Työttömyys kovassa kasvussa

Anonyymi-ap

Työttöminä nyt 27 000 enemmän kuin vuosi sitten! Yhä enemmän voittajia 🏆🏅
Oletko sinä jo voittajien joukkoeessa? Jos et, liity hetimiten voittajiin!

37

284

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Duo tremolo Orpo & Purra pitää huolen, että voittajia tulee vielä paljon lisää 👌🏼

• Anonyymi

Komukat ei työllistä ainuttakaan yksityisellä puolella, näin se vaan on.

• Anonyymi

Oon joo voittajien joukossa. En enää murehdi👽

• Anonyymi

Oletko myös ufo joukoissa? 🤔

• Anonyymi

Työttömyys on nouseva trendi, yhä useampi huomaa, että tuet rullaa, ei tarvi eikä kannata töitä tehdä!

• Anonyymi

Huomenna irtisanoudun heikkopalkkasesta työstäni!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomenna irtisanoudun heikkopalkkasesta työstäni!

Hyvä päätös, siitä se elämä alkaa ja siirtyminen voittajien leiriin 🏆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä päätös, siitä se elämä alkaa ja siirtyminen voittajien leiriin 🏆

Veli todistaa väkevästi ☝️

• Anonyymi

Ollaan menossa täyteen työttömyyteen siinä kaikki häviäjiä kun ilmaista rahaa jaettavaksi ei ole.Siinä tilassa ei työtönkään ole voittaja.

• Anonyymi

Suomi ottaa lisää velkaa. Älä huoli.

• Anonyymi

On ikävä katsoa näin sivusta kun lorviskot yrittää kohottaa itsetuntoaan ja puolustella itselleen miten oikeutettua on kuulua työttömien joukkoon. Säälittää katsoa kun ihmisen elämä valuu omaa holtittomuuttaan hukkaan, meillä kaikilla vaan ei ole selkärankaa, osa kuuluu matelijoihin.

• Anonyymi

Mahtaa harmittaa. koeta kestää.

• Anonyymi

Mitä holtittomuutta 16 työtöntä yhtä vapaata työpaikkaa kohti holtittomia ovat ne jotka tämän yhteiskunnan suunnittelivat

• Anonyymi

Koneet hoitaa työnteon, tekoäly ajattelun. Voin keskittyä lempimään naapurin rouvaa, hänen mies käy vielä töissä.

• Anonyymi

Piniksesi on kovin pieni ja veltto 😨

• Anonyymi

Näinpä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näinpä

Hallitus pitää minkä lupaa, 50 000 uutta työtöntä ja hallituskausi puolivälissä.😁

• Anonyymi

Tästä syystä on tärkeää että verojani nostetaan ylös ☝🏼

• Anonyymi

Sitten mennään yhteiskunnan seläntaakse piiloon, itketään kun se ei työllistä, kyllä se on ensisijaisesti ihan omalla vastuulla. En minäkään selkärangatonta palkkaisi ja vielä pitäisi maksaa laiskalle hyvä palkkakin, hah. HAH.,

• Anonyymi

Minulla on selkäranka, olen dynaaminen ja energinen työtön. Olen voittaja 🏆

• Anonyymi

Omalla vastuulla jos hakee kokoajan töitä vaikka niitä ei ole ja sitten sinunlaiset haukkuu loiseksi ja työttömyysetuisuuksia leikataan ja monet menettää/menettänyt kotinsa ja sitten vielä kuvitellaan että puolustaisin tätä maata jos sota syttyy.Voin sanoa,että en varmasti puolusta kun joutuu köyhyydessä elämään kun muut elää rikkauksien keskellä ja vielä kehtaa haukkua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Omalla vastuulla jos hakee kokoajan töitä vaikka niitä ei ole ja sitten sinunlaiset haukkuu loiseksi ja työttömyysetuisuuksia leikataan ja monet menettää/menettänyt kotinsa ja sitten vielä kuvitellaan että puolustaisin tätä maata jos sota syttyy.Voin sanoa,että en varmasti puolusta kun joutuu köyhyydessä elämään kun muut elää rikkauksien keskellä ja vielä kehtaa haukkua

Varmaan ei haittaa harhalaaki pettureihin.

• Anonyymi

Ei muuta kuin lisää velkaa vain ottamaan valtio ja sitten jakaa se köyhille niin saa köyhäkin voita leipänsä päälle

• Anonyymi

Väĥäosainenkin luulee kuuluvansa menestyjiin kun selviää päivästä toiseen.

• Anonyymi

Olen harkinnut selviäväni lokakuussa, siihen asti mennään pircalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen harkinnut selviäväni lokakuussa, siihen asti mennään pircalla.

Miksi olet valinnut elämässäsi vähäosaisuuden kun olisit voinut valita toisin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi olet valinnut elämässäsi vähäosaisuuden kun olisit voinut valita toisin?

Vähä? Mitä vielä, juon runsaasti pirccaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vähä? Mitä vielä, juon runsaasti pirccaa!

Ei taida sinun varoilla kovin runsasta olla, ja vötkylä ei jaksa montaa juoksupirccaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei taida sinun varoilla kovin runsasta olla, ja vötkylä ei jaksa montaa juoksupirccaa.

Olen energisessä ja dynaamisessa kunnossa, koska työ ei rasita minua eikä vie voimia. Olen verrattoman nopea! Olen 47v työtön.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

myymälävarkauksia valvotaan tehokkaasti kassit tarkastetaan iästä riippumatta juoksukaljat kassan läpi ei onnistu vartija ottaa niskasta kiinni

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

myymälävarkauksia valvotaan tehokkaasti kassit tarkastetaan iästä riippumatta juoksukaljat kassan läpi ei onnistu vartija ottaa niskasta kiinni

Uhkea kassapimu tarkasti kassini ja kosketteli tattiani 😏

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uhkea kassapimu tarkasti kassini ja kosketteli tattiani 😏

No nyt tuli todella kiire kauppaan 🏃‍♀️‍➡️

• Anonyymi

Työtön luisuu suoraan uhkean kassapimun syliin, työtön on voittaja 🏆

• Anonyymi

Työttömällä naukuu ilmastointi laite täysillä viileää kondessio säiliö taas täysi ei haittaa sossu hoitaa😳😳☺️☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Työttömällä naukuu ilmastointi laite täysillä viileää kondessio säiliö taas täysi ei haittaa sossu hoitaa😳😳☺️☺️

Sossupimu tänään soitti toimiihan ilmastointilaite hyvin oli huolissaan ja vielä muistutti että lähetän sähkölaskut tänne meille. Työttömänä tunnen olevani arvostettu 🥰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sauna on päällä ja olutta ON!!!!

• Anonyymi

Olen aivan sekaisin poltan ponusta

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      59
      4034
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      93
      2378
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      45
      2052
    4. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      22
      1793
    5. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      26
      1591
    6. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1536
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      15
      1202
    8. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      31
      1138
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      110
      1125
    10. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      79
      1062
    Aihe