Olen vanha mies, mutta terve. ( 69v.) Isokokoinen, mutta hyvätapainen. 18 -25 v. nainen, kiinnostaisko matkustelu. En etsi vain seksiseuraa, sitä sorttia on maailma täynnä. Mutta... mukava, puhelias ja alkoton, tupakaimaton, huumeeton jne. hoikka nainen kelpaisi seuraksi. Muutamaksi vuodeksi... ja mitä tahtoisit ?
Haluan vakituisen seuraneidin
14
216
Vastaukset
- Anonyymi
51 v. vanhapiika ei taida kelvata ? Olisin pieniruokainen, seksi ei ole pääasia, muuten hauska ja puhelias.
- Anonyymi
No joo, kiitos ehdotuksesta. Lupaan harkita asiaa, vaikka oletkin hiukan yläkvarttaalilla ikäsi suhteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No joo, kiitos ehdotuksesta. Lupaan harkita asiaa, vaikka oletkin hiukan yläkvarttaalilla ikäsi suhteen.
Et saa ikinä mitään 18v naista unelmoi vain
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et saa ikinä mitään 18v naista unelmoi vain
Minä olen 41 vuotias ja suhteessa 16 vuotiaan kanssa.
- Anonyymi
Kyllä kelpaisi 51v nainen.Itse 66v.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko se INSESTI SUHDE TYTTÄREESI VAI VSIMON LAPSEEN?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko se INSESTI SUHDE TYTTÄREESI VAI VSIMON LAPSEEN?
Me terveet ihmiset emme harrasta tai haaveile insestisuhteista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me terveet ihmiset emme harrasta tai haaveile insestisuhteista.
Aloittaja melko selvästi rajasi seksin pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja melko selvästi rajasi seksin pois.
Ei rajannut, hän kirjoitti: "En etsi vain seksiseuraa,".
Ymmärtänet että tuo tarkoittaa että ei pelkästään seksiä mutta sekin kuuluu asiaan. Että seksi ei ole pääasia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kelpaisi tuollainen 16v mistä noita löytää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kelpaisi tuollainen 16v mistä noita löytää
Tämä löytyi alunperin ihan kaupungilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä löytyi alunperin ihan kaupungilta.
Haluisin kuulla lisää kik Seepra12
- Anonyymi
Kelpaisko aloittajalle asko kirvesoja vanhan liiton alkoholisti, olis heti valmis https://yle.fi/a/74-20070644
- Anonyymi
Löytyy varmasti, voihan tuo jonkin verran maksaa, mutta jos raha ei ole ongelma. Naapurin Pappa, olisko kohta 70 v. bongasi jostakin itselleen nuoren naisen, liekö parinkympin tietämissä, ja vielä tosi kauniin. Jossakin luxus risteilyllä Karibialla olivat talven, nyt en tiedä missä. Eikä lopu tuon paapan mehtät yhden flikan kanssa, vaikka olisi vähän tyyriimpikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun624479KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1593368Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?582687Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492594- 1352537
- 241903
- 241731
- 301636
- 1741600
- 391297