vanha ja teekoo hommissa ei tienaa yhtään mitään. Hän:totta, sulla itse asiassa fiksu homma, mutta minullapa on rahaa ostaa oarempi takki. Sanoin, että se ei onnea kerro, eikä asuntolainasi lapsineenkasn. Sanoi, ettei tuota kieltää voi,mutta kun minulla on ollutkin kiinnostus, olet tutkija.
- Anonyymi
Olen tutkija, syöttö. Kyllähän tutkimustyö toki imaisee mennessään.
- Anonyymi
Mitä te ootte firmoissa joissa lestat jytää? Sitäpaitsi sisäpiirimafia on firmassa kuin firmassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512