Työttömyys kovassa kasvussa

Anonyymi-ap

Työttöminä nyt 27 000 enemmän kuin vuosi sitten! Yhä enemmän voittajia 🏆🏅
Oletko sinä jo voittajien joukkoeessa? Jos et, liity hetimiten voittajiin!

37

302

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Duo tremolo Orpo & Purra pitää huolen, että voittajia tulee vielä paljon lisää 👌🏼

• Anonyymi

Komukat ei työllistä ainuttakaan yksityisellä puolella, näin se vaan on.

• Anonyymi

Oon joo voittajien joukossa. En enää murehdi👽

• Anonyymi

Oletko myös ufo joukoissa? 🤔

• Anonyymi

Työttömyys on nouseva trendi, yhä useampi huomaa, että tuet rullaa, ei tarvi eikä kannata töitä tehdä!

• Anonyymi

Huomenna irtisanoudun heikkopalkkasesta työstäni!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomenna irtisanoudun heikkopalkkasesta työstäni!

Hyvä päätös, siitä se elämä alkaa ja siirtyminen voittajien leiriin 🏆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä päätös, siitä se elämä alkaa ja siirtyminen voittajien leiriin 🏆

Veli todistaa väkevästi ☝️

• Anonyymi

Ollaan menossa täyteen työttömyyteen siinä kaikki häviäjiä kun ilmaista rahaa jaettavaksi ei ole.Siinä tilassa ei työtönkään ole voittaja.

• Anonyymi

Suomi ottaa lisää velkaa. Älä huoli.

• Anonyymi

On ikävä katsoa näin sivusta kun lorviskot yrittää kohottaa itsetuntoaan ja puolustella itselleen miten oikeutettua on kuulua työttömien joukkoon. Säälittää katsoa kun ihmisen elämä valuu omaa holtittomuuttaan hukkaan, meillä kaikilla vaan ei ole selkärankaa, osa kuuluu matelijoihin.

• Anonyymi

Mahtaa harmittaa. koeta kestää.

• Anonyymi

Mitä holtittomuutta 16 työtöntä yhtä vapaata työpaikkaa kohti holtittomia ovat ne jotka tämän yhteiskunnan suunnittelivat

• Anonyymi

Koneet hoitaa työnteon, tekoäly ajattelun. Voin keskittyä lempimään naapurin rouvaa, hänen mies käy vielä töissä.

• Anonyymi

Piniksesi on kovin pieni ja veltto 😨

• Anonyymi

Näinpä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näinpä

Hallitus pitää minkä lupaa, 50 000 uutta työtöntä ja hallituskausi puolivälissä.😁

• Anonyymi

Tästä syystä on tärkeää että verojani nostetaan ylös ☝🏼

• Anonyymi

Sitten mennään yhteiskunnan seläntaakse piiloon, itketään kun se ei työllistä, kyllä se on ensisijaisesti ihan omalla vastuulla. En minäkään selkärangatonta palkkaisi ja vielä pitäisi maksaa laiskalle hyvä palkkakin, hah. HAH.,

• Anonyymi

Minulla on selkäranka, olen dynaaminen ja energinen työtön. Olen voittaja 🏆

• Anonyymi

Omalla vastuulla jos hakee kokoajan töitä vaikka niitä ei ole ja sitten sinunlaiset haukkuu loiseksi ja työttömyysetuisuuksia leikataan ja monet menettää/menettänyt kotinsa ja sitten vielä kuvitellaan että puolustaisin tätä maata jos sota syttyy.Voin sanoa,että en varmasti puolusta kun joutuu köyhyydessä elämään kun muut elää rikkauksien keskellä ja vielä kehtaa haukkua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Omalla vastuulla jos hakee kokoajan töitä vaikka niitä ei ole ja sitten sinunlaiset haukkuu loiseksi ja työttömyysetuisuuksia leikataan ja monet menettää/menettänyt kotinsa ja sitten vielä kuvitellaan että puolustaisin tätä maata jos sota syttyy.Voin sanoa,että en varmasti puolusta kun joutuu köyhyydessä elämään kun muut elää rikkauksien keskellä ja vielä kehtaa haukkua

Varmaan ei haittaa harhalaaki pettureihin.

• Anonyymi

Ei muuta kuin lisää velkaa vain ottamaan valtio ja sitten jakaa se köyhille niin saa köyhäkin voita leipänsä päälle

• Anonyymi

Väĥäosainenkin luulee kuuluvansa menestyjiin kun selviää päivästä toiseen.

• Anonyymi

Olen harkinnut selviäväni lokakuussa, siihen asti mennään pircalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen harkinnut selviäväni lokakuussa, siihen asti mennään pircalla.

Miksi olet valinnut elämässäsi vähäosaisuuden kun olisit voinut valita toisin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi olet valinnut elämässäsi vähäosaisuuden kun olisit voinut valita toisin?

Vähä? Mitä vielä, juon runsaasti pirccaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vähä? Mitä vielä, juon runsaasti pirccaa!

Ei taida sinun varoilla kovin runsasta olla, ja vötkylä ei jaksa montaa juoksupirccaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei taida sinun varoilla kovin runsasta olla, ja vötkylä ei jaksa montaa juoksupirccaa.

Olen energisessä ja dynaamisessa kunnossa, koska työ ei rasita minua eikä vie voimia. Olen verrattoman nopea! Olen 47v työtön.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

myymälävarkauksia valvotaan tehokkaasti kassit tarkastetaan iästä riippumatta juoksukaljat kassan läpi ei onnistu vartija ottaa niskasta kiinni

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

myymälävarkauksia valvotaan tehokkaasti kassit tarkastetaan iästä riippumatta juoksukaljat kassan läpi ei onnistu vartija ottaa niskasta kiinni

Uhkea kassapimu tarkasti kassini ja kosketteli tattiani 😏

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uhkea kassapimu tarkasti kassini ja kosketteli tattiani 😏

No nyt tuli todella kiire kauppaan 🏃‍♀️‍➡️

• Anonyymi

Työtön luisuu suoraan uhkean kassapimun syliin, työtön on voittaja 🏆

• Anonyymi

Työttömällä naukuu ilmastointi laite täysillä viileää kondessio säiliö taas täysi ei haittaa sossu hoitaa😳😳☺️☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Työttömällä naukuu ilmastointi laite täysillä viileää kondessio säiliö taas täysi ei haittaa sossu hoitaa😳😳☺️☺️

Sossupimu tänään soitti toimiihan ilmastointilaite hyvin oli huolissaan ja vielä muistutti että lähetän sähkölaskut tänne meille. Työttömänä tunnen olevani arvostettu 🥰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sauna on päällä ja olutta ON!!!!

• Anonyymi

Olen aivan sekaisin poltan ponusta

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      86
      2247
    2. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      432
      2124
    3. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      77
      1442
    4. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1420
    5. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      67
      1313
    6. Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.

Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve
      NATO
      107
      1065
    7. Haluatko tietää totuuden?

Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun
      Ikävä
      81
      1032
    8. Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan

Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut
      Maailman menoa
      256
      1020
    9. Sofia Virta pyyhkii pöytää Keskisarjalla A studiossa

Hurjaa on meno. Keskisarja ihan kanveesissa.
      Perussuomalaiset
      269
      1017
    10. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      15
      932
    Aihe